Inderdaad. En een ontzettend goede TV-maker en interviewer. Ik had graag meer programma's van hem gezien. Hij had daarin echt zijn draai gevonden.quote:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)was-een-groot-vakmanquote:Erland Galjaard, programmadirecteur RTL, gaat Menno Buch heel erg missen.
Dat zegt hij tegen RTL Nieuws. Galjaard had de afgelopen maanden wekelijks contact met de televisiemaker. "Menno kwam drie maanden geleden al afscheid van me nemen. Hij wist dat dit eraan zat te komen".
Vijf minuten
Galjaard gaf destijds groen licht voor zijn tv-idee om een programma te maken over het gevangeniswezen. Buch had slechts 'vijf minuten' nodig om de RTL-baas te overtuigen, zo zei hij vorig jaar in de VARA-gids.
"We gaan hem heel erg missen, zijn bevlogenheid, zijn professionele en kritische houding, we gaan een groot vakman missen. Het blijft onwerkelijk."
Volgens Galjaard zat Buch nog vol met ideeën. Hij sluit niet uit dat er nog programma's van hem op televisie zullen verschijnen.
Inderdaad.. ik heb door Buch in de Bajes wel een zekere bewondering voor hem gekregen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inderdaad. En een ontzettend goede TV-maker en interviewer. Ik had graag meer programma's van hem gezien. Hij had daarin echt zijn draai gevonden.
En het leek me sowieso een sympathieke en betrokken kerel. Tja.
Serieus? Ik vond hem als interviewer echt slecht, als programma maker is hij wel goed maar hij had beter iemand anders de interviews kunnen laten doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Inderdaad. En een ontzettend goede TV-maker en interviewer.
Hij deed het fantastisch in de bajes, wat mij betreft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Ik vond hem als interviewer echt slecht, als programma maker is hij wel goed maar hij had beter iemand anders de interviews kunnen laten doen
Absoluut, niemand zou het beter kunnen dan Menno, ook hoe hij gewoon zijn eigen oordeel gaf op andere mensen maar wel zo netjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:16 schreef JoPiDo het volgende:
Büch in de bajes was wel een kroon op zijn werk; wat een fantastisch goed programma is dat
Hier ben ik het absoluut niet mee eens, sorryquote:Op donderdag 10 juli 2014 16:10 schreef Miss_paraplu het volgende:
Niemand zou het beter kunnen dan Menno
Dat mag... ik had misschien er bij moeten zetten, 'ik vind'.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier ben ik het absoluut niet mee eens, sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |