Kan best kloppen, maar ik kijk altijd Ned 1.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Commentaar is beter man. Dat ontkennen is zinloos
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
pics
Dit is een ontgroening als toekomstige mod. Mag via DM.
Daar heb ik geen problemen mee hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan niet, dan neem ik bij deze jouw plek over.
Iemand die de TT even kan aanpassen?
Deed ik voorheen ook, totdat ik me begon te ergeren. Over een jaar of 10 kijk je ook fanatiek naar de Belgische omroep, serieus.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan best kloppen, maar ik kijk altijd Ned 1.
Ik geloof het best.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deed ik voorheen ook, totdat ik me begon te ergeren. Over een jaar of 10 kijk je ook fanatiek naar de Belgische omroep, serieus.
Het went wel denk ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jezus, zelfs ik denk dat ik jouw posts geplaatst heb
Kloptquote:Op maandag 7 juli 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog niet half zo bagger als jouw topics.
okquote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik heb ook nog een epileptische UI trouwens.
Vrees van niet Guus.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig denkt men nu dat jouw qualiteitsposts van mij af komen.
Omdat jij het bent.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:27 schreef Etsu het volgende:
Guus, ik krijg hartaanval van jouw UI. Doe er wat aan.
Of anders klappen in Limburg.
Gelukkig woon ik in de Bijlmerquote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, over een kwartier vertrekt m'n trein naar Limburg.
Post dan.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik heb bewijs dat je daar niet woont.
HAHAhx DDD ik snap hem!!quote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Haha was om jou op het verkeerde been te zetten en dat is nu dus gelukt xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je stikt in je kankerslaap net als je moederquote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent ook pure kanker, dus tyf maar snel weer op.
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef deadprezz het volgende:
[..]
Ik hoop dat je stikt in je kankerslaap net als je moeder
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
HAHAhx DDD ik snap hem!!Jij snapt net zo veel als Vogeltjesdans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tip: dat is niet veel.
Toekomstige crewbash, ban.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent ook pure kanker, dus tyf maar snel weer op.
Kijk eens uit je ogen manquote:
Ik was ook modquote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je modmateriaal bent, maar dat is niet persoonlijk ofzo. Meer dat je er waarschijnlijk niet voor gekozen wordt vanwege je trackrecord
Is al gefixt toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
Allemaal aids in KLB, als ik mod was had ik dit allang afgehandeld.
jup, maar toen ik dat postte nog nietquote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is al gefixt toch?
Of krijg ik weer een hartverlamming als ik terug ga?
Gelukkig ga jij er niet overquote:Op maandag 7 juli 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je modmateriaal bent, maar dat is niet persoonlijk ofzo. Meer dat je er waarschijnlijk niet voor gekozen wordt vanwege je trackrecord
Sowieso vrouwen met een meningquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |