SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Omdat Israël een vieze vuile misdadige staat is?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wij juichen over afgeslachte brazilianen maar dit is wel een heel ander niveau van triestheid. Hoe kan je daar om juichenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maar de FIFA mag de vechtpartijen natuurlijk niet in beeld brengen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Morgen zijn die Brazilianen ook al voor ons denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
In de finale zijn de lokale Brazilianen in ieder geval fel tegen de Duitsers denk ik. Nu ook al rellen overalRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet ik hem in de OP plaatsen als goedmaker?quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moffen krijgen klapjes ?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
Maar de FIFA mag de vechtpartijen natuurlijk niet in beeld brengen![]()
Ja, maar het stadion zit dan alsnog meer dan halfvol met Argentijnen geloof ik. Was tegen de Belgen ook..dat vlakt elkaar nog wel uitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Morgen zijn die Brazilianen ook al voor ons denk ik.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
tis al goed hoor schatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet ik hem in de OP plaatsen als goedmaker?![]()
![]()
Braziliaantjes tonen wel karakter..in ieder geval deze eerste minuten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die ene Duitser die daar achter springtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:04 schreef Tim86 het volgende:
Knokken en janken op de tribune
[ afbeelding ]![]()
![]()
Neuergod
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hopelijk geen rellen tussen die Argentijnen en Brazilianen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar het stadion zit dan alsnog meer dan halfvol met Argentijnen geloof ik. Was tegen de Belgen ook..dat vlakt elkaar nog wel uit
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
smotm neuer
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hij staat 1 op 1... 4 meter van de goal... die mag die wel maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is de enige op dat veld die nog wat kan bij de Brazilliaantjes![]()
Ben ik met je eensquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij staat 1 op 1... 4 meter van de goal... die mag die wel maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |