Hallo...hij/zij heeft wel een punt. Het is gewoon onsmakelijk/onhygienisch of hoe je het wil noemen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:00 schreef RobinOok het volgende:
Jezus, wat een gezeik. "Mijn drankje stond naast een gebruikt bordje. Boehoehoehoe."
Hoe fucking verzin je het!
Ligt er echt heel erg aan hoe ze hun zaak willen presenteren. Het is gewoon zo dat dat soort restaurants zich aktijd exlusief willen laten lijken, maar ondertussen schijt hebben aan alles, als ze maar geld krijgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:45 schreef flipsen het volgende:
Sowieso bij een all-you-can-eat tent gaan zeuren over zoiets onbenulligs
Wat denk je dat ze in de keuken van die sushi-eetschuur doen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:39 schreef MaLo het volgende:
Wat ik echter niet zo netjes vond, was dat het drankje van mijn vriend werd geserveerd vanaf een dienblad waarop ook allemaal vieze lege bordjes van andere eters stonden.
Een all-you-can-eat-tent die pretendeert exclusief/sjiek te zijn? Nog nooit gezien zoiets.quote:Op donderdag 17 juli 2014 01:26 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ligt er echt heel erg aan hoe ze hun zaak willen presenteren. Het is gewoon zo dat dat soort restaurants zich aktijd exlusief willen laten lijken, maar ondertussen schijt hebben aan alles, als ze maar geld krijgen.
Begin dan een cafetaria. Weet iedereen waar hij aan toe is.
Dat is een "Tout ce que vous pouvez manger" tentquote:Op donderdag 17 juli 2014 08:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Een all-you-can-eat-tent die pretendeert exclusief/sjiek te zijn? Nog nooit gezien zoiets.
Je hebt er natuurlijk meteen iets van gezegd en een nieuw drankje geëist?quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:49 schreef MaLo het volgende:
Misschien had je erbij moeten zijn. Het zag er gewoon erg viezig uit, een dienblad vol met vieze bordjes en schaaltjes en daarnaast alleen jouw drankje. Ze zit dus eerst met haar handen aan de gebruikte bordjes van anderen. Vies, gebruikt, voorzien van kleverige sausjes. Daarna dus zonder haar handen af te vegen of wat, geeft ze jou je glaasje drinken.
Ik hou daar niet van. Blijkbaar ben ik vrijwel de enige, dat kan.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:08 schreef Klonk het volgende:
Op een warme dag ging de airco uit omdat we de enige klanten waren en we zaten bij een raam wat open kon
Nope, ze zijn nog steeds openquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:11 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Op sterven na dooie tent zeker? Lieten ze nog wel het licht branden of konden jullie het uitsluitend met kaarslicht doen?
Nee, het was het drankje van mijn vriend, als hij er mee zat had hij zelf om een nieuw drankje moeten vragenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt er natuurlijk meteen iets van gezegd en een nieuw drankje geëist?
Soms wil een mens gewoon veel vreten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 07:52 schreef Isegrim het volgende:
All-you-can-eat moet je gewoon mijden als de pest. Wil je veel eten of wil je lekker eten?
Mensen die nooit een vreetbui hebben zijn niet menselijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Herstel: sommige mensen willen gewoon veel vreten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |