Ik denk dat Brazilie gaat "winnen". Er zijn zoveel rare dingen rondom dit WK in het voordeel van Brazilie... Nog nooit heeft het gastland gefloten bij de laatste 4 ( als het gastland bij die laatste 4 zit ).. Nog nooit zijn de laatste poule-wedstrijden waarin het gastland zit niet gelijktijdig gespeeld. Die thuisfluiten bij Brazilie tegen Colombia. Het stinkt aan alle kanten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel goals gaan vallen
Ja die pulkt alleen maar uit het brein. Dat tijdelijk in een ander brein plaatsen heeft hij nog niet helemaal gemasterd. Tja dan gaat alle kennis verloren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat wat Ruud steeds probeert? Niet echt een succesvolle methode..
SC Pool Brazilië - Duitslandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:41 schreef Joezi het volgende:
SC Pool Brazilië - Duitsland
Joezi 1-2
Poezeligding 1-3
Mirjam152 2-0
Zeyina 1-1, 1-2 na verlenging
DKUp 3-1
isa 1-2
oma-Nijn 2-3
Choco 3-4
Voxs 2-3
Parlay 1-3
Pavement 1-0 na een zwaar onterechte verkregen penalty
Ygritte 2-1
5thEncounter 1 voor Duitsland in die laffe 119e minuut
Jian 2-3
Wat zeik je nou weer.quote:
die chick heeft gevoetbalt met kansarme kindjes in braziliequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:44 schreef Jian het volgende:
2 wijven op de bank bij Studio Brasil .... Waarom? die snappen geen klote van voetbal? Doe dat dan bij een oefeninterland ofzo, dan luistert er toch niemand
Ik heb nog ergens een dikke, ruilen?quote:
Kom dan Jonhugquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, dit is een vriendelijk topic
Zo boringquote:
Ja hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |