Ben eens blij met zulke meiden anders had jij nooit stoer kunnen doen op Fok!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Op je rug liggen met de benen wijd is idd heel moediger dan een theedoek dragen en in een land als deze je mening durven geven en voor jezelf opkomen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:53 schreef Bortecinem het volgende:
WTF hey. Hoe kun je een hekel hebben aan crip? Zij is een van de liefste users hier.
En zijn dit soort zwartmaak topics hier uberhaupt toegestaan? Wat een trieste zooi.
ga jankenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:53 schreef Bortecinem het volgende:
WTF hey. Hoe kun je een hekel hebben aan crip? Zij is een van de liefste users hier.
En zijn dit soort zwartmaak topics hier uberhaupt toegestaan? Wat een trieste zooi.
Huilende rappersquote:
quote:
Volgens mij kom jij niet uit Nederland..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Daar wil ik liever niet mee geassocieerd worden.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:17 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Volgens mij kom jij niet uit Nederland..
En dat kan niet als je uit Nederland komt?quote:
Jawelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dat kan niet als je uit Nederland komt?
Nou dan.quote:
Wat loop je nou te ijlen man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:20 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Oh ja..nee mooi..mooi..mooi hoor, echt mooi.
hehehquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:20 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Het is vakantie en ik verveel me, damn moet echt een hobby zoeken
Wat is een Gee?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:21 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ey vriend, je kan ook te ver gaan G. xo
Dan had hij dat nog steeds kunnen doen maar dan waren zijn topics nog net iets ongeloofwaardiger dan dat ze nu al zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben eens blij met zulke meiden anders had jij nooit stoer kunnen doen op Fok!
Ik krijg echt honger van deze hashtag!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:26 schreef zarGon het volgende:
WIJ STAAN ACHTER JE, CRIP.
#CrispyCrip #TeamCrip #CrippleSysteembeheerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |