MDI ingelicht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Want?
Wou je zeggen dat dat niet zo is?
En deze keer krijg ik er niet eens een rijksdaalder voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Snitch....zie je wel! Je bewijst het alweer!
Misschien stoppen met posten in dat soort topics? Het komt toch altijd neer op "Jullie zjin racistisch wat haat ik jullie, groenlinks4life, voederbietsel is mijn beste vriend in de wereld". Het boeit echt niemand ene flikker.quote:
Laat mij hier gewoon de moraalridder uithangen faggot.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef Catdog het volgende:
[..]
Misschien stoppen met posten in dat soort topics? Het komt toch altijd neer op "Jullie zjin racistisch wat haat ik jullie, groenlinks4life, voederbietsel is mijn beste vriend in de wereld". Het boeit echt niemand ene flikker.
SJW'er gespot.quote:
En dan zo'n zweep beweging met je hand in de lucht maken terwijl je zo'n zweepgeluid erbij maakt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:45 schreef .sfinx het volgende:
Je had tegen haar moeten zeggen of ze het katoen van haar shirtje zelf had geplukt.
whehehquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
En dan zo'n zweep beweging met je hand in de lucht maken terwijl je zo'n zweepgeluid erbij maakt.
Ja weet ik veel, ik werd zo ook genoemd laatst. Wilde het ook een keer gebruiken.quote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=SJWquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik werd zo ook genoemd laatst. Wilde het ook een keer gebruiken.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:03 schreef FFlorus het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=SJW
Niks mis mee, lijkt me.quote:Social justice warrior, someone who fights for the principles of human equality and solidarity.
Belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Opkomen voor gelijkheid en solidariteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |