jawittogquote:Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef Worsteman het volgende:
Scere, de skirrste spelling van dit skirre woord evah
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:58 schreef Worsteman het volgende:
Scere, de skirrste spelling van dit skirre woord evah
quote:Op maandag 7 juli 2014 18:51 schreef tailfox het volgende:
Klacht: mensen die alles maar denken te mogen "lenen" terwijl ik zelf gebruik.
Ik heb hard gewerkt voor mijn geld. En ik ben in sunnybeach lekker goedkoopquote:Op maandag 7 juli 2014 18:56 schreef bosa_kaba het volgende:
Koetsiekoetsie wat schattig een kinderreisje naar Lloret de Mar. Ts is 15 en praat over geld al heeft ie er hard voor moeten werkenVrienden van TS zijn wel skeer trouwens, dat is dan wel terecht. Maarja, wat wil je ook als rijkeluiskind dan is alles al gauw skeer.
Mequote:Op maandag 7 juli 2014 20:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb hard gewerkt voor me geld. En ik ben in sunnybeach lekker goedkoop
2x per week 3 uur op een avondje vakkenvullen zeker bij de plaatselijke buurtsuper?quote:Op maandag 7 juli 2014 20:24 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik heb hard gewerkt voor me geld. En ik ben in sunnybeach lekker goedkoop
Nee supermarkten zijn onder mijn niveau. Fastfood en na vakantie plastic fabriek om me vakantie te vullen.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:28 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
2x per week 3 uur op een avondje vakkenvullen zeker bij de plaatselijke buurtsuper?
TS heeft eigentaal Gquote:Op maandag 7 juli 2014 20:25 schreef AssiMar. het volgende:
TS is te skeer braaf om een straattaal woordenboek te kopen jatten
Fixed. Voor een gedeelte.quote:Op maandag 7 juli 2014 20:29 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee, supermarkten zijn onder boven mijn niveau. Fastfood Diabetes en na de vakantie plastic fabriek om me mijn vakantie te vullen.
nou gewoon nog 2 maanden vakantie als ik terug kom en die ga ik vullen door werkenquote:Op maandag 7 juli 2014 20:35 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Fixed. Voor een gedeelte.
Vullen doe je in supermarkten.
En na de vakantie plastic fabriek om mijn vakantie te vullen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |