We halen de finale wel, maar winnen... vrees van niet. Daarom durfde ik ook te zeggen dat als NL het WK wint dat ik een oranje hanekam laat maken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
Maken NL kapot als deze al de finale haalt.
Op je hoofd ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
We halen de finale wel, maar winnen... vrees van niet. Daarom durfde ik ook te zeggen dat als NL het WK wint dat ik een oranje hanekam laat maken.
Hoe? je hoofd is al kaal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
We halen de finale wel, maar winnen... vrees van niet. Daarom durfde ik ook te zeggen dat als NL het WK wint dat ik een oranje hanekam laat maken.
Denk dat ts je nu gaat dm'en met random troep omdat je kanker zegtquote:
Tussen je dikke dijen misschien ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:12 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Natuurlijk op mijn hoofd, waar anders?!
Nog een reden om dus te hatenquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:15 schreef Tyron het volgende:
bazenland man
plus dat zonder duitsland europa allang was ingestort
Net als de vorige keer dat ze wonnen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef LelijKnap het volgende:
Kunnen we geen afspraak maken. Als zij winnen voegen wij ons bij Duitsland en wanneer wij winnen ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |