Ik wil graag de taal spreken zodat ik de mensen begrijp.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
paar keer Denemarken, camping. Hartstikke leuk
coolquote:Op maandag 7 juli 2014 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wil graag de taal spreken zodat ik de mensen begrijp.![]()
Amerika wil ik ook ooit nog naartoe, dat is mijn grootste wens.
Paar maanden door het land trekken
Zoiets is ideaal om een land te leren kennen.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een oud vrouwtje had een hostel daar en ik hielp haar opdenduur met alles
Stephen King weinig. Barker vroeger ( geweldig). Dean Koontz geen herinnering aan.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dean Koontz, Stephen King, Clive Barker
Nee, veel over gehoord, maar het leek mij niet zo'n boeiend boek.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Stephen King weinig. Barker vroeger ( geweldig). Dean Koontz geen herinnering aan.
50 tinten heb je ook niet gelezen zie ik. Geheel andere materie
Heb je een speciale reden dat je dat wilt of lijkt het je gewoon mooi om te doen?quote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zit er al een tijd te denken om de santiago compostela route te gaan lopen met helemaal niks
lijkt me een mooie ervaring ik ben verder niet gelovig ofzoquote:Op maandag 7 juli 2014 21:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je een speciale reden dat je dat wilt of lijkt het je gewoon mooi om te doen?
Indeedquote:Op maandag 7 juli 2014 21:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, veel over gehoord, maar het leek mij niet zo'n boeiend boek.
Zit zowaar nog een woordspeling in mijn tekst ook nog.
Gelukkig maar, anders ging ik je Rienk noemenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
lijkt me een mooie ervaring ik ben verder niet gelovig ofzo
Snap ook niet waarom dat boek zo populair is, zijn heel wat van verkocht.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Indeed
Een hoofdpersoon van 21 die zich gedraagt als 16 jarige..slechte schrijfstijl. Cliché weergave dom/sub
Je mist niets.
Groot Brittannië, geweldig landquote:Op maandag 7 juli 2014 21:57 schreef Punkman het volgende:
Ik wil wel weer eens naar Londen, pracht stad.
Picadilly circus...
Hype, mutsen die iets "gewaagdst" lezen..tjaquote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom dat boek zo populair is, zijn heel wat van verkocht.
Ik heb me toen laten meeslepen door de gekte van iedereen maar bij het laatste boek sloeg ik de sex over en wilde ik alleen maar weten hoe het verhaal afliep.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom dat boek zo populair is, zijn heel wat van verkocht.
King vind ik zo wisselend, soms briljant, soms slaapverwekkend ....quote:Op maandag 7 juli 2014 21:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Stephen King weinig. Barker vroeger ( geweldig). Dean Koontz geen herinnering aan.
50 tinten heb je ook niet gelezen zie ik. Geheel andere materie
ik heb mijjn oude schoenen nog die hebben al wat kilometers gemaaktquote:Op maandag 7 juli 2014 21:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders ging ik je Rienk noemen![]()
![]()
Ik mag tenminste aannemen dat je wel op schoenen gaat lopen dan
dit dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hype, mutsen die iets "gewaagdst" lezen..tja
Kan je beter een boek van Henry Miller of zo kopen.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hype wel. Gewaagdst weet ik wel ergens anders te vinden ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Yup, of cherise sinclair, maya banks, lorelei james, en natuurlijk Anaïs Ninnquote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kan je beter een boek van Henry Miller of zo kopen.
Geloof dat hij zo heet.
Ik zelf lees liever boeken van Dean Koontz, vind ik zelf vaak beter dan King.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:00 schreef Jian het volgende:
[..]
King vind ik zo wisselend, soms briljant, soms slaapverwekkend ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |