Maar als je het zelf niet meer zo goed weet en je ouders er niet bij kunnen zijn, dan gaan ze uit van hoe je de test invult (hoe het nu is). Zo is het bij mij gegaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je al duidelijk symptomen in je vroege jeugd had is het veel overtuigender.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Maar als je het zelf niet meer zo goed weet en je ouders er niet bij kunnen zijn, dan gaan ze uit van hoe je de test invult (hoe het nu is). Zo is het bij mij gegaan.
[..]
Maar als je het zelf niet meer zo goed weet en je ouders er niet bij kunnen zijn, dan gaan ze uit van hoe je de test invult (hoe het nu is). Zo is het bij mij gegaan.
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:33 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen die geen ouders meer hebben kunnen geen autisme-diagnose krijgen?_!
neequote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:33 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen die geen ouders meer hebben kunnen geen autisme-diagnose krijgen?_!
Tyf zelf op... Heb je ook geen last meer van mij. (Of je stelt je gewoon niet zo verschrikkelijk aan.)quote:
je hebt zeker ook last van black outs..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 14:02 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Wat betekent wocky eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:58 schreef mapima het volgende:
http://www.freewebs.com/f(...)eleukeuitspraken.htm
Deze pagina is wel geniaal
Autisten
als je autist ben durf je het nooit alleen te doenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:18 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat moeders 180 km verderop woont. Ouders hoeven dus niet perse mee.
quote:Op maandag 7 juli 2014 21:42 schreef Rezania het volgende:
Je kan vast wel een diagnose voor laagbegaafdheid krijgen, mag je WAjong trekken, is dat niet fijn?
ja waarom willen juffen op de basisschool zo vaak dat kids eennauti diagnose hebben? :Squote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:49 schreef TheMechanic het volgende:
In groep 2 en 4 dachten leerkrachten dat ik autisme had. Mijn ouders wilden me echter niet naar speciaal onderwijs sturen omdat ze wisten dat ik geen autisme had. Daarom heb ik een test gedaan. Wat bleek: Ik was gewoon een heel raar en apart kind zonder enige vorm van autisme.
kutbasisschool!
Op school willen ze geen naughty kids hoor...quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:16 schreef mapima het volgende:
[..]
ja waarom willen juffen op de basisschool zo vaak dat kids eennauti diagnose hebben? :S
Domme trut ben je.quote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef mapima het volgende:
[..]
jawel ik ben klaar met het roc ik zit daar niet meer dus doe nu universiteit studielink zegt ik ben ingeschreven
Goeie vraag meiske!quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:16 schreef mapima het volgende:
ja waarom willen juffen op de basisschool zo vaak dat kids eennauti diagnose hebben? :S
Dan kunnen ze er een rugzakje aanhangen, hulp inschakelen etc. om zo hun eigen incompetentie te verbergen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 02:16 schreef mapima het volgende:
[..]
aha, het pabo faalt dus!quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan kunnen ze er een rugzakje aanhangen, hulp inschakelen etc. om zo hun eigen incompetentie te verbergen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |