ja ik hoorde het. alleen die van hogeschool leiden wordt geprijsd maar alsnog pabo... -___-quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:35 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Al jaren, maar dat is inmiddels wel bekend.
Zeg tegen iedereen dat je Napoleon ben. Dan denken ze dat je schizofreen bent.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:14 schreef mapima het volgende:
Aanmelding bij Centrum Autisme moet via de huisarts
Kan iemand me helpen? Zal ik me daar aanmelden, of zijn er andere centra die makkelijker zijn of andere diagnoses die je véél makkelijker krijgt en ook kan gebruiken voor dingen uit de OP?
Oke goed idee maar wat is schizofreen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:39 schreef Gewas het volgende:
[..]
Zeg tegen iedereen dat je Napoleon ben. Dan denken ze dat je schizofreen bent.
Das nog beter dan autisme.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Oke goed idee maar wat is schizofreen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofreniequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Oke goed idee maar wat is schizofreen?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie
Waanideeën, paranoia, hallucinaties enz.
Oke klinkt goed maar kan je deze diagnose ook misbruiken en hoe? :pquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:01 schreef Gewas het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie
Waanideeën, paranoia, hallucinaties enz.
Ik denk niet dat ze er in trappen als jij heel graag schizofreen wil worden haha. Er gaan veel onderzoeken aan vooraf en dan wordt er door een team van psychiaters beoordeeld welke diagnose je krijgt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:02 schreef mapima het volgende:
[..]
[..]
Oke klinkt goed maar kan je deze diagnose ook misbruiken en hoe? :p
ah jammer. ik hoorde dat centrum autisme wel belachelijk makkelijk is. vragenlijstje invullen, 1 of 2 gesprekjes en BOEM diagnosequote:Op woensdag 9 juli 2014 16:04 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er in trappen als jij heel graag schizofreen wil worden haha. Er gaan veel onderzoeken aan vooraf en dan wordt er door een team van psychiaters beoordeeld welke diagnose je krijgt.
Dat heb ik ook weleens gehoord.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:11 schreef mapima het volgende:
[..]
ah jammer. ik hoorde dat centrum autisme wel belachelijk makkelijk is. vragenlijstje invullen, 1 of 2 gesprekjes en BOEM diagnose
Hahahaha of adhd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:13 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dat heb ik ook weleens gehoord.
Maar bij mij duurde het een jaar vol met gesprekken/onderzoeken voordat de diagnose schizofrenie kwam.
Ik zou als ik jou was toch maar voor autisme gaan.
Kan dat gewoon zo kort? Het heeft bij mij iets van 10 maanden geduurd.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:11 schreef mapima het volgende:
[..]
ah jammer. ik hoorde dat centrum autisme wel belachelijk makkelijk is. vragenlijstje invullen, 1 of 2 gesprekjes en BOEM diagnose
jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Kan dat gewoon zo kort? Het heeft bij mij iets van 10 maanden geduurd.
Waarom zou je in godsnaam zo'n diagnose willen hebben? Je loopt voor de rest van je leven met zo'n labeltje rondquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Kan dat gewoon zo kort? Het heeft bij mij iets van 10 maanden geduurd.
Je geeft zelf al het antwoord...quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam zo'n diagnose willen hebben? Je loopt voor de rest van je leven met zo'n labeltje rond
Of ambieer je een carriere als profiteur van de samenleving.
Die diagnose staat toch niet op je id kaart vermeld of zo? Alleen als je het iemand verteld of wat weten anderen het.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam zo'n diagnose willen hebben? Je loopt voor de rest van je leven met zo'n labeltje rond
Oh dus je wilt wel de voordelen hebben van een autisten verklaring maar dat moet iedereen ruiken en op scholen moeten de leraren dat ook ruiken. Nee dan gaan ze uitleggen dat je autistisch bent aan de andere kinderen en dat je daarom privileges hebt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:29 schreef mapima het volgende:
Die diagnose staat toch niet op je id kaart vermeld of zo? Alleen als je h
Om er even serieus op in te gaan, ik been geen profiteur, aangezien ik gewoon fulltime werk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar, maar, je bent nota bene actuarieel rekenaar. Hoezo heb je nou weer een diagnose nodig dan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:36 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Om er even serieus op in te gaan, ik been geen profiteur, aangezien ik gewoon fulltime werk.Die label heb ik jaren geleden gekregen toen ik in dagbehandeling zat. Op dit moment doe ik er niet veel mee.
Zij zat dus in dagbehandeling, dus waarschijnlijk om haar effectiever te kunnen behandelen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar, maar, je bent nota bene actuarieel rekenaar. Hoezo heb je nou weer een diagnose nodig dan.
Godverdomme.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:41 schreef TwentyFourr het volgende:
En kijk is waar we daarmee zijn beland! Hier!
Wie weet komt die tijd nog. Dat is geen grap, maar dat denk ik echt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:29 schreef mapima het volgende:
Die diagnose staat toch niet op je id kaart vermeld of zo?
Dat was daarvoor nog. Ik ben niet als rekenaar geboren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar, maar, je bent nota bene actuarieel rekenaar. Hoezo heb je nou weer een diagnose nodig dan.
Dat dus ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Zij zat dus in dagbehandeling, dus waarschijnlijk om haar effectiever te kunnen behandelen.
Aan het gebruik van het woord 'is' waar 'eens' wordt bedoeld, ja.quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:12 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Hebbe daar problemen mee of wa?
Hebbie je wel is laten testen op autistme?quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Aan het gebruik van het woord 'is' waar 'eens' wordt bedoeld, ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |