Ik ben niet meer alleen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:13 schreef mootie het volgende:
Babymolletjes![]()
Babymol in huis![]()
De babymol voor buiten zetten en dat ie dan door de achterdeur weer wordt binnengebracht.
Je praat wel in raadsels.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:13 schreef mootie het volgende:
Babymolletjes![]()
Babymol in huis![]()
De babymol voor buiten zetten en dat ie dan door de achterdeur weer wordt binnengebracht.
Liefquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:13 schreef mootie het volgende:
Babymolletjes![]()
Babymol in huis![]()
Duidelijk toch?quote:
Lukte niet, werd afgeleid en ben nu weer wakker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Choco.
Dat was wel een erg kort dutje.
Ik heb dat met een muis gehad en met een vogel. Alleen de vogel vloog na de eerste keer wel weg gelukkig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Duidelijk toch?
Mijn kater bracht een babymolletje mee. Die ontsnapte. Dus ik 3 kwartier jagen in huis. Eindelijk gevangen. Ik zet het beestje buiten, voor. 5 Minuten later komt mijn andere kater binnenwandelen met hetzelfde molletje. En het molletje ontsnapte weer.
Die molletjes stinken overigens gigantisch.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lief![]()
Heb je soms een kat die hem mee naar binnen neemt?
Oh, ik dacht dat hij uit zichzelf binnensloop.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Duidelijk toch?
Mijn kater bracht een babymolletje mee. Die ontsnapte. Dus ik 3 kwartier jagen in huis. Eindelijk gevangen. Ik zet het beestje buiten, voor. 5 Minuten later komt mijn andere kater binnenwandelen met hetzelfde molletje, door de achterdeur. En het molletje ontsnapte weer.
Ach gos, ja die scheet waarschijnlijk zijn broek vol toen die kater van jou hem in zijn nek velletje greepquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Die molletjes stinken overigens gigantisch.
Dat zou knap zijn en ik denk dat ze het gelijk gefilmd had en er heel rijk mee was geworden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij uit zichzelf binnensloop.
Oh ja, die beesten hebben geen pootjes. iig niet om te lopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou knap zijn en ik denk dat ze het gelijk gefilmd had en er heel rijk mee was geworden.
Nou hopen dat ie weer de grond in kruipt anders loopt het waarschijnlijk niet zo goed af met dat molletje. ach gos.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:24 schreef mootie het volgende:
Maar goed, molletje wéér gevangen, buiten gezet. En alle katten zijn binnen.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:25 schreef mootie het volgende:
Het was ook wel een bijzonder suf molletje om echt meteen in de klauwen van een andere kater te wandelen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:25 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh ja, die beesten hebben geen pootjes. iig niet om te lopen.
En ook al een waterhoenpuber met een gebroken pootje in de groenstrook voor. Kutdag voor dieren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou hopen dat ie weer de grond in kruipt anders loopt het waarschijnlijk niet zo goed af met dat molletje. ach gos.
Inderdaad dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:27 schreef mootie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 juli 2014 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou hopen dat ie weer de grond in kruipt anders loopt het waarschijnlijk niet zo goed af met dat molletje. ach gos.
[/quote
En ook al een waterhoenpuber met een gebroken pootje in de groenstrook voor. Kutdag voor dieren.
Ze komen wel, gewoon volhouden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:28 schreef Braindead2000 het volgende:
Boondock. Net was het nog uitgestorven hier.
Dat is wel heel slecht dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:33 schreef Braindead2000 het volgende:
Het was hier zo stil dat ik bijna in de ramadan-sc zat. Dat betekent dat ik het wel heel slecht moet hebben.
Over weinig/onregelmatig eten hoef ik niks meer te leren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is wel heel slecht dan.![]()
Of je leert er nog wat van.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Over weinig/onregelmatig eten hoef ik niks meer te leren.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee hoor, ben er nog.![]()
Ben wel wat gewend hoor.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zou toch denk ik mijn slaapkamer 's nachts op slot doen met zulke kinderen.
Ja ik ook met een bijl in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ach gos, ze staan gewoon slecht op de foto.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ja ik ook met een bijl in mijn hoofd.
Het zijn gewoon een stelletje idioten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:50 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens stukjes gezien. Vond het nou niet zo bijzonder.
Op Comedychannel heb je soms leuke comedies. Workaholics vond ik wel goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het zijn gewoon een stelletje idioten.
Jip.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:04 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is dat onze geheelonthoudende antikapitalist die make-up maar niks vind?
Dat kan ik echt ff niet aan nu.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat kan ik echt ff niet aan nu.
Doe is iets rustigers
quote:
Coolquote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik was bij hun eerste concert in nl in het geldre dome
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:27 schreef ChocoFan het volgende:
Jip, ik ga toch weer ff kijken of mijn bed nog lekker ligt.
Welterusten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:27 schreef ChocoFan het volgende:
Jip, ik ga toch weer ff kijken of mijn bed nog lekker ligt.
Welterusten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik zit hier nog wel even. Werd om 0.30 uur wakker.
ff luisterenquote:
Wat is dat voor film serie ik zie allemaal top acteursquote:
Is dat niet die film met Sylvester Stalone?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat is dat voor film serie ik zie allemaal top acteurs
Sylvester Stalone en Robert De Niro in 1 film. Wie had dat ooit verwacht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
copland met sylvester stalonne op rhode island
was een goede film ja weer eens kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 05:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Sylvester Stalone en Robert De Niro in 1 film. Wie had dat ooit verwacht.
Ditquote:Op dinsdag 8 juli 2014 05:03 schreef Braindead2000 het volgende:
Het was de The Indian Runner. Komt me niet bekend voor maar ik kan me ook niet voorstellen dat ik hem niet gezien heb.
The Indian Runner (1991) - IMDb
Al Pacino en Robert De Niro. Ik had er meer van verwacht. Hij was wel goed maar niet steengoed.quote:
Dat geluid bij die shootoutquote:Op dinsdag 8 juli 2014 05:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Al Pacino en Robert De Niro. Ik had er meer van verwacht. Hij was wel goed maar niet steengoed.
Ik heb niet gekeken. Het is al zo lang geleden dat ik hem gezien heb. Ik wil hem nog wel een keer zien en dan vind ik het zonde om de key scene nu te zien.quote:
ai schade?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:03 schreef sararaats het volgende:
Ik ben zojuist onderuit gegaan op een natte vloer![]()
Oeh, dat is minder, alhoewel ze na 2 dagen wel allemaal dood zijn zodra je het rotte fruit hebt weggegooid.quote:
Ik moest op mijn scooter weg. 2 keer zeiknat geregendquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:17 schreef isax het volgende:
en ik heb mega ver door de regen moeten lopen
Heb ik zo'n bolletje voor. Allemaal dood ;Dquote:
normaal hoef ik nooit ver te lopen maaaar ze moeten zo nodig alles open gooiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:17 schreef isax het volgende:
en ik heb mega ver door de regen moeten lopen
die heb ik vorig jaar ook gehad!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb ik zo'n bolletje voor. Allemaal dood ;D
Nee, iedereen heeft er last van.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:22 schreef isax het volgende:
[..]
die heb ik vorig jaar ook gehad!
het was gewoon mijn eigen stomme schuld.
Je kunt ook glas met folie en gaatje met daarin wijnazijn en een druppel zeep doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb ik zo'n bolletje voor. Allemaal dood ;D
Ja, ik kwam er ook achter dat het spul in het bolletje ruikt als wijnazijn. 7 euro armerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook glas met folie en gaatje met daarin wijnazijn en een druppel zeep doen.
of gewoon leven en laten leven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt ook glas met folie en gaatje met daarin wijnazijn en een druppel zeep doen.
Vind je fruitvliegjes lekker??quote:
Jep ken er veel die er in getrapt zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, ik kwam er ook achter dat het spul in het bolletje ruikt als wijnazijn. 7 euro armer
Volgende keer doe ik het zoals jij zegt.
Oh goeie, hier ook fruitvliegjes.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die andere is toch voor vanavond. Staat er i.i.g. boven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:39 schreef liesje1979 het volgende:
Joezi wat loop je nou weer met dat lijstje te kutten man!
Andijvie met een bal gehakt.quote:
quote:
Oh lol! Dat had ik niet gezienquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die andere is toch voor vanavond. Staat er i.i.g. boven.
Kusje eropquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:54 schreef Joezi het volgende:
[..]![]()
SC Pool Nederland-Argentinië.
Lies 2-1
oma-Nijn 1-1 (Ned. wint met strafschoppen)
isa 3-2
Sararaats 2-1
Choco 5-4
Joezi 1-0
De onderste is voor de wedstrijd van Duitsland.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:48 schreef Voxs het volgende:
SC Pool Nederland-Argentinië.
Huh?
deze dus
SC Pool Brazilië - Duitsland
Joezi 1-2
Poezeligding 1-3
Mirjam152 2-0
Zeyina 1-1, 1-2 na verlenging
DKUp 3-1
isa 1-2
oma-Nijn 2-3
Choco 3-4
Voxs 2-3
Zelf aanvullen![]()
![]()
Gevulde paprika's met rijst, gehakt, tomaat uit de ovenquote:
gequotequote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:57 schreef ChocoFan het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 juli 2014 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh lol! Dat had ik niet gezien
Geeft niet, ik moest ook eerst goed kijken.
fix het dan! je verneukt het hele topique ermeequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat ik het heb verkloot.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
fix het dan! je verneukt het hele topique ermee
Heb je ze al wel binnen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:00 schreef Voxs het volgende:
Lol. ik word nog even niet zo subtiel gewezen op iets
[ afbeelding ]
Nou zeg, doe es aardigquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Allebei het zijn 2 wedstrijden, let toch eens op.
Ze vonden het zelf ook een heel voordelig aanbod zekerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:00 schreef Voxs het volgende:
Lol. ik word nog even niet zo subtiel gewezen op iets
[ afbeelding ]
Is het nog steeds gaande dan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze vonden het zelf ook een heel voordelig aanbod zeker9 euro nogwat voor een doosje wijn
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #4 - Met extragratis nieuwsbriefquote:
Ja vorige week. Lekkere wijn ookquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
FHF / Lust er iemand een wijntje?? (TIP!) #4 - Met extragratis nieuwsbrief
4e topic in de serie al
topickillerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef isax het volgende:
ik ga op zoek naar robijntje zwitsal zometeen
Laat het ff weten of je het gevonden hebt en of het inderdaad hetzelfde ruikt als alle andere zwitsal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef isax het volgende:
Anusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:26 schreef Pavement het volgende:
SC Pool Brazilië - Duitsland
Joezi 1-2
Poezeligding 1-3
Mirjam152 2-0
Zeyina 1-1, 1-2 na verlenging
DKUp 3-1
isa 1-2
oma-Nijn 2-3
Choco 3-4
Voxs 2-3
Parlay 1-3
Pavement 1-0 na een zwaar onterechte verkregen penalty
Zelf anusvullen
zwangerdt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:32 schreef isax het volgende:
is de vacature al gevuldquote:
hoeveel kubieke centimeter ?quote:
lees eens terugquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Tja ik heb vaak gewoon eerlijk geantwoord, moet dat dan nu ook wel doen.
want praatjes vullen geen gaatjequote:
Gedaan en nu snap ik er helemaal geen reet meer van.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
want praatjes vullen geen gaatje![]()
garpje! mooi iig ff een goede neukbeurt op een dinsdag is nooit mis, doe je het wel veilig[ afbeelding ]
Goed ideequote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gedaan en nu snap ik er helemaal geen reet meer van.![]()
Ik ga even een powernap doen voordat ik mezelf nog meer voor schut zet.![]()
![]()
Zou niet de eerste keer zijn hier.
moet je eens aan joezi zn zwitsal ruikenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Laat het ff weten of je het gevonden hebt en of het inderdaad hetzelfde ruikt als alle andere zwitsal.
leg eens uit, ik ben confuusquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Duidelijk?quote:
goed topiquequote:
Je vergat deze er tussen.quote:
ik snap niet wat er niet te snappen isquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je vergat deze er tussen.
Nu vind ik het toch wel duidelijk en ik snap het wel.
Wat snap jij dan niet Voxs?
En ja ik ben er nog, was nog een serie aan het kijken, duurt nog 5 min. en dan
Alles is geheel duidelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik snap niet wat er niet te snappen is
Ik snap dat ook niet want ik snapte ons welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik snap niet wat er niet te snappen is
Slaapsequote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was gewoon een heel plat gesprek.![]()
Ik ga nu echt.
Dag voxie en pave![]()
![]()
waarom maakte hij nu geen schilderijen van 20 bij 20 meter en dan met een wiet kop er voor zitten heerlijkquote:
ik ga eens terug lezen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
waarom maakte hij nu geen schilderijen van 20 bij 20 meter en dan met een wiet kop er voor zitten heerlijk
soulmatequote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:56 schreef Pavement het volgende:
ooit op een dag heb ik een echte aan de muur hangen, das mn doel gewoon
met een tardis zou het leven zoveel makkelijker zijnquote:
ik heb zijn locatie nog steeds niet kunnen ontdekken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
met een tardis zou het leven zoveel makkelijker zijn
barcelonaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:00 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb zijn locatie nog steeds niet kunnen ontdekken.
dan moeten we dat beest zeker redden voordat hij terug vliegt naar nederland-spanje en ons laat verliezen.quote:
http://www.nerdtravels.co(...)travel-destinations/quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:03 schreef isax het volgende:
[..]
dan moeten we dat beest zeker redden voordat hij terug vliegt naar nederland-spanje en ons laat verliezen.
hallelujahquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:05 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.nerdtravels.co(...)travel-destinations/
hebben ze al gedaan schatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe laat gaan ze stemmen in het gesticht?
Nee, echt, ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:18 schreef isax het volgende:
[..]
hebben ze al gedaan schat
VENESSA NAAR HUIS
Ach, al werd Adolf Hitler genomineerd. Je weet toch dat Ron eruit gaat.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:20 schreef isax het volgende:
[..]
echttt.
ze is genomineerd met die ivan en ron.
maaar vanness kreeg een publieksstem
owja borg terugquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, al werd Adolf Hitler genomineerd. Je weet toch dat Ron eruit gaat.
maar vanes wil nou ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ach, al werd Adolf Hitler genomineerd. Je weet toch dat Ron eruit gaat.
nee reageer ik niet op zoals het zou moeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |