Ik ben hier waarschijnlijk langer lid dan jij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef HPLC het volgende:
Kunnen ze bij FOK! niet instellen dat je alleen op maandag tussen één en twee uur 's nachts een account aan kan makenDit begint droevig te worden
Hij is sinds 2011 lid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef HPLC het volgende:
Kunnen ze bij FOK! niet instellen dat je alleen op maandag tussen één en twee uur 's nachts een account aan kan makenDit begint droevig te worden
Leek net weer zo'n kutkloon van vandaagquote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef Blase het volgende:
[..]
Ik ben hier waarschijnlijk langer lid dan jij.
Ja dacht ik eerst ook.quote:
Drommels, dat is waar ook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:13 schreef hoink581 het volgende:
Dit is een beetje ironisch, maar ik weet nu niet of dat de bedoeling was.
Of een IQ test als toelating.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef HPLC het volgende:
Ik heb een langer lid dan jij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:12 schreef Blase het volgende:
[..]
Ik ben hier waarschijnlijk langer lid dan jij.
LK in z'n eentje op t forum achterlatenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:53 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Of 150 iq halen met een IQ test als toelating.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |