Zou me verbazen op dit moment. Ze zijn er straks wel weer als WoD uitkomt, ook op Frostmane.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:42 schreef Junglebeast het volgende:
Zijn er eigenlijk nog wel queues in WoW?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef TwyLight het volgende:
Direct spelen als WoD uit komt is toch niet leuk. Ik weet nog wel toen MoP uit kwam, met 1000 helicopters bij die boot
Dat komt op die ene dag ook niet aanquote:Op zondag 13 juli 2014 00:13 schreef TwyLight het volgende:
Maar dat is wel rap te doen met een leuke groep
Denk dat het vergelijkbaar is met heroic dungeon gear verzamelen qua hoe lang het duurtquote:Op zondag 13 juli 2014 00:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat komt op die ene dag ook niet aanJe kan altijd even tussendoor wat BG's doen.
Mag ik jouw neefje lenen tijdens de WoD release?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:21 schreef Isabeau het volgende:
En van minen krijg je ook xp. Ik was met alleen minen al level 87 geworden.
Ik heb er twee!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:22 schreef TwyLight het volgende:
Mag ik jouw neefje lenen tijdens de WoD release?
Lang verhaal over mijn werk en doodmoe thuis komen na dagen van 13 uur. Per 1 augustus ontslag genomen, gaat dus helemaal goed komenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik zie jou op het moment trouwens echt amper online. Is nieuws ontdekt?
Geef die vent van je eens een schop onder zijn kontquote:Op zondag 13 juli 2014 00:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lang verhaal over mijn werk en doodmoe thuis komen na dagen van 13 uur. Per 1 augustus ontslag genomen, gaat dus helemaal goed komen
Ik maak me er niet zo druk over hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 00:32 schreef TwyLight het volgende:
Geef die vent van je eens een schop onder zijn kont
Ik speelde een tijd vanilla op ermerald dream... dikke server, druk...quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:30 schreef kovenant het volgende:
even bij iemand een lift vragen en gelijk waypoint pakken dan.
ben zelf afgelopen oktober gestopt.
maar het blijft kriebelen maar dan wel om 1 - 60 te spelen in vanilla.
Hoe kan je ooit spelen met zulke keybinds? Klik je je spells aan?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:31 schreef Skillstorm het volgende:
Haha, hele tijd werd Thunder Bluff aangevallen door rogues enzo.
Ik stond een beetje afwezig bij de lift, komt er opeens een alliance rogue aangerend, en plotseling stond daar een team van 10+ multibox characters, de arme rogue werd helemaal de grond in geboord.
[ afbeelding ]
De multiboxer.
Soms, maar ik speel niet serieus, nooit gedaan ook. (niet serieus als in, geen echte arena of geen echte high gear requirement raids)quote:Op maandag 14 juli 2014 01:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe kan je ooit spelen met zulke keybinds? Klik je je spells aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |