SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die heb ik al eens op gehad en daar is ook een foto van gemaakt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]
HALLO JUMBOOOOOOOOO.
DS2, je moet zo'n Roy Donders juigpetje halen. Scoor je chickies mee.![]()
Pics plsquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die heb ik al eens op gehad en daar is ook een foto van gemaakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Waarom niet? Geile bafbeer van mequote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vandaag de wedstrijd om de 2e en 3e plaats![]()
Daarna ziekmelden. Tot eind september met 90 Klose spelen in FUT WC![]()
![]()
Finch heeft Choupo in een team, die zal nu dus wel heel duur zijn.
Wel een afschuwelijk 5 atb team
[ Bericht 51% gewijzigd door DarkSonic2 op 09-07-2014 10:31:00 ]![]()
dat zal de AH lerenquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ging net naar de AH to go maar ik heb daar niks gekocht.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Of doordat iedereen die Klose wil hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:38 schreef rolls-reus het volgende:
Prijzen zijn weer aan het zakken
Kan dus aan de maintenance liggen![]()
Je bedoelt... fuh fuh fuh FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINCH?quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Finch heeft Choupo in een team, die zal nu dus wel heel duur zijn.
Wel een afschuwelijk 5 atb team![]()
Die Klose, wtf. +16 op al die stats, ik dacht eerder aan een flinke IMotm ofzo
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
Hiermee ga ik zoveel mensen kapot spelenGewoon geen plek in dit team voor Hazard en Ribery
De vaste wissel: Hazard in de rust op LM, CR7 in de spits, zal ook niet meer nodig zijn met Klose.
![]()
Ik wil ook Ronaldoquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee ga ik zoveel mensen kapot spelenGewoon geen plek in dit team voor Hazard en Ribery
De vaste wissel: Hazard in de rust op LM, CR7 in de spits, zal ook niet meer nodig zijn met Klose.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |