quote:
Ik heb drie weken terug in de Ardennen gefietst, dus ik weet heus wel dat het volop zwaar is. Maar dat maakt het voor mij in ieder geval nog niet leuker om naar te kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Fiets eens een heuveltje in Limburg op en je hebt ineens een enorme bak extra respect voor de heroïsche bergetappes.
Als ik mezelf vol doping stop kom ik die berg ook wel op hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:51 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Fiets eens een heuveltje in Limburg op en je hebt ineens een enorme bak extra respect voor de heroïsche bergetappes.
Nee, jij komt met doping die berg niet op. Het is de meest slopende sport die er is (op allerlei sporten na die geen rol van betekenis spelen zoals ultra-loop bijvoorbeeld). 3 weken lang zoveel km's maken. En gay? Ik zie daar het punt niet aan, maar voetballers die na ieder doelpunt bovenop elkaar springen vind ik toch wat meer te vergelijken met homoseksuele neigingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:27 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Als ik mezelf vol doping stop kom ik die berg ook wel op hoor.
Daarnaast: wielrennen heroïsch noemenflikker toch op man, het is met afstand de aller saaiste sport ooit om te zien en de amateurs op straat moeten echt kapot. Daarnaast is de tour extreem gay
Hoe weet jij dat? Inderdaad, dat weet je niet. Wielrennen speelt ook, behalve in dat fietswereldje zelf, geen enkele rol van betekenis. En ja: Gay. Supergay zelfs: Te strakke broekjes en geschoren benen = heel, heel erg gay.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, jij komt met doping die berg niet op. Het is de meest slopende sport die er is (op allerlei sporten na die geen rol van betekenis spelen zoals ultra-loop bijvoorbeeld). 3 weken lang zoveel km's maken. En gay? Ik zie daar het punt niet aan, maar voetballers die na ieder doelpunt bovenop elkaar springen vind ik toch wat meer te vergelijken met homoseksuele neigingen.
Tenzij je gewoon fit bent (en je dus zonder doping die berg ook wel opkomt) gaat doping je niet helpen. Dat helpt voornamelijk bij herstellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:04 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Inderdaad, dat weet je niet. Wielrennen speelt ook, behalve in dat fietswereldje zelf, geen enkele rol van betekenis. En ja: Gay. Supergay zelfs: Te strakke broekjes en geschoren benen = heel, heel erg gay.
Hoe weet jij dat ik niet fit ben? Daarnaast: het gaat er niet om of ik het wel of niet kan, het gaat erom dat wielrennen gewoon de meest nichterige sport is die er bestaat. Dat het zwaar is, dat zal best. het zal ook best zwaar zijn om jezelf als homo door een ander in de reet te laten neuken, maar dat maakt het niet minder gay.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tenzij je gewoon fit bent (en je dus zonder doping die berg ook wel opkomt) gaat doping je niet helpen. Dat helpt voornamelijk bij herstellen.
Je snapt er gewoon geen kut van. Niks mooier dan bijv. een waaier etappe met om de haverklap ontsnappingenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 11:27 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Als ik mezelf vol doping stop kom ik die berg ook wel op hoor.
Daarnaast: wielrennen heroïsch noemenflikker toch op man, het is met afstand de aller saaiste sport ooit om te zien en de amateurs op straat moeten echt kapot. Daarnaast is de tour extreem gay
Nou, een mooie waaier etappe, wauw!!!! Ontsnappingen omfg!! Uren kijken naar skinny nichtjes op fietsen maar HET IS ZO EPISCH EN ZWAAR EN HEROÏSCH!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Je snapt er gewoon geen kut van. Niks mooier dan bijv. een waaier etappe met om de haverklap ontsnappingen
Jij ziet alleen maar mensen trappen om zo snel mogelijk over de streep te komen. Als je niet snapt dat er veel meer achter zit ga ik er niet eens verder moeite in steken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:22 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nou, een mooie waaier etappe, wauw!!!! Ontsnappingen omfg!! Uren kijken naar skinny nichtjes op fietsen maar HET IS ZO EPISCH EN ZWAAR EN HEROÏSCH!
Oh nee, het is gewoon gay en saai
Oh ik zie best dat er meer achter zit, hoor, maar ik vind het nog steeds, met afstand, de allergayste sport op aarde. Dat jij dat niet kan snappen is best logisch want je bent kennelijk een liefhebber van de de fietsflikkers en je hebt dus per definitie al een plaat voor je hoofd en een gebrek aan smaak.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij ziet alleen maar mensen trappen om zo snel mogelijk over de streep te komen. Als je niet snapt dat er veel meer achter zit ga ik er niet eens verder moeite in steken.
Dat mag jij vinden we leven immers in een vrij land. Dat je vervolgens op een paar aannames sneue conclusies trekt om stoer te doen op een anoniem internetforum zegt genoeg over je persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:27 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Oh ik zie best dat er meer achter zit, hoor, maar ik vind het nog steeds, met afstand, de allergayste sport op aarde. Dat jij dat niet kan snappen is best logisch want je bent kennelijk een liefhebber van de de fietsflikkers en je hebt dus per definitie al een plaat voor je hoofd en een gebrek aan smaak.
Ja, het gaat me inderdaad helemaal om het "stoer zijn" op een internetforum. Die conclusie zegt genoeg over je (gebrek aan) intellect.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden we leven immers in een vrij land. Dat je vervolgens op een paar aannames sneue conclusies trekt om stoer te doen op een anoniem internetforum zegt genoeg over je persoonlijkheid.
"Kijk mij mezelf eens profileren in de Klaagbaak"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:35 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja, het gaat me inderdaad helemaal om het "stoer zijn" op een internetforum. Die conclusie zegt genoeg over je (gebrek aan) intellect.
Maar ik kan het je ook niet kwalijk nemen, want ik denk dat de doping gewoon naar je hoofd is gestegen. Daarom vergeef ik je, knul.
Lol, ja, het gaat om 'profileren'.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef fathank het volgende:
[..]
"Kijk mij mezelf eens profileren in de Klaagbaak"
Het begint een beetje droevig te worden. Maakt niet uit hoor iedereen is jong geweest.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |