Sijpelen ook berichten binnen dat er rellen op straat zijn...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Gert het volgende:
Het valt toch wel mee met het geknok op de tribunes?
Misschien doet Snoeks er weer heel opgewonden over met z'n hese geëxalteerde stemmetje, maar op de Beeb wordt het niet eens genoemd. Opstootje in één vak of zo..
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Ygritte het volgende:
Voor mijn gevoel zie ik heel veel gele poppetjes naar de uitgang lopen...
Nou ok, daar heb je een punt. Maar als je al zoveel neerlegt voor een ticket dan kan een oppas er ook nog wel af.quote:
Paar foto's maken.quote:
Klopt kijk maar eens op best gore, gaat daar altijd hard aan toe.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:13 schreef isax het volgende:
[..]
zal al wel bezig zijn. zijn heefthooften die brazillianen.
daarom zeg ik. die keeper is niet veilig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt kijk maar eens op best gore, gaat daar altijd hard aan toe.
Ja joh dat is die Snoeks. Frank S. Verlinde. De BBC zit ook heus wel in het stadion hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:13 schreef isax het volgende:
[..]
dat weet je niet want fifa houd dat allemaal buiten zicht.
commentator zei meerdere vakken.
als ze vanacht maar de boel afbreken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh dat is die Snoeks. Frank S. Verlinde. De BBC zit ook heus wel in het stadion hoor.
Er zal wel een opstootje geweest zijn, maar als het halve stadion aan het knokken was hadden ze er echt wel wat over gemeld.
Al die stadions in de hensquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
als ze vanacht maar de boel afbreken.
vind ik wel iets voor brazillie.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Plan B treedt in werking![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Plan B treedt in werking![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |