Delft, fuck yeah.quote:Het Library Learning Centre (de hoofdvestiging van TU Delft Library) is 365 dagen per jaar open. En tijdens tentamenperiodes verruimen we ook nog eens onze openingstijden.
Normaal 08:00 - 24:00
Tentamenperiode (”XXL-tijden”) 08:00 - 02:00
quote:
Study rooms in Aziatische en Amerikaanse Universiteiten 24/7 fuck yeah.quote:
Je moet ook niet naar de centrale bieb gaan, je moet naar een UB gaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Study rooms in Aziatische en Amerikaanse Universiteiten 24/7 fuck yeah.
Maar had het over Centrale Bieb in grote steden
Die puilen in Adam veelal uit, althans toen ik nog studeerdequote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de centrale bieb gaan, je moet naar een UB gaan.
Als je gewoon vroeg genoeg aanwezig bent, wat je wilt zo te lezen, zou dat geen probleem moeten zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die puilen in Adam veelal uit, althans toen ik nog studeerde
UB hier stinkt en ligt ietsjes uit de stad, ik vermijd UB het liefst: zie ditquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de centrale bieb gaan, je moet naar een UB gaan.
Groningen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
UB hier stinkt en ligt ietsjes uit de stad
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:52 schreef mapima het volgende:
[..]
hahaha stinkerds daar allemaal mannen die zich niet goed verzorgen
ga slapen je moet morgen naar je cursus van autisme en omgaan met seksualiteit ja in leidenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groningen?
Edit: Erasmus dus blijkbaar.Maar dan mag je ook niet klagen.
![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:53 schreef mapima het volgende:
[..]
ga slapen je moet morgen naar je cursus van autisme en omgaan met seksualiteit ja in leiden
Ik denk niet dat iemand daar naar gaat luisteren, dan vond ik de gif van Rezania toch sterker.quote:
titel staat erbij iedereen heeft nu liedje in zn koppiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:58 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daar naar gaat luisteren, dan vond ik de gif van Rezania toch sterker.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |