De stupiditeit druipt er vanaf inderdaad.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:06 schreef bijdehand het volgende:
Lijkt me niet eens zo verstandig om rood te staan voor een reis...
Ik denk van wel, maar om het zeker te weten moet je even de voorwaarden doornemen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:03 schreef meisje1984 het volgende:
Heeft de bank recht in het inzien van mijn transacties? Lees, als ik niet zou vertellen dat ik geen inkomen heb, kan men hier dan achter komen? Dit ivm aanvragen CC bij een andere bank.
Dat wou ze denk ik na haar vakantie gaan lenen bij dezelfde bank.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:23 schreef MrChocolademelk het volgende:
Waar ga je je startkapitaal vandaan halen voor je onderneming?
Dan kan ze toch gewoon dat spaargeld vooraf op de lopende rekening zetten? Juist bij automatische incasso's lijkt het mij niet moeilijk dat te regelen en ook handig als je weg bent om het meteen beschikbaar te hebben.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:03 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zou ook niet meer terugkomen, wanneer niemand normaal kan reageren, eerlijk gezegd. Niemand die zich kan voorstellen dat TS aan het reizen is en misschien niet snel bij haar bankrekening zou kunnen komen, zodat even rood staan (waarna het door spaargeld aangezuiverd kan worden) dat oplost?
Dat zolderkamertjesgeneuzel altijd...![]()
Dat hoeft toch ook niet, bij automatische incasso's moet je toch redelijk in beeld hebben over welke bedragen het gaat en zelfs op welke dag ze te verwachten zijn. Je kunt dus vooraf nog overboekingen op datum zetten om het saldo op tijd aan te vullen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zou ook niet graag al m'n spaargeld op m'n lopende rekening hebben.
Ook op reis moet je toch kunnen internetbankieren en af en toe wat van je spaar- naar je betaalrekening kunnen zetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, bij automatische incasso's moet je toch redelijk in beeld hebben over welke bedragen het gaat en zelfs op welke dag ze te verwachten zijn. Je kunt dus vooraf nog overboekingen op datum zetten om het saldo op tijd aan te vullen.
Ja, dat kan. TS kiest voor een andere manier. Dat wordt hier op z'n FOK's weer eens afgebrand. KLB verspreidt zich langzamerhand door heel FOK. Normaal doen is teveel gevraagd, hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, bij automatische incasso's moet je toch redelijk in beeld hebben over welke bedragen het gaat en zelfs op welke dag ze te verwachten zijn. Je kunt dus vooraf nog overboekingen op datum zetten om het saldo op tijd aan te vullen.
Aan de andere kant zou de bank niet zo gehandeld hebben als TS een hoop spaargeld heeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:14 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, dat kan. TS kiest voor een andere manier. Dat wordt hier op z'n FOK's weer eens afgebrand. KLB verspreidt zich langzamerhand door heel FOK. Normaal doen is teveel gevraagd, hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |