Nee die van pilipis: http://www.bol.com/nl/p/p(...)70/9000000011034725/quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.bol.com/nl/p/k(...)0289200000008136868B
Niet waar, echt niet!quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij kan zeker vet goed koken als ik allemaal zie wat jij wil
Borte zal ook vast zo'n modepopje zijn als ik zie wat ze allemaal wil
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij kan zeker vet goed koken als ik allemaal zie wat jij wil
Borte zal ook vast zo'n modepopje zijn als ik zie wat ze allemaal wil
Wat nou. Ik denk teveel na. "Heb ik het nodig? Wat gebeurt er als ik zus en zo?" Etc.quote:
Leer mij de kneepjes van het vak.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben echt totaal niet zuinig. Maar ik heb met mezelf de afspraak dat ik eerst al mijn andere parfum opmaak.
Over 100 jaar kan ik deze dus kopen.
Dat lijkt me een simpele ijsmachinequote:Op donderdag 10 juli 2014 13:27 schreef Blocko het volgende:
[..]
Nee die van pilipis: http://www.bol.com/nl/p/p(...)70/9000000011034725/
Ik hou er wel van als het ijs wat steviger is wat ik me kan herinneren is dat het ijs uit dit ding redelijk zacht was.
Dan is dat toch alleen maar goed?quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, maar geld is het probleem niet.
Heb voorheen veel gewerkt.
Ja dan moet je niet voor zo'n Kenwood ding gaan hé.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me een simpele ijsmachine
Ik wil er een van DUITSCHEN SHTAAL
Gierquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat nou. Ik denk teveel na. "Heb ik het nodig? Wat gebeurt er als ik zus en zo?" Etc.
[..]
Leer mij de kneepjes van het vak.![]()
En hahaha, gewoon per abuis je flesjes laten vallen en leeg laten lopen. Versnel je het proces.
Ja, maar als ik dingen wil kopen ga ik teveel analyseren en nadenken en twijfelen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dan is dat toch alleen maar goed?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gier
Ik heb vaak geurtjes als luchtverfrissers gebruiktwaren niet lekker. Zoals Thierry Mugler Pure Malt. Helemaal uit Frankrijk besteld alles.
Ik hou het wel bij Ben & Jerry's jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:32 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ja dan moet je niet voor zo'n Kenwood ding gaan hé.
Nee.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Huh nu komt een deel van mn droom naar bovenborte draag jij een hoofddoek?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dingen wil kopen ga ik teveel analyseren en nadenken en twijfelen.Schiet niet op.
[..]e
Haha wel zonde
Je moet dit soort dingen ook gewoon niet aan anderen vragen. Gewoon bestellen die shit, 1x uitproberen en als het niet leuk is terugsturen naar bol.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij Ben & Jerry's jateveel moeite dit
Mn moeder heeft een vriendin bij een parfumerie werken. Sowieso koopt mn moeder keiveel. Em ik neem die luchtjes overquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Oh btw, hoe kun je gierig zijn en 20 parfums hebben btw? Zoveel heb ik er niet eens. Of koop jij je parfums bij de action?
quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:35 schreef Blocko het volgende:
[..]. Als student was ik altijd een soort bank voor mijn vrienden die nooit genoeg geld hadden om die dames van een redelijke date te voorzien.
Al dat geanalyseer. heeft als voordeel dat je natuurlijk wel relatief veel geld op je rekening hebt staan.
En money=love.
Dus.
Maar dat doe ik ook. Wil bv al maanden een goede camera kopen voor naar Iran maar heb nog steeds niks goeds gevondenquote:Op donderdag 10 juli 2014 13:37 schreef Che_ het volgende:
Ik analyseer niet in als heb ik het nodig, maar wat is het beste of beste prijs-kwaliteitverhouding. Dan ben je lang bezig met zoeken
Nikon. Slotje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook. Wil bv al maanden een goede camera kopen voor naar Iran maar heb nog steeds niks goeds gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |