Ik ben niet meer alleen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:13 schreef mootie het volgende:
Babymolletjes![]()
Babymol in huis![]()
De babymol voor buiten zetten en dat ie dan door de achterdeur weer wordt binnengebracht.
Je praat wel in raadsels.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:13 schreef mootie het volgende:
Babymolletjes![]()
Babymol in huis![]()
De babymol voor buiten zetten en dat ie dan door de achterdeur weer wordt binnengebracht.
Liefquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:13 schreef mootie het volgende:
Babymolletjes![]()
Babymol in huis![]()
Duidelijk toch?quote:
Lukte niet, werd afgeleid en ben nu weer wakker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Choco.
Dat was wel een erg kort dutje.
Ik heb dat met een muis gehad en met een vogel. Alleen de vogel vloog na de eerste keer wel weg gelukkig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Duidelijk toch?
Mijn kater bracht een babymolletje mee. Die ontsnapte. Dus ik 3 kwartier jagen in huis. Eindelijk gevangen. Ik zet het beestje buiten, voor. 5 Minuten later komt mijn andere kater binnenwandelen met hetzelfde molletje. En het molletje ontsnapte weer.
Die molletjes stinken overigens gigantisch.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lief![]()
Heb je soms een kat die hem mee naar binnen neemt?
Oh, ik dacht dat hij uit zichzelf binnensloop.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Duidelijk toch?
Mijn kater bracht een babymolletje mee. Die ontsnapte. Dus ik 3 kwartier jagen in huis. Eindelijk gevangen. Ik zet het beestje buiten, voor. 5 Minuten later komt mijn andere kater binnenwandelen met hetzelfde molletje, door de achterdeur. En het molletje ontsnapte weer.
Ach gos, ja die scheet waarschijnlijk zijn broek vol toen die kater van jou hem in zijn nek velletje greepquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Die molletjes stinken overigens gigantisch.
Dat zou knap zijn en ik denk dat ze het gelijk gefilmd had en er heel rijk mee was geworden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij uit zichzelf binnensloop.
Oh ja, die beesten hebben geen pootjes. iig niet om te lopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou knap zijn en ik denk dat ze het gelijk gefilmd had en er heel rijk mee was geworden.
Nou hopen dat ie weer de grond in kruipt anders loopt het waarschijnlijk niet zo goed af met dat molletje. ach gos.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:24 schreef mootie het volgende:
Maar goed, molletje wéér gevangen, buiten gezet. En alle katten zijn binnen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
Het was ook wel een bijzonder suf molletje om echt meteen in de klauwen van een andere kater te wandelen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh ja, die beesten hebben geen pootjes. iig niet om te lopen.
En ook al een waterhoenpuber met een gebroken pootje in de groenstrook voor. Kutdag voor dieren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou hopen dat ie weer de grond in kruipt anders loopt het waarschijnlijk niet zo goed af met dat molletje. ach gos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |