quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Of eigenlijk zelfst twee: één voor mannen en één voor vrouwen; toegang op basis van je profiel (geslacht).
Dan wordt dat binnen no-time een tetten subforum. Weet je zeker dat je dat wilquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Eigenlijk zouden we Danny moeten vragen om een Ramadan subforum te openen. Of eigenlijk zelfst twee: één voor mannen en één voor vrouwen; toegang op basis van je profiel (geslacht).
waar zijn mn klinkersquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij twijfel altijd doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:50 schreef Stimorol- het volgende:
Kb ik rij zo langs supermarkt.
BenJ. To do or not to do...
Heb jij al een grote ''quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waar zijn mn klinkers
Wie js peunage
wat is een stikker? Mijn hoofd is mooi, lijk op deze:quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:54 schreef darkmond het volgende:
[..]
Heb jij al een grote '''' stikker op je voorhoofd?
Sticker/stikker whateverquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat is een stikker? Mijn hoofd is mooi, lijk op deze:
ik dacht ik ga op zoek naar mensen op wie ik lijk, maar zelfs dat is onmogelijkquote:
Dan post je gewoon een fotoquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik dacht ik ga op zoek naar mensen op wie ik lijk, maar zelfs dat is onmogelijk
Ik wou dat ik op deze dame leek:
https://lh6.googleusercon(...)uHnU0PluwcnA_iA=w340
post geen foto's meer op fok, die tijd is geweestquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dan post je gewoon een foto![]()
Ook weleens gedaan, daarna gewoon weer eraf halen wanneer de gaylords komen![]()
Of gewoon niet posten.
Toppiequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
post geen foto's meer op fok, die tijd is geweest
ze heeft lekkere zus!!!!!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:04 schreef darkmond het volgende:
[..]
Dan post je gewoon een foto![]()
Ook weleens gedaan, daarna gewoon weer eraf halen wanneer de gaylords komen![]()
Of gewoon niet posten.
Wat een onbeschofte hond om zo tegen een oudere man te pratenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:02 schreef xaban06 het volgende:
Jojo
https://m.facebook.com/st(...)7&id=683061691736170
Gewoon niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat een onbeschofte hond om zo tegen een oudere man te praten
Respect voor ouderen. Als die man zo spreekt kun je hem op n normale manier te woord staan iov te filmem en op fb te plaatsen :quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:15 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gewoon niet.
Die man maakt indirect een opmerking over Arabische landen etc. Mag allemaal zo zijn maar zo hoor je ook niet te praten.
De laatste keer was ik in de stad aan 't lopen en sprak zo'n man mij aan met iemand anders. Ik zat daar letterlijk een uur in discussie, alle argumenten neergelegd en de zijne weerlegt. En dan begint ie weer over ''ja maar bij ons gaat IEDEREEN naar de hemel omdat God zijn zoon Jezus heeft opgeofferd blabla''.. Want God heeft iemand boven zich dat hij MOET opofferen en niet gewoon super genadig kan zijn? En waar is je rechtvaardigheid dan gebleven... Je bent ook rechtvaardig op 't moment dat je iedereen straft voor zijn eigen daden.
Omdat christendom makkelijker is moet ik dus daarin geloven, al is 't niet de waarheid en is alles van die christenen maar slap gelul....
Ze mogen echt opflikkeren. Zou precies zelfde reageren als zo'n man met mijn kinderen komt praten over vals geloof.
Ik hoef niet te kijken hoe ik over ze praat. Ik denk al genoeg over zequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
Kijk trouwens hoe jij over Christenen praat
hmm..quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ya harammm laat mn hijabi zusje eens met rust
quote:hijabi
them beautiful arab girls that all the guys wantalso hijabis dont necessarily need to be arab they could be of any race and their hijab or scarf could be of any style. They are differentiated from other girls by being called hijabi as they are hard to get but worth it. These girls are beautiful, loving and also really cute. The only way to know this is to marry one. Hijabis make the perfect wives.
weet ik niet ik ben haar ook kwijtquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over lekkere wijven gesproken
Seninki nerde be
Omdat je oud bent moet je niet van alles kunnen roepen. Respect moet je ook wel een beetje verdienen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Respect voor ouderen. Als die man zo spreekt kun je hem op n normale manier te woord staan iov te filmem en op fb te plaatsen :
Lief, trouwens.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Over lekkere wijven gesproken
Seninki nerde be
doe normaal, jezus man, we delen dezelfde godquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ik hoef niet te kijken hoe ik over ze praat. Ik denk al genoeg over zeDebielheid ten top. Zo vals als wat en maar blijven denken dat je 't goed hebt.
watquote:
watquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
weet ik niet ik ben haar ook kwijt
help
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |