Dat Navfree in principe ook gratis moet kunnen werken net zoals OSMANDquote:
Ik vind dat 3d juist een uitkomtstquote:Op zondag 31 augustus 2014 21:24 schreef Mirel het volgende:
Als iemand het interessant vindt, ik had voor m'n vakantie in Bosnië en Kroatië gebruik gemaakt van Osmand voor offline kaarten. Een land was zo'n 50 mb ofzo. Werkte prima, de UI was wel een beetje lomp. Ik had ook Sygic getest maar die irritante 3d kaarten waren.. irritant
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet de route alvast op de wifi laten berekenen. Daarna zet je je data uit en zal je de route gewoon kunnen volgen zonder data te gebruiken.
En wat is nou het verschil tussen hun en mijn antwoord?quote:Op zondag 31 augustus 2014 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
je laatste optie klopt.
Elke keer als jij een route wilt berekenen gaat je telefoon op internet kijken naar de route. Dus dat is gewoon data gebruik.
Naja het liefst wil ik data aanhouden ivm mails etc..maar ik wist dus niet zeker dat die eerst offline gaat zoeken en als het te traag gaat dan overgaat naar online vandaarquote:Op donderdag 4 september 2014 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
En wat is nou het verschil tussen hun en mijn antwoord?
nopequote:Op donderdag 4 september 2014 16:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
kun je in de app niet aangeven dat hij offline moet werken of geen data verbinding mag gebruiken en alleen wifi als dat er is?
Niet zo handig voor in de autoquote:Op donderdag 4 september 2014 16:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
das jammer, ik heb hem op mijn tablet gezet, dus die heeft pertinent geen data verbinding alleen wifi.
je zou dus een 10 of 7 inch tablet kunnen aanschaffen en daar navfree op zetten.
tjah, dan zit er niks anders op dan data uit zetten of het in de gaten houden.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:28 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Niet zo handig voor in de auto
Heb standaard mijn mobiel bij dus dan hoef ik ook niet zoveel dingen mee te sjouwen
Ja ik zet wel data uit dan maar. Ze zeiden wel dat ze misschien een optie gaan inplementeren dat wanneer je in de app gaat data uit wordt gezet en weer aan als je eruit gaat.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
tjah, dan zit er niks anders op dan data uit zetten of het in de gaten houden.
misschien beter dat ze een functie inbouwt die of alleen data uitschakeld voor de app, of alleen data op mag ophalen via wifi en niet via data.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:30 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja ik zet wel data uit dan maar. Ze zeiden wel dat ze misschien een optie gaan inplementeren dat wanneer je in de app gaat data uit wordt gezet en weer aan als je eruit gaat.
Voor de rest is het een geweldige navigatie app, duidelijk dus geen overbodige informatie (druk) etc...en gratis
Agh ja zo vaak gebruik ik navigatie niet echt, maar als ik het doe dan wil ik wel dat het gratis isquote:Op donderdag 4 september 2014 16:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
misschien beter dat ze een functie inbouwt die of alleen data uitschakeld voor de app, of alleen data op mag ophalen via wifi en niet via data.
Gewoon Roamy gebruiken, kun je per app aangeven of deze mag roamen of niet. In Gran Canaria 2 weken gebruikt en werkt perfect! Whatsapp en Telegram aangezet en de rest uit, verbruikt heel erg weinig kilobytes op deze manier.quote:Op donderdag 4 september 2014 16:33 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Agh ja zo vaak gebruik ik navigatie niet echt, maar als ik het doe dan wil ik wel dat het gratis is![]()
Maarja ik zie wel wat ze allemaal toevoegen/updaten
Kan je een ook gebruiken om zeg maar alleen die ene app te blocken?quote:Op donderdag 4 september 2014 21:53 schreef GieJay het volgende:
[..]
Gewoon Roamy gebruiken, kun je per app aangeven of deze mag roamen of niet. In Gran Canaria 2 weken gebruikt en werkt perfect! Whatsapp en Telegram aangezet en de rest uit, verbruikt heel erg weinig kilobytes op deze manier.
Dat dacht ik ook. Maar zal het dan een skin zijn van LG die lijkt op L?quote:
Dat zou kunnen, of een custom ROM, maar L is officieel nog niet uit, buiten een beta voor de N5. Dus de enige manieren is inderdaad skin/launcher of custom ROM.quote:Op donderdag 11 september 2014 14:34 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar zal het dan een skin zijn van LG die lijkt op L?
En is L officieel al uit?
Oké ben ik daar mee in de war. Het is geen custom ROM. Ik baseerde het ook vooral op het uiterlijk. Thanksquote:Op donderdag 11 september 2014 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, of een custom ROM, maar L is officieel nog niet uit, buiten een beta voor de N5. Dus de enige manieren is inderdaad skin/launcher of custom ROM.
Ziet eruit als een halve HTC One telefoon.quote:Op donderdag 11 september 2014 15:23 schreef robuust89 het volgende:
http://gizmodo.com/while-(...)orlds-mos-1632621335
Dit is nog eens een sexy apparaat
quote:Op donderdag 11 september 2014 16:11 schreef totalvamp het volgende:
Vandaag een LG G3 gekocht in Korea, was 2de hands te koop bij een "used phones" dealer waarvan er 200 zitten
Nieuw in NL 555 euro. 2de hands (zonder doosje enzo) 275 eurodit ding werkt echt perfect, geen krasjes niks.
Mooie deal.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:11 schreef totalvamp het volgende:
Vandaag een LG G3 gekocht in Korea, was 2de hands te koop bij een "used phones" dealer waarvan er 200 zitten
Nieuw in NL 555 euro. 2de hands (zonder doosje enzo) 275 eurodit ding werkt echt perfect, geen krasjes niks.
Vast niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 19:59 schreef Klonk het volgende:
Zou het opvallen als Totalvamp met 20 gebruikte G3's terugkomt
Hmmm is dat niet teveel B100?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:17 schreef Klonk het volgende:
En die koreaanse hebben van die antennes om tv te kijken
Bazending, hier in Nederland eerst die antenne naar buiten trekken en dan gaan bellen, gewoon omdat het kan
Een mens kan niet genoeg B100 hebbenquote:Op donderdag 11 september 2014 21:21 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hmmm is dat niet teveel B100?
[ afbeelding ]
Antenne is ook best grootquote:Op donderdag 11 september 2014 20:17 schreef Klonk het volgende:
En die koreaanse hebben van die antennes om tv te kijken
Bazending, hier in Nederland eerst die antenne naar buiten trekken en dan gaan bellen, gewoon omdat het kan
Teveel gedoe om te zoeken. Zag ook de samsung s5 voor ong 350 euro.quote:
Jammerquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:43 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Antenne is ook best groot![]()
Ook echt opnemen met "hier b 1 0 0"
[..]
Teveel gedoe om te zoeken. Zag ook de samsung s5 voor ong 350 euro.
Helaas is de g3 voor me ma, die vroeg of ik hier een tel kon meenemen voor onder de 300 euro. Ik denk niet dat ik een betere deal kon vinden.
Nee er zijn heeeeel veel van die winkels. Maar de prijzen verschillen nogal.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:44 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Jammer
en zoeken? Bedoel je dat je echt goed moet kijken dat je geen fake krijgt
Geen flauw idee hoeveel won wat is, maar mocht je iets goed hebben houdt ik me aanbelovenquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:46 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee er zijn heeeeel veel van die winkels. Maar de prijzen verschillen nogal.
Van 450000 tot soms 700000 won voor een 2de hands telefoon.
Nieuw is bijna niet te doen.
1000 won is ong 70 eurocentquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoeveel won wat is, maar mocht je iets goed hebben houdt ik me aanbeloven
Die heb ik niet gezien wel note 2 voor ongeveer 200 euroquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nog best duur dan
Een G2 lijkt mij eigenlijk ook wel wat.
Wil ik ook wel jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien wel note 2 voor ongeveer 200 euro
Logischquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wil ik ook wel ja
Uiteraard zonder de krassen/deuken dan
Ik checkte even en las dit:quote:Op donderdag 18 september 2014 16:30 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst een custom rom geinstalleerd: Cyanogenmod. Alleen nu werkt mijn 4g verbinding niet meer.
Mijn S4 geeft aan dat er geen internetverbinding is, als ik buitenshuis ben. Hoe kan ik dit oplossen?
Dat is dan bij de VS en Canada, maar wellicht is het hier ook het geval.quote:First, we need to debunk the carrier's explanation of 4g. The carriers will explain to you that if it says 4g on the stock ROM you are using LTE. That is NOT true, 4g on the stock ROM is actually H, or H+, which is technically 3.5g, and not LTE. The stock ROM displays LTE as 4g LTE
So the first thing you need to do is make SURE you are in a location that has LTE coverage. Go to your carrier's website and verify with their coverage map
Hoezo is dat geen ''4G'' dan? Het is toch LTE = 4G?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Sowieso is wat de providers hier "4G" noemen helemaal geen 4G maar 3,9G.
Alleen KPN is onlangs begonnen met het inschakelen van échte 4G, onder de naam 4G+
Nee, LTE voldoet niet aan de specificaties voor 4G. Alleen LTE-advanced haalt de snelheden die nodig zijn om aan de 4G-spec te voldoen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoezo is dat geen ''4G'' dan? Het is toch LTE = 4G?
In de USA gaven ze H+ (alles boven 28Mbit) al aan met 4G dat was zover ik weet 3.75G.
LTE-A wat KPN uitrolt is de advanced versie en dus een versie hoger dan 4G (aka 4G+)?
bij adblock moet je je wifi netwerk bewerken en dan als adres localhost en dan de poort.quote:Op zondag 21 september 2014 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Wat zijn nou de beste apps om je phone compleet ad-free te maken, dus de ads voor filmpjes op YT weg, de ads op apps als IGN weg, de ads in apps weg, etc etc...?
Ik had eerst wel adblocker ofzo geinstalleerd op mijn phone, maar die zat steeds te zeuren om een poort ofzo, en wilde verder niet werken.
Xposed en dan YouTube adaway en minminfree.quote:Op zondag 21 september 2014 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Wat zijn nou de beste apps om je phone compleet ad-free te maken, dus de ads voor filmpjes op YT weg, de ads op apps als IGN weg, de ads in apps weg, etc etc...?
Ik had eerst wel adblocker ofzo geinstalleerd op mijn phone, maar die zat steeds te zeuren om een poort ofzo, en wilde verder niet werken.
Misschien kan het hiermee: https://play.google.com/s(...)ifttt.ifttt&hl=nl_NLquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Juup© het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus vraag ik het hier even. Bestaan er ook Task Killers die in de gaten houden als ik een geselecteerd programma afsluit (maar die dan toch blijf doorgaan helaas) deze na gebruik geforceerd afsluiten?
Ik zoek een Task/Service killer waarbij ik programma's kan opgeven die na gebruik gestopt moeten worden. Het gaat op een aantal spelletjes die mijn dochter wel eens op mijn telefoon speelt, en een paar van die krengen blijven op de achtergrond aanwezig en draaien (ook al is dat niet direct te merken). Als ik dan vergeet die spelletjes geforceerd af te sluiten, dan slurpen ze de accu binnen 1 nacht geheel leeg (en aangezien ik mijn telefoon als wekker gebruik is dat niet wenselijk).
Er zijn killers waarbij ik moet uitvinken welke apps ik niet afgesloten wil zien, maar ik zoek er juist een waar ik gewoon kan aanvinken welke app ik geforceerd kan afsluiten.
Kan je dit dan gewoon niet doen maar andersom?quote:Er zijn killers waarbij ik moet uitvinken welke apps ik niet afgesloten wil zien, maar ik zoek er juist een waar ik gewoon kan aanvinken welke app ik geforceerd kan afsluiten.
Ehm, hoe is dat verschillend? Aanvinken wat afgesloten moet worden, uitvinken wat niet afgesloten moet worden... dat komt toch op precies het zelfde neer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Juup© het volgende:
Er zijn killers waarbij ik moet uitvinken welke apps ik niet afgesloten wil zien, maar ik zoek er juist een waar ik gewoon kan aanvinken welke app ik geforceerd kan afsluiten.
Het is gemakkelijk als ik kan aanvinken wat wel afgesloten moet worden aangezien dat maar 6 apps zijn dan dat ik alle andere 116 apps moet gaan aanvinkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ehm, hoe is dat verschillend? Aanvinken wat afgesloten moet worden, uitvinken wat niet afgesloten moet worden... dat komt toch op precies het zelfde neer?
Greenifyquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Juup© het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus vraag ik het hier even. Bestaan er ook Task Killers die in de gaten houden als ik een geselecteerd programma afsluit (maar die dan toch blijf doorgaan helaas) deze na gebruik geforceerd afsluiten?
Ik zoek een Task/Service killer waarbij ik programma's kan opgeven die na gebruik gestopt moeten worden. Het gaat op een aantal spelletjes die mijn dochter wel eens op mijn telefoon speelt, en een paar van die krengen blijven op de achtergrond aanwezig en draaien (ook al is dat niet direct te merken). Als ik dan vergeet die spelletjes geforceerd af te sluiten, dan slurpen ze de accu binnen 1 nacht geheel leeg (en aangezien ik mijn telefoon als wekker gebruik is dat niet wenselijk).
Gewoon je standaard Android-settings Batterij menuquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goede tips qua applicaties om batterijgebruik te meten? En dan vooral welke applicaties/diensten.
ja ok, eenmalig ongemakje.... Was waarschijnlijk minder werk dan de post typen hierquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is gemakkelijk als ik kan aanvinken wat wel afgesloten moet worden aangezien dat maar 6 apps zijn dan dat ik alle andere 116 apps moet gaan aanvinken
Gsam Battery Monitorquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goede tips qua applicaties om batterijgebruik te meten? En dan vooral welke applicaties/diensten.
Ach ja, blijft een lastig spanningsveld. Aan de ene kant wil je niet dat ze teveel verplichten, aan de andere kant is het grote minpunt van Android de versplintering en daardoor late / weinig updates voor sommige toestellen, en dat Android er compleet anders uit kan zien op 2 verschillende toestellen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:01 schreef robin007bond het volgende:
http://mobiel.nu.nl/tech/(...)droid-apparaten.html
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, blijft een lastig spanningsveld. Aan de ene kant wil je niet dat ze teveel verplichten, aan de andere kant is het grote minpunt van Android de versplintering en daardoor late / weinig updates voor sommige toestellen, en dat Android er compleet anders uit kan zien op 2 verschillende toestellen.
Weet ook dat ook One+ wordt beperkt hierdoor en dat Cyanogenmod dan ook aangepast moet worden om aan die voorwaarden te voldoen, als ze een Play Store bij het toestel leveren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:10 schreef Ireyon het volgende:
Prima ontwikkeling. Bijna alles wat fabrikanten (en met name Samsung) toevoegen verneuken heel de user experience en daarmee het imago van Android. Ben het een beetje beu om mensen telkens duidelijk te maken dat nee, Android is niet traag en kut en ja, je Samsung is dat wel.
Daarvoor heeft tegenwoordig elke moderne telefoon een toegewezen knopquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:41 schreef Mirel het volgende:
Homeknop vasthouden om alle geopende apps te zien vind ik een leuke optie.
Maar dat zal in het geval van OnePlus niet veel verandering gaan vereisen. De OnePlus One komt standaard met een breed scala aan Gapps (ik weet niet of het er twintig zijn), en vertoont verder alle functionaliteit die door Google nu vereist wordt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ook dat ook One+ wordt beperkt hierdoor en dat Cyanogenmod dan ook aangepast moet worden om aan die voorwaarden te voldoen, als ze een Play Store bij het toestel leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |