SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MrvanTrapZ op 08-07-2014 16:31:44 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb je al casual laten vallen dat ze eruit liggen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver wat irritant.
Belg die het constant heeft over de "performanties" van de server.![]()
Hij heeft niks met voetbal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je al casual laten vallen dat ze eruit liggen?Wel een paar opmerkingen gemaakt over het slechte wegdek in Belgie. Dat zal hem leren.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat GIF'je in de OPquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft niks met voetbal.Wel een paar opmerkingen gemaakt over het slechte wegdek in Belgie. Dat zal hem leren.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
Zo opgelost![]()
Was vergeten dat ik niet alleen sakho goed linkt met gerrarddit is wel de beste oplossing denk ik
![]()
TOTS Baines kan ook nog.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:28 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo opgelost![]()
Was vergeten dat ik niet alleen sakho goed linkt met gerrarddit is wel de beste oplossing denk ik
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat vinden jullie de beste IMotm/TOTS in prijs/kwaliteit verhouding?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Geen centen meer voor winger upgrades? IF Lucas lijkt me wel een mooie upgrade. Tof team wel. Geen zwaktes. Ik vond Marchisio in die rol ook erg fijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:28 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Zo opgelost![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bergquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
Wat vinden jullie de beste IMotm/TOTS in prijs/kwaliteit verhouding?![]()
![]()
Cuadrado en Benatiaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
Wat vinden jullie de beste IMotm/TOTS in prijs/kwaliteit verhouding?
Maar die waren toen veel cheaper dan nu geloof ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Donequote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgende keer ff die van Ecuador erin zettenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb om precies te zijn 2,371 coins overquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen centen meer voor winger upgrades? IF Lucas lijkt me wel een mooie upgrade. Tof team wel. Geen zwaktes. Ik vond Marchisio in die rol ook erg fijn.daar kan ik geen verbetering van halen
En marchisio is inderaad erg goed, vele malen beter dan tots vidal![]()
![]()
Je zou denken dat Jesus zijn tijd beter kan besteden ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
Mensen die hier hun tijd aan verdoen.Wanne bagger.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een aids aan je ogen zeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Slimaniquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
TOTS Toniquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
MOTM Cuadrado![]()
![]()
Callejon doet het wel aardig en is redelijk cheap. Same voor iMOTM Matuidi.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:29 schreef el-blanchito het volgende:
Ja, blijft echt bizar want Vidal heeft dezelfde WR en is echt op ieder punt beter behalve att pos geloof ik. Heb veel Vidal versies in mijn teams gehad en weet nog steeds niet wat nou zijn ideale plek is..gewoon CM in 433 ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb om precies te zijn 2,371 coins overdaar kan ik geen verbetering van halen
En marchisio is inderaad erg goed, vele malen beter dan tots vidalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benatia viel bij mij niet op. Zou je wel verwachten met die stats en rating.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cuadrado en Benatia
Maar die waren toen veel cheaper dan nu geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |