SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik al eens op gehad en daar is ook een foto van gemaakt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]
HALLO JUMBOOOOOOOOO.
DS2, je moet zo'n Roy Donders juigpetje halen. Scoor je chickies mee.![]()
Pics plsquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik al eens op gehad en daar is ook een foto van gemaakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom niet? Geile bafbeer van mequote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vandaag de wedstrijd om de 2e en 3e plaats![]()
Daarna ziekmelden. Tot eind september met 90 Klose spelen in FUT WC![]()
![]()
Finch heeft Choupo in een team, die zal nu dus wel heel duur zijn.
Wel een afschuwelijk 5 atb team
[ Bericht 51% gewijzigd door DarkSonic2 op 09-07-2014 10:31:00 ]![]()
dat zal de AH lerenquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging net naar de AH to go maar ik heb daar niks gekocht.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Of doordat iedereen die Klose wil hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:38 schreef rolls-reus het volgende:
Prijzen zijn weer aan het zakken
Kan dus aan de maintenance liggen![]()
Je bedoelt... fuh fuh fuh FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINCH?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Finch heeft Choupo in een team, die zal nu dus wel heel duur zijn.
Wel een afschuwelijk 5 atb team![]()
Die Klose, wtf. +16 op al die stats, ik dacht eerder aan een flinke IMotm ofzo
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
Hiermee ga ik zoveel mensen kapot spelenGewoon geen plek in dit team voor Hazard en Ribery
De vaste wissel: Hazard in de rust op LM, CR7 in de spits, zal ook niet meer nodig zijn met Klose.
![]()
Ik wil ook Ronaldoquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee ga ik zoveel mensen kapot spelenGewoon geen plek in dit team voor Hazard en Ribery
De vaste wissel: Hazard in de rust op LM, CR7 in de spits, zal ook niet meer nodig zijn met Klose.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
DIE FUCKING SNEIJDER DAAR LINKSquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:24 schreef Rijst het volgende:
hahahaha
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152530044389347![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:24 schreef Rijst het volgende:
hahahaha
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152530044389347
Deze is uit 2012 met Fenerbahce spelers en staff.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Niemand geeft een neuk om Turkije.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is uit 2012 met Fenerbahce spelers en staff.![]()
Dat de 16 miljoen mensen in Nederland geen neuk geven is niet rullevant voor de 80 miljoen in Turkije zelf.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om Turkije.
Relevant* en meer inwoners staat niet gelijk aan superieur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat de 16 miljoen mensen in Nederland geen neuk geven is niet rullevant voor de 80 miljoen in Turkije zelf.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja maar ik heb eigenlijk vanaf de eerste wedstrijd in de knockout fase al een slecht gevoelquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Rijst het volgende:
Het is wel de eerste x dat ik een slecht gevoel heb voor vanavond.Jullie ook?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Relevant* en meer inwoners staat niet gelijk aan superieur.
Het is ook de eerste tegenstander die we tegenkomen die op papier ook beter is met uitzondering van Spanje, maar die deden mee voor spek en bonen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Rijst het volgende:
Ik had dat tegen Chiliquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Rijst het volgende:
We moeten gewoon geluk hebben. Als ze net als Duitsland de eerste de beste kans erin knallen dan zie ik het niet gebeuren![]()
Nou, ik heb het hele WK al een slecht gevoel, maar nu ga ik er in gelovenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Rijst het volgende:
![]()
En juist dat baart me heel veel zorgen. En zorgt alsnog voor een slecht gevoel.
Dus dan zou je zeggen dat het wel goed zit. Toch?![]()
Aan de andere kant hebben we wel een fitte Robben en Sneijder. Bovendien hebben die Argentijnen net als de Brazilianen nog helemaal niks laten zien dit WK.
Komt wel goed dus![]()
Scheelt wel dat Di Maria er niet bij is. Las dat Agüero waarschijnlijk weer ging spelen, maar die kan nooit 100% zijn. En speelde slecht de wedstrijden ervoor, maar het blijft natuurlijk wel een geweldige spits.![]()
Dom van jequote:Op woensdag 9 juli 2014 12:26 schreef Kiid het volgende:
Mijn MOTM Dempsey voor 1.300 coins verkocht door de maintenance
EA![]()
Fut doet het weer dus?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:26 schreef Kiid het volgende:
EA![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:26 schreef Kiid het volgende:
EA
Kan je niet bijhouden daarom nooit bij dure spelers zo'n lage SPquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net alsof ik ga bijhouden wanneer Ea de servers eruit haalt
[ afbeelding ]![]()
Hij is maar 40k ofzo dus valt nog wel mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kan je niet bijhouden daarom nooit bij dure spelers zo'n lage SP![]()
Ik verkoop hem voor 75-90kquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij is maar 40k ofzo dus valt nog wel mee.![]()
![]()
Ieder z'n ding...quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
12 maar dat was eigenlijk al te lang.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe lang heb je het beluisterd? 10 seconden?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dankzij Finch.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:38 schreef Freire het volgende:
Choupo Moting 24k ?![]()
![]()
Die had ik gisteren voor 3k ofzo
Maar ik denk niet dat ik mijn Choupo ga verkopen want ik heb hem al zo lang (en ik heb al zoveel goals gescoord)![]()
Zie editquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dankzij Finch.
Maar ik denk niet dat ik mijn Choupo ga verkopen want ik heb hem al zo lang (en ik heb al zoveel goals gescoord)![]()
![]()
Ik ook niet, first owner + leuk recordquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dankzij Finch.
O, dat is snel gegaan dan.quote:
Mlapa is daarentegen wel 40k ofzoDie is lang niet zo goed als Choupo.
![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O, dat is snel gegaan dan.
Mlapa is daarentegen wel 40k ofzoDie is lang niet zo goed als Choupo.
Op CF scoort hij er nog niet op los
Buitenspelers scoren wel veel![]()
![]()
Ik had tegen Costa Rica juist pas voor het eerst het gevoel dat we zouden winnen (en technisch gezien was dat gelijkspelquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:59 schreef Rijst het volgende:
)
Voor vandaag gok ik op 1-1 en NL door na pingels.
edit. oja, Australië ook nog![]()
Ik loop al lang niet meer 1 op 1 met Choupo maar hij heeft ook heel veel assists (dat kan ik alleen niet zien nu) Perisic scoort ook weinig en iMotM Shaqiri nu ook terwijl ik 2 hattricks met hem had gescoord toen ik hem de 1e keer had.![]()
Iemand nog toffe spellen voor op de PS4?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hahahah, ik heb Klose al in World Cup mode
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Neequote:Op woensdag 9 juli 2014 13:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iemand nog toffe spellen voor op de PS4?en ook niks tofs dat uitkomt binnen nu en enkele maanden.
Tantoe geil ben jijquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:02 schreef TBakkert het volgende:
Hahahah, ik heb Klose al in World Cup mode
Beetje kut.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Neeen ook niks tofs dat uitkomt binnen nu en enkele maanden.
Ik game vaker op de PS3 tegenwoordig.quote:
PS4
Next-gen![]()
![]()
Zal hem morgen ook maar eens afstoffen en vrijdagavond maar wel lekker gaan GTA'en.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zal hem morgen ook maar eens afstoffen en vrijdagavond maar wel lekker gaan GTA'en.
Kan je GTA doen met de PS4 controller?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet geprobeerd, maar volgens Zhano lukte het niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je GTA doen met de PS4 controller?
Toefjes goeie comeback nadat die tegenstander sshhh ging doen en 3 herhalingen kijken bij de 2e goalWat een kut tegenstander was dat.
![]()
quote:
HAHA je klikte!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Welk gifje?quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het in ieder geval niet gezien.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Niet gezien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Two trailer park girls go round the outside, round the outside, round the outside.
Two trailer park girls go round the outside, round the outside, round the outside.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Now everyone report to the dance floor, to the dance floor, to the dance floor
Now everyone report to the dance floor. Alright stop, pyjama timeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
wel belachelijk dat als je in deze fase 1 wedstrijd fout hebt je gelijk 10 plaatsen zakt. Eerst was het 21 punten voor de correcte uitslag nu 120 voor de correcte winnaar![]()
![]()
Het zou wel heel bijzonder zijn als dat lukt daarmee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:45 schreef Alovenac het volgende:
Even half miljoentje gekocht, eens kijken of we een Klose kunnen pullen. 4+ miljoen![]()
Waar is Trapzquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Poker staat nu weer goed
Hopelijk blijft Jorrin bovenaan![]()
![]()
Geen idee 15e ofzo.quote:
e: Goed gegokt
wtfff 5equote:Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Poker staat nu weer goed
Hopelijk blijft Jorrin bovenaan
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Alleen Costa Rica-Griekenland fout sinds de 8e finales, verder alles goedquote:
Dat was nog voor de knockout fase.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie wordt er wereldkampioen? (200 punten voor juiste antwoord) SPA
6e opeensquote:Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Poker staat nu weer goed
Hopelijk blijft Jorrin bovenaan
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat was van Ozz maar was snel weggehaaldquote:Daardoor dacht ik even dat hij van jou was maar snel verwijderd door een mod
Wat ben jij voor een vieze kevervreterquote:Op woensdag 9 juli 2014 14:20 schreef Rijst het volgende:
Geen toffe games.. Destiny komt bijna uit man![]()
Wij hoopten dat ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik dacht even dat mijn internet het niet deed.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wij*quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
YEAAAAAAAAAAAAHquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Bedankt Kiid! #TeamUSA&DUDEWEISERDEBESTE![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
EAids, zelfs het switched van spelers weten ze te verneuken met een handicap.
Wist niet dat Luiz PSG zo goedkoop was, maar even gekocht.
![]()
Waarom dacht ik dat dit een post van DS2 was?quote:![]()
Fap86Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ze hebben wel aardig wat overeenkomsten hequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat dit een post van DS2 was?![]()
Fap86![]()
![]()
![]()
HAHA!quote:
Wat zei je dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef Kamikazie het volgende:
Ja slaat echt nergens op
Ik zei iets in de trant van maver24 zijn post en kreeg een week een ban
Mja ik zeg er maar niks meer over
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mag wel. Ik zal echt geen TR maken.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja ja, jij was het vorige keer volgens mij ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag wel. Ik zal echt geen TR maken.![]()
Nee sorry, dat was ik niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ja, jij was het vorige keer volgens mij ook.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ja, jij was het vorige keer volgens mij ook.![]()
![]()
23k noem jij goedkoop?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef Alovenac het volgende:
EAids, zelfs het switched van spelers weten ze te verneuken met een handicap.
Wist niet dat Luiz PSG zo goedkoop was, maar even gekocht.
![]()
Niet iedereen is zo skeer als jij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als een vrouw zo sshhh doet is dat wel spannendquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat dit een post van DS2 was?![]()
Fap86![]()
![]()
quote:![]()
Mollema nog net mee in de groep Contador-Nibali, kan goede zaken doen als hij zich daar handhaaft.![]()
Oh dat is niet veel inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik 1e seizoen gister afgekeken.
Helaas maar 6 eps per seizoen![]()
![]()
yupquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
Idris Elba is wel echt een eindbaas net als bij The Wire.
Kom op Boom
Mooie kans op de ritzege dit, met drie Astana's weg die puur voor het klassement rijden.![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Thanks, even kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:00 schreef DutchSL het volgende:
Kom op Boom
Mooie kans op de ritzege dit, met drie Astana's weg die puur voor het klassement rijden.![]()
Hij gaat hem pakken hoorquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:00 schreef DutchSL het volgende:
Kom op Boom
Mooie kans op de ritzege dit, met drie Astana's weg die puur voor het klassement rijden.5 kilometer nog.
![]()
Waren genoeg clubs met interesse, maar uiteindelijk dacht hij bij zichzelf: Ik denk dat ik naar Malaga.quote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sterretje hoopt met je mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:00 schreef DutchSL het volgende:
Kom op Boom
Mooie kans op de ritzege dit, met drie Astana's weg die puur voor het klassement rijden.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heerlijke etappe ook, iedereen onder de blubber.
Mollema verliest wel tijd op veel concurrenten (net als Contador en Valverde).![]()
Dodoquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Spanning en sensatie op de transfermarkt hoor![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zag m net op Flabber ja.quote:![]()
weer kotsen knul?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
ZO FUCKING VEEL ZIN IN VANAVOND IK GA ECHT ZO HARD ZUIPEN ALS WE DOORGAAN![]()
Stratum/18sept plein?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:27 schreef Kamikazie het volgende:
ZO FUCKING VEEL ZIN IN VANAVOND IK GA ECHT ZO HARD ZUIPEN ALS WE DOORGAAN![]()
Boom @ 20 b00m, net toen vanmarcke lek reed
.
FIFA4coins, coins nog steeds niet geleverd. Alvast maar even rekening houden met een scam. Iemand die mij kan vertellen hoe ik geld terug kan vorderen via Paypal?
![]()
Even inloggen op paypal en dan zie je het zo. Bij claim o.i.d.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:35 schreef Alovenac het volgende:
Boom @ 20 b00m, net toen vanmarcke lek reed
.
FIFA4coins, coins nog steeds niet geleverd. Alvast maar even rekening houden met een scam. Iemand die mij kan vertellen hoe ik geld terug kan vorderen via Paypal?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb morgen om 8 uur op werk een belangrijke afspraak met een grote klant. Gelukkig is het telefonisch, dus ik kan gewoon met een brak hoofd zittenwat is een lach als je van binnen huilt![]()
Geen weer om buiten te kijken johquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stratum
18 sept plein staat geen scherm.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo niet?! Was geniaal 4 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Stratum
18 sept plein staat geen scherm.![]()
Zal straks wel eens kijken en anders weet ik je te vindenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even inloggen op paypal en dan zie je het zo. Bij claim o.i.d.. Bedankt alvast.
![]()
Was vorige wedstrijd wel deze keer niet. Wel stadhuis + markt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoezo niet?! Was geniaal 4 jaar geleden.![]()
Oh okéquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was vorige wedstrijd wel deze keer niet. Wel stadhuis + markt.
Thanks![]()
![]()
Zin innnnnnnnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoo, net mijn diploma uitreiking gehad, tekent de domme kut voor mij zonder te kijken haar handtekening op mijn diploma. Moet ik wachten tot ze een nieuwe hebben afgedrukt en dan weer allerlei handtekeningen van hoge piefen die waarschijnlijk op vakantie zijn. Maar vanavond wint Nederland van Argentinië, so I got that going for me which is nice.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Zoo, net mijn diploma uitreiking gehad, tekent de domme kut voor mij zonder te kijken haar handtekening op mijn diploma. Moet ik wachten tot ze een nieuwe hebben afgedrukt en dan weer allerlei handtekeningen van hoge piefen die waarschijnlijk op vakantie zijn. Maar vanavond wint Nederland van Argentinië, so I got that going for me which is nice.![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Zoo, net mijn diploma uitreiking gehad, tekent de domme kut voor mij zonder te kijken haar handtekening op mijn diploma. Moet ik wachten tot ze een nieuwe hebben afgedrukt en dan weer allerlei handtekeningen van hoge piefen die waarschijnlijk op vakantie zijn. Maar vanavond wint Nederland van Argentinië, so I got that going for me which is nice.pwnd
Wel kut
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Kut-VMBO-ers ook jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef WezepAFCA het volgende:
![]()
Heel de Tour niet mee gekregen vandaagVanaf morgen gelukkig wel. Vakantie!
Altijd ook die rompslomp en domme kutten op het mbo. Iig gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Zoo, net mijn diploma uitreiking gehad, tekent de domme kut voor mij zonder te kijken haar handtekening op mijn diploma. Moet ik wachten tot ze een nieuwe hebben afgedrukt en dan weer allerlei handtekeningen van hoge piefen die waarschijnlijk op vakantie zijn. Maar vanavond wint Nederland van Argentinië, so I got that going for me which is nice.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Plas in haar kont.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:21 schreef WezepAFCA het volgende:
Zoo, net mijn diploma uitreiking gehad, tekent de domme kut voor mij zonder te kijken haar handtekening op mijn diploma. Moet ik wachten tot ze een nieuwe hebben afgedrukt en dan weer allerlei handtekeningen van hoge piefen die waarschijnlijk op vakantie zijn. Maar vanavond wint Nederland van Argentinië, so I got that going for me which is nice."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
100k packs zijn er.
Vraag me alleen af of de group of the stage spelers nog in packs zitten. ik geloof het niet![]()
Het is 7 uur geweest he.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:05 schreef Maver24 het volgende:
100k packs zijn er.
Vraag me alleen af of de group of the stage spelers nog in packs zitten. ik geloof het niet![]()
Alleen dat TotW denk ik idd. Als je die allemaal uit 1 pack haalt heb je je 100k er nog niet uit...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:05 schreef Maver24 het volgende:
100k packs zijn er.
![]()
Wat een feest.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:10 schreef Maver24 het volgende:
iemand op een stream kreeg net MOTM Hummels in een pack na 7 uur en ook IF Luiz Gustavohttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Oh nee hoor, maar dat was altijd een klassieker in KLB hier op FOK!quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:36 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Aha, de Russische manier om conflicten af te handelen. Zal het zeker overwegen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Potverdikkie, dat meen je niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:10 schreef Maver24 het volgende:
iemand op een stream kreeg net MOTM Hummels in een pack na 7 uur en ook IF Luiz Gustavo![]()
Was van plan om een Nederlands team te maken met voorin Depay - RVP - Robben, maar als ik de keuze uit verdedigers zie dan laat maar zitten![]()
![]()
![]()
ReemiWillems - Kongolo - TOTS Van Dijk - van Rhijn, klaar...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:32 schreef WezepAFCA het volgende:
Was van plan om een Nederlands team te maken met voorin Depay - RVP - Robben, maar als ik de keuze uit verdedigers zie dan laat maar zitten![]()
is dat Reemi?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:36 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Reemi
[..]
Willems - Kongolo - TOTS Van Dijk - van Rhijn, klaar...ik dacht dat hij Tom Deacon was
![]()
3 wedstrijden gespeeld. 3x tegen kloseIedereen speelt met klose nu bij fut wc
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Auwquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:36 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Reemi
[..]
Willems - Kongolo - TOTS Van Dijk - van Rhijn, klaar...Gefixt.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is dat Reemi?ik dacht dat hij Tom Deacon was
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Weet je pas als je ze geopend hebt of het de moeite waard wasquote:Op woensdag 9 juli 2014 20:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
100k packs zijn nu totaal niet de moeite waard.. ik ga het dan ook niet openen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dit jaar heb ik alleen Suarez en van Persie in 1 100k pack gehad, voor de rest niks.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet je pas als je ze geopend hebt of het de moeite waard was![]()
die MOTM kaartjes zitten gewoon nog in packs dus die 100k packs zijn het zeker wel waard, ik heb er 1 geopend met MOTM Hummels erin![]()
![]()
![]()
Zo, 2-6 verloren op het accout van Toefjes hahaha daar gaat z'n record.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
500k toch binnen, 1x 100k gekocht Aguero en 14k rotzooi, dus toch breakeven. Wat losse packs geopend, maar daar ben ik zo weer op uitgekeken.
Ga ook maar het Nederlands Elftal bouwen.
![]()
Kaolo NS naait mij tfoe zemmels
Geen tijd meer om Oranje aan te trekken vrees ik..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb nu die 88 Hummels maar ik vraag me nou af, zat deze nou ook in de Team of the Group Stages? Ik ben het een beetje kwijt met al die teams.![]()
Robben zijn muts en brilletje afdoen, hahahaquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Tips voor verbeteringen oid?![]()
wefutquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Geen Strootmanquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Tips voor verbeteringen oid?
Clasie ipv Sneijderquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Van Rhijn voor Janmaat, Wiknaldum CAM en Beerens RW.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:00 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaat Ajax nog wel wat geld opleveren over een aantal jaarquote:
jij bent de ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 9 juli 2014 22:59 schreef Maver24 het volgende:
Argentinie speelt toch wat frisser dan Nederland, is ook de betere ploeg.
het voelt nu een beetje zoals dit
[ afbeelding ]![]()
Denk eerder dat vd Wiel voor Janmaat beter is, de rest neem ik niet serieusquote:Op woensdag 9 juli 2014 22:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van Rhijn voor Janmaat, Wiknaldum CAM en Beerens RW..
![]()
Voor wie is janmaat er in? Ik kwas niet optijd terug geschakeld om het te horen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Martins Indi Godquote:Op woensdag 9 juli 2014 23:08 schreef over_hedge het volgende:
Voor wie is janmaat er in? Ik kwas niet optijd terug geschakeld om het te horen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |