Ware het niet dat wij geen link hebben naar jouw facebook.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef mapima het volgende:
[..]
uh kijk mijn facebook maar daar is foto van mijn vwo diploma met naam en alles hoor
Link naar je Facebook?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef mapima het volgende:
[..]
uh kijk mijn facebook maar daar is foto van mijn vwo diploma met naam en alles hoor
xlily bedoel je?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:32 schreef KreKkeR het volgende:
Hey Mapima, tijd terug was er ook zo'n autistische mongool hier op FOK! die alleen topics opende over school/studie en vwo-meisjes. Misschien een match?
Dat is ze gewoon hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ware het niet dat wij geen link hebben naar jouw facebook.
En hadden we die wel, was het natuurlijk alsnog een neppagina/pagina van iemand anders. Dus beetje onzinnige opmerking van je.
nou dan stuur je een dm en ik kan zo via pb op fb bevesyigen datbik mapima ben plus selfie maken met opdrachten als steek twee vingers op of zo op fbquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ware het niet dat wij geen link hebben naar jouw facebook.
En hadden we die wel, was het natuurlijk alsnog een neppagina/pagina van iemand anders. Dus beetje onzinnige opmerking van je.
Nog zo'n idioot inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Moest even zoeken... maar gevonden:
Erno-BE
Stuur maar een dm geloof er nog niks vanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:35 schreef mapima het volgende:
[..]
nou dan stuur je een dm en ik kan zo via pb op fb bevesyigen datbik mapima ben plus selfie maken met opdrachten als steek twee vingers op of zo op fb
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:26 schreef mapima het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef spambot31 het volgende:
Net op tijd gezien dat dit een mapima topic was, zodat ik kon stoppen met lezen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Moest even zoeken... maar gevonden:
Erno-BE
Hij lurkt hier nog steedsquote:laatste bezoek: 1 dag, 5 uur geleden
opdracht laat je tieten zienquote:Op dinsdag 8 juli 2014 00:35 schreef mapima het volgende:
[..]
nou dan stuur je een dm en ik kan zo via pb op fb bevesyigen datbik mapima ben plus selfie maken met opdrachten als steek twee vingers op of zo op fb
RACIST!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:24 schreef Eyip het volgende:
Ik stoor mij aan kakkers Zwarte Pieten / negers/ moslims op de universiteit en de opleidingen die zij doen
Zo viel mij op dat bij VU geneeskunde veel kakkers Zwarte Pieten / negers/ moslims zitten. Ik vind dat een zorgelijke zaak. Kakkers Zwarte Pieten / negers/ moslims staan in de meeste gevallen niet echt bekend om goede empathie. En dat moet je hebben als je dokter wil worden.
Idem voor Leiden rechten, gaat niet goed zo.
Het lijkt ook wel of kakkers Zwarte Pieten / negers/ moslims opleidingen doen voor indruk ipv die ze echt leuk vinden. Zie jij kakkers Zwarte Pieten / negers/ moslims bij religiewetenschappen zitten of bij Engelse metaforen master op de VU?
Door kakkers Zwarte Pieten / negers/ moslims vinden veel mensen de universiteit eng, ze durven er niet naartoe te gaan omdat zij niet bij die cultuur horen.
En door kakkers Zwarte Pieten / negers/ moslims hebben sommige universiteiten een hoog uitvalpercentage. UvA rechten is een eersteklas kakkersZwarte Pieten / negers/ moslims opleiding en daar valt echt de helft uit omdat de kakkers Zwarte Pieten / negers/ moslims daarheen gaan voor indruk op de omgeving en om bier te drinken in plaats van om te studeren.
quote:Op maandag 7 juli 2014 23:32 schreef spambot31 het volgende:
Net op tijd gezien dat dit een mapima topic was, zodat ik kon stoppen met lezen.
[ afbeelding ]
Omdat jij dit topic heb geschreven was ik niet van plan te reageren. Realiserende dat jij naar eigen zeggen een academische graad gaat proberen te halen maak ik mij zorgen over het instapniveau voor universiteiten. Hoe kan je in godsnaam zoveel kromme redenaties en bronloze uitspraken doen in zo'n klein stukje tekst?quote:Op maandag 7 juli 2014 23:30 schreef mapima het volgende:
Ik stoor mij aan kakkers op de universiteit en de opleidingen die zij doen
Zo viel mij op dat bij VU geneeskunde veel kakkers zitten. Ik vind dat een zorgelijke zaak. Kakkers staan in de meeste gevallen niet echt bekend om goede empathie(1). En dat moet je hebben als je dokter wil worden(2).
Idem voor Leiden rechten, gaat niet goed zo.
Het lijkt ook wel of kakkers opleidingen doen voor indruk ipv die ze echt leuk vinden(3). Zie jij kakkers bij religiewetenschappen zitten of bij Engelse metaforen master op de VU(4)?
Door kakkers vinden veel mensen de universiteit eng, ze durven er niet naartoe te gaan omdat zij niet bij die cultuur horen(5).
En door kakkers hebben sommige universiteiten een hoog uitvalpercentage(6). UvA rechten is een eersteklas kakkersopleiding en daar valt echt de helft uit omdat de kakkers daarheen gaan voor indruk op de omgeving en om bier te drinken in plaats van om te studeren(7).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |