Wait wut?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
De laatste vraag in het topic was of Rienk wel zou willen werken als hij in natura betaald zou worden.
Vandaag heeft hij zijn vriendin Nicoline genomineerd. Bizar of begrijpelijk?
Raar, en compleet debiel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
De laatste vraag in het topic was of Rienk wel zou willen werken als hij in natura betaald zou worden.
Dan nog slaat het natuurlijk nergens op. Wat is er grappig aan je vriendin en zogenaamd grote liefde te nomineren? De gast spoort echt voor geen meter.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:51 schreef Loveless85 het volgende:
Is het niet meer op een grappige manier, ik lees dat hij stemt op Nicolien omdat dat 'beloofd was'.
Daar waren we het al over eensquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan nog slaat het natuurlijk nergens op. Wat is er grappig aan je vriendin en zogenaamd grote liefde te nomineren? De gast spoort echt voor geen meter.
Hoe reageerde Nico er op?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar waren we het al over eensNou heeft natuurlijk net geen gevolgen, dus het is redelijk goed afgelopen. Maar het blijft een debiel iets ja, stel dat iemand ineens anders had gestemd en nico er 3 had gegeven was zij genomineerd ipv bv. Vanessa begrijp ik
Oh ja natuurlijk. Sorryquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk geen streams, las het nu net even terug toen ik jouw post las
Hij had vast gezegd dat als ze hem niet wilde 'ontvangen' hij haar een stem zou geven ofzo. Want je kan de grote leider natuurlijk niet zijn pleziertjes ontzeggen, dan lig je uit de sektequote:
Het was het eerste wat ik dacht. Jij doet niet wat ik wil dus hier een stem van mij. Maar dan gebracht als geintje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij had vast gezegd dat als ze hem niet wilde 'ontvangen' hij haar een stem zou geven ofzo. Want je kan de grote leider natuurlijk niet zijn pleziertjes ontzeggen, dan lig je uit de sekte
Ik ook. De rancune druipt er af.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Het was het eerste wat ik dacht. Jij doet niet wat ik wil dus hier een stem van mij. Maar dan gebracht als geintje.
Ik zie hem ervoor aan.
Zou je misschien niet vooruit willen lopen op de tvuitzendingen hier? Of anders SPOILER neerzetten?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
Je hebt gelijk. Mea culpa.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zou je misschien niet vooruit willen lopen op de tvuitzendingen hier? Of anders SPOILER neerzetten?
Aangezien waarschijnlijk 95% van de posts in UTO vooruitlopen op de tv-uitzendingen zou jij je dan niet aanpassen aan die 95% in plaats van dat die 95% zich moet aanpassen aan jou?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:39 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Zou je misschien niet vooruit willen lopen op de tvuitzendingen hier? Of anders SPOILER neerzetten?
Onze godvrezende antikapitalistische geheeltonthouder die een hekel heeft aan make-up laat de wijn zich goed smaken die betaald is met euro's en geschminkt als duivel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:33 schreef phreaks het volgende:
Vond hem gisteren op TV een aardig slechte *verliezer*. Robin kwam met een interview in de Playboy met haar visie op o.a. homoseksualiteit, waarin ze o.a. zei "Rienk, don't judge a book by its cover", waarom hij aardig boos werd.
Ook is hij tegen nudisme in Utopia, ondanks dat hij zelf op blote voeten loopt en vindt dat mensen niets aan hun uiterlijk moeten doen (waaronder het opmaken van haren, makeup, mooie kleding kopen etc) omdat dat een masker zou vormen over het ware persoon. Nu zijn er een paar die kleding helemaal uit doen, is het ook weer niet goed.... Waarschijnlijk ziet hij nudisme als een seksuele uiting, waar hij waarschijnlijk op tegen is.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:12 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Onze godvrezende antikapitalistische geheeltonthouder die een hekel heeft aan make-up laat de wijn zich goed smaken die betaald is met euro's en geschminkt als duivel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |