Open een topic en zie wie meedoetquote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:26 schreef MissStevie het volgende:
Iemand in voor secret santa hier in cre? 😎🙃
Nvmquote:Op woensdag 12 oktober 2016 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Open een topic en zie wie meedoet.
Zeker.quote:Op maandag 19 december 2016 17:37 schreef Patapon het volgende:
Ik ben sinds kort weer bezig met kaartjes maken. Stempelen inkleuren en stansen maar ook heatembossing e.d. gebruik ik vaak. Ik kan geen bestaand topic vinden. Kan ik er dan eentje openen?
Ik ga dit even achter neerleggen ook hoe het zit ivm copyrightquote:Op maandag 27 maart 2017 18:11 schreef Dotteke het volgende:
Misschien een idee om een vertaal topic voor haken en breien te openen.
Er zitten vast wel mensen die goed in het vertalen zijn van onder andere Engelse patronen
En mensen die telpatronen om kunnen zetten naar geschreven patronen?
Ik denk als het vrij op internet staat en je doet een bronvermelding dat het wel kanquote:Op maandag 27 maart 2017 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga dit even achter neerleggen ook hoe het zit ivm copyright.
Nou, in principe mag het dus niet. Maar mijn colleges copyright zijn een beetje roestig, dus ik leg het achter neer just to be sure.quote:Op maandag 27 maart 2017 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk als het vrij op internet staat en je doet een bronvermelding dat het wel kan
Eventueel met een link naar het orginelen !!
Maar idd beter even uitzoeken voor er problemen ontstaan.
Oké, hoor of zie het welquote:Op maandag 27 maart 2017 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, in principe mag het dus niet. Maar mijn colleges copyright zijn een beetje roestig, dus ik leg het achter neer just to be sure.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |