abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 21 oktober 2002 @ 02:05:26 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_6386360
Gelezen op een andere site:

De kladblokjes van Kurt Cobain
Acht jaar na de dood van de zanger van Nirvana komt er een verzamelcd uit, en de single 'You Know You're Right'. Ook verschijnt een selectie van zijn dagboekaantekeningen in boekvorm. Maar delen van de kladblokjes van Kurt Cobain zijn sinds vandaag ook online te zien. Zie de specials van The Observer en Newsweek.

http://213.248.114.91/nirvana/usa/youknowyoureright_med.asx
http://www.observer.co.uk/kurtcobain/image/0,12534,814894,00.html
http://www.msnbc.com/news/822516.asp

pi_6387103
1 woord

WAUW

Dressed in midnight black. He speeds through the rush hour traffic like the hauling wind. Driving the authorities mad with rage. And so far all attempts to stop him have failed. Those who have heard know his name.
  maandag 21 oktober 2002 @ 03:50:51 #3
21576 Quitter
ain't No Limit to this
pi_6387137
ehhhhhhh dood=dood...
Wat zit jij nou eenzaam naar je beeldscherm te turen?
pi_6387170
hmmm ... ookal ben ik een nirvana fan, ik weet niet of ik dit zou willen lezen... zijn die aantekeningen niet als privé bedoeld? dat ze zelfs daaruit winst willen gaan maken ...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6387248
Nirvana ze hebben een nummer uitgebracht ja
Whatever..
"Don't be upset, it was a mercy killing" 8-)
pi_6387384
nirvana i luv it :D ben ook eens bij een optreden gewwest in usa bosten dat was gewoon geweldig en als gewoonlijk ging alles stuk WOW ik zit al vol verwachting te wachten op de nieuwe singel
pi_6387829
Ik mis hem....
pi_6396556
Iemand enig idee wanneer die in de winkel ligt in nederland? Wil hem namelijk wel erg graag lezen... Kurt was a great man
pi_6396602
Ik heb ze ook al gezien, maar ik vond de leesbaarheid nou niet echt geweldig. De scans staan er niet bijster groot op, en het handschrift is nou niet zo duidelijk dat ik ze goed kan lezen, wel jammer. Het valt wel te ontcijferen hoor, maar toch..
Ik wel benieuwd naar de rest.
pi_6396626
Vraag me af wat Nirvana-fans nou zo geweldig vinden aan Kurts persoonlijke dagboeken. Moet dat nou echt voor een paar stuivers op straat komen te liggen? Ik vind het een beetje naar lijkenpikkerij ruiken. Vooral de beurs van Courtney blijven spekken, mensen!
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_6397730
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 18:52 schreef Zander het volgende:
Vraag me af wat Nirvana-fans nou zo geweldig vinden aan Kurts persoonlijke dagboeken. Moet dat nou echt voor een paar stuivers op straat komen te liggen? Ik vind het een beetje naar lijkenpikkerij ruiken. Vooral de beurs van Courtney blijven spekken, mensen!
Afgezien van het feit dat Kurt zwaar overschat wordt, is dit inderdaad gewoon geldklopperij van Mevrouw Love.
pi_6397775
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 19:57 schreef i_defy het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat Kurt zwaar overschat wordt, is dit inderdaad gewoon geldklopperij van Mevrouw Love.

Kurt overschat?
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  Trouwste user 2022 maandag 21 oktober 2002 @ 20:00:17 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_6397794
Ik zou nooit in de dagboeken van wie dan ook willen lezen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_6397831
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 19:59 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Kurt overschat?

Ja overschat !
Zo'n goed gitarist is ie nu ook weer niet, alleen omdat ie er goed uitzag en goed in de smaak viel bij de vrouwen is ie zo populair geworden
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_6397890
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:01 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Ja overschat !
Zo'n goed gitarist is ie nu ook weer niet, alleen omdat ie er goed uitzag en goed in de smaak viel bij de vrouwen is ie zo populair geworden

Ja, en omdat ie zichzelf doodschoot en zo een media hype werd!

[sub]een band als soundgarden was veel beter namelijk[/sub]

pi_6397921
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:01 schreef Pietjuh het volgende:
Lekker belangrijk dat hij geen urenlange solo's met z'n tanden speelde, het was ook geen gitaarvirtuoos maar een songschrijver. En zo goed uitzag? We hebben het hier toch niet over Ricky Martin?
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_6397935
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:06 schreef Zander het volgende:

[..]

Lekker belangrijk dat hij geen urenlange solo's met z'n tanden speelde, het was ook geen gitaarvirtuoos maar een songschrijver. En zo goed uitzag? We hebben het hier toch niet over Ricky Martin?

Nou ik hoor bijna alle vrouwen zo van :

Kurt Cobain

En zijn liedjes zijn ook niet zo super hoor. Moet je maar eens naar Opeth luisteren. Echt veel betere composities dan zo'n kurt cobain kan maken

"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_6398024
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:06 schreef Zander het volgende:

[..]
een songschrijver.

Een dichter misschien, de stem van een generatie, ok, maar een songschrijver?????????
pi_6398031
Okeej, dan... ik ga een dood persoon echt niet aanbidden, omdat hij toevallig dood is en omdat hij er toevallig goed uitzag (toe ie dus nog leefde). Kurt is behalve songwriter (dichter) en de bezitter van een een prachtige stem ook nog eens kunstenaar geweest.

Soundgarden is goed, maar Nirvana is beter

[Dit bericht is gewijzigd door M.a.r.i.e.k.j.e op 21-10-2002 20:14]

Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_6398036
Damn, ik mis deze markante songwriter ook...
Ik zag 3 concerten van ze en ze waren echt erbarmelijk slecht, maar de sfeer die er heerste was gigantisch!
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_6398053
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:06 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Kurt Cobain

En zijn liedjes zijn ook niet zo super hoor. Moet je maar eens naar Opeth luisteren. Echt veel betere composities dan zo'n kurt cobain kan maken

*verwijst door naar topic titel*

pi_6398074
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:15 schreef M.a.r.i.e.k.j.e het volgende:

[..]

*verwijst door naar topic titel*

Wat?
Ik reageerde alleen op een post van iemand anders die zei dat ie een goed songwriter was, en ik geef tegenargument waarom ik vind dat dat niet zo is
Wandelen in Noorwegen
pi_6398107
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:16 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Wat?
Ik reageerde alleen op een post van iemand anders die zei dat ie een goed songwriter was, en ik geef tegenargument waarom ik vind dat dat niet zo is

Een goed nummer betekent niet dat het 45 tempowisselingen, 74 noten per minuut moet hebben, maar gewoon dat het 'soul' heeft.
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_6398133
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:06 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Kurt Cobain

Kurt Cobain
pi_6398146
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 20:16 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Wat?

...ja, je zegt dat Opeth beter is... dat tegenargument is dus duidelijk gebaseerd op een kwestie van smaak.. en dat vind ik dus geen goed argument alleen maar gezeur over iemand die toch al dood is...

(ik kom nu wel heel bot over )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')