Wil ik ook wel jaquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:56 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien wel note 2 voor ongeveer 200 euro
Logischquote:Op vrijdag 12 september 2014 00:56 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wil ik ook wel ja
Uiteraard zonder de krassen/deuken dan
Ik checkte even en las dit:quote:Op donderdag 18 september 2014 16:30 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst een custom rom geinstalleerd: Cyanogenmod. Alleen nu werkt mijn 4g verbinding niet meer.
Mijn S4 geeft aan dat er geen internetverbinding is, als ik buitenshuis ben. Hoe kan ik dit oplossen?
Dat is dan bij de VS en Canada, maar wellicht is het hier ook het geval.quote:First, we need to debunk the carrier's explanation of 4g. The carriers will explain to you that if it says 4g on the stock ROM you are using LTE. That is NOT true, 4g on the stock ROM is actually H, or H+, which is technically 3.5g, and not LTE. The stock ROM displays LTE as 4g LTE
So the first thing you need to do is make SURE you are in a location that has LTE coverage. Go to your carrier's website and verify with their coverage map
Hoezo is dat geen ''4G'' dan? Het is toch LTE = 4G?quote:Op donderdag 18 september 2014 16:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Sowieso is wat de providers hier "4G" noemen helemaal geen 4G maar 3,9G.
Alleen KPN is onlangs begonnen met het inschakelen van échte 4G, onder de naam 4G+
Nee, LTE voldoet niet aan de specificaties voor 4G. Alleen LTE-advanced haalt de snelheden die nodig zijn om aan de 4G-spec te voldoen.quote:Op donderdag 18 september 2014 17:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoezo is dat geen ''4G'' dan? Het is toch LTE = 4G?
In de USA gaven ze H+ (alles boven 28Mbit) al aan met 4G dat was zover ik weet 3.75G.
LTE-A wat KPN uitrolt is de advanced versie en dus een versie hoger dan 4G (aka 4G+)?
bij adblock moet je je wifi netwerk bewerken en dan als adres localhost en dan de poort.quote:Op zondag 21 september 2014 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Wat zijn nou de beste apps om je phone compleet ad-free te maken, dus de ads voor filmpjes op YT weg, de ads op apps als IGN weg, de ads in apps weg, etc etc...?
Ik had eerst wel adblocker ofzo geinstalleerd op mijn phone, maar die zat steeds te zeuren om een poort ofzo, en wilde verder niet werken.
Xposed en dan YouTube adaway en minminfree.quote:Op zondag 21 september 2014 23:11 schreef Yi-Long het volgende:
Wat zijn nou de beste apps om je phone compleet ad-free te maken, dus de ads voor filmpjes op YT weg, de ads op apps als IGN weg, de ads in apps weg, etc etc...?
Ik had eerst wel adblocker ofzo geinstalleerd op mijn phone, maar die zat steeds te zeuren om een poort ofzo, en wilde verder niet werken.
Misschien kan het hiermee: https://play.google.com/s(...)ifttt.ifttt&hl=nl_NLquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Juup© het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus vraag ik het hier even. Bestaan er ook Task Killers die in de gaten houden als ik een geselecteerd programma afsluit (maar die dan toch blijf doorgaan helaas) deze na gebruik geforceerd afsluiten?
Ik zoek een Task/Service killer waarbij ik programma's kan opgeven die na gebruik gestopt moeten worden. Het gaat op een aantal spelletjes die mijn dochter wel eens op mijn telefoon speelt, en een paar van die krengen blijven op de achtergrond aanwezig en draaien (ook al is dat niet direct te merken). Als ik dan vergeet die spelletjes geforceerd af te sluiten, dan slurpen ze de accu binnen 1 nacht geheel leeg (en aangezien ik mijn telefoon als wekker gebruik is dat niet wenselijk).
Er zijn killers waarbij ik moet uitvinken welke apps ik niet afgesloten wil zien, maar ik zoek er juist een waar ik gewoon kan aanvinken welke app ik geforceerd kan afsluiten.
Kan je dit dan gewoon niet doen maar andersom?quote:Er zijn killers waarbij ik moet uitvinken welke apps ik niet afgesloten wil zien, maar ik zoek er juist een waar ik gewoon kan aanvinken welke app ik geforceerd kan afsluiten.
Ehm, hoe is dat verschillend? Aanvinken wat afgesloten moet worden, uitvinken wat niet afgesloten moet worden... dat komt toch op precies het zelfde neer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Juup© het volgende:
Er zijn killers waarbij ik moet uitvinken welke apps ik niet afgesloten wil zien, maar ik zoek er juist een waar ik gewoon kan aanvinken welke app ik geforceerd kan afsluiten.
Het is gemakkelijk als ik kan aanvinken wat wel afgesloten moet worden aangezien dat maar 6 apps zijn dan dat ik alle andere 116 apps moet gaan aanvinkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ehm, hoe is dat verschillend? Aanvinken wat afgesloten moet worden, uitvinken wat niet afgesloten moet worden... dat komt toch op precies het zelfde neer?
Greenifyquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef Juup© het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer, dus vraag ik het hier even. Bestaan er ook Task Killers die in de gaten houden als ik een geselecteerd programma afsluit (maar die dan toch blijf doorgaan helaas) deze na gebruik geforceerd afsluiten?
Ik zoek een Task/Service killer waarbij ik programma's kan opgeven die na gebruik gestopt moeten worden. Het gaat op een aantal spelletjes die mijn dochter wel eens op mijn telefoon speelt, en een paar van die krengen blijven op de achtergrond aanwezig en draaien (ook al is dat niet direct te merken). Als ik dan vergeet die spelletjes geforceerd af te sluiten, dan slurpen ze de accu binnen 1 nacht geheel leeg (en aangezien ik mijn telefoon als wekker gebruik is dat niet wenselijk).
Gewoon je standaard Android-settings Batterij menuquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goede tips qua applicaties om batterijgebruik te meten? En dan vooral welke applicaties/diensten.
ja ok, eenmalig ongemakje.... Was waarschijnlijk minder werk dan de post typen hierquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:23 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is gemakkelijk als ik kan aanvinken wat wel afgesloten moet worden aangezien dat maar 6 apps zijn dan dat ik alle andere 116 apps moet gaan aanvinken
Gsam Battery Monitorquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Goede tips qua applicaties om batterijgebruik te meten? En dan vooral welke applicaties/diensten.
Ach ja, blijft een lastig spanningsveld. Aan de ene kant wil je niet dat ze teveel verplichten, aan de andere kant is het grote minpunt van Android de versplintering en daardoor late / weinig updates voor sommige toestellen, en dat Android er compleet anders uit kan zien op 2 verschillende toestellen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:01 schreef robin007bond het volgende:
http://mobiel.nu.nl/tech/(...)droid-apparaten.html
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja, blijft een lastig spanningsveld. Aan de ene kant wil je niet dat ze teveel verplichten, aan de andere kant is het grote minpunt van Android de versplintering en daardoor late / weinig updates voor sommige toestellen, en dat Android er compleet anders uit kan zien op 2 verschillende toestellen.
Weet ook dat ook One+ wordt beperkt hierdoor en dat Cyanogenmod dan ook aangepast moet worden om aan die voorwaarden te voldoen, als ze een Play Store bij het toestel leveren.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:10 schreef Ireyon het volgende:
Prima ontwikkeling. Bijna alles wat fabrikanten (en met name Samsung) toevoegen verneuken heel de user experience en daarmee het imago van Android. Ben het een beetje beu om mensen telkens duidelijk te maken dat nee, Android is niet traag en kut en ja, je Samsung is dat wel.
Daarvoor heeft tegenwoordig elke moderne telefoon een toegewezen knopquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:41 schreef Mirel het volgende:
Homeknop vasthouden om alle geopende apps te zien vind ik een leuke optie.
Maar dat zal in het geval van OnePlus niet veel verandering gaan vereisen. De OnePlus One komt standaard met een breed scala aan Gapps (ik weet niet of het er twintig zijn), en vertoont verder alle functionaliteit die door Google nu vereist wordt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Weet ook dat ook One+ wordt beperkt hierdoor en dat Cyanogenmod dan ook aangepast moet worden om aan die voorwaarden te voldoen, als ze een Play Store bij het toestel leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |