systeembeheerder komt terug naar 7-5.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef 44rdbei het volgende:
Poll: Voor wie ben jij?
• Systeembeheerder
• Crip
• kuttopic
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Verdient, en jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jeetje, maar een andere bevolkingsgroep waar je niets mee van doen wil hebben verdiend die aandacht wel?
'Een land als deze'quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Op je rug liggen met de benen wijd is idd heel moediger dan een theedoek dragen en in een land als deze je mening durven geven en voor jezelf opkomen.
Waarom is je onderschrift Soli Deo Gloria? Veel christelijker kom je ze niet tegen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik krijg echt honger van deze hashtag!
Ramadan stijgt naar me hoofd.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'Een land als deze'een toleranter land dan Nederland vind je niet gauw hoor
vandaar al die al onzinquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik krijg echt honger van deze hashtag!
Ramadan stijgt naar me hoofd.
Haha echt hequote:
Dacht dat jij in Aleppo zat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Assalamu alaykom werd gezegd in Turkentopic waar bijna iedereen Moslim is.
2quote zei die gast dat hij zijn labiele huisgenoot gebruikte voor geld. Ja dat is heel nobel van hem.
3e quote is nog het grappigste dat je hem gewoon zo had gequote want uit het niets zei deze dude rare dingen: ( van onder naar boven lezen )
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En de klacht? Niet zo hypocriet, je doet hetzelfde kerel.
waarom nou weer dit hele topic onder jankenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:08 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
waarom nou weer overal allah bij halen
open je eigen ruzie topic.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je hebt er vast al vrede mee dat je een oppervlakkig, kortzichtig trutje bent.
weet ik veel waarom je dat doet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:10 schreef Crip het volgende:
[..]
waarom nou weer dit hele topic onder janken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |