En voorkomt ook dat je de bestelling aan de verkeerde klant meegeeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat voorkomt verwarring. 1 taak tegelijk, lekker makkelijk.
En meer dan 10-12 bestellingen per uur doetquote:Op zondag 13 juli 2014 17:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En voorkomt ook dat je de bestelling aan de verkeerde klant meegeeft.
Je voorkomt ook dat mensen te vaak terugkomen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En meer dan 10-12 bestellingen per uur doet
Gebeurt dat serieus?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:26 schreef Fapsalon het volgende:
Meneer neemt een eigen fles wijn mee, tovert een eigen saus tevoorschijn, en gaat vervolgens lopen kankeren omdat zijn steak niet rood genoeg is
Dát zijn nou fijne klanten. Typisch Nederlands ook, altijd voor een dubbeltje op de eerste rang
Wellicht moet je even teruglezen, het ging over kurkgeldquote:Op zondag 13 juli 2014 20:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gebeurt dat serieus?![]()
Ik ga toch ook niet met een kist bier in t café zitten...
Nou die mening deel ik niet helemaal. Er zijn zat supermarkten die hun vlaai bij een lokale bakker vandaan halen en dat is over het algemeen best goed. Maar een AH die gewoon alleen de standaard fabrieksvlaai hebben net als in de rest van NL daar kan ik niet warm van lopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:01 schreef emmyemmy het volgende:
De vlaai hier in noord/midden-limburg zijn zelfs lekker van de supermarkt.
Zelfde bedrijf, andere productie locaties.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:59 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ja die van Hollandia bijvoorbeeld is dan al minder erg.
Maar als er zo'n half verlept toefje campina/ander soortgelijke slappe zooi erop gespoten wordt, is dat altijd maar wat triest.
Icm een fles wijn jaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh, de hoofdprijs vragen voor kraanwater met bubbels. Geldt voor alle horeca, niet alleen eetgelegenheden (waar je imho gewoon een karaf kraanwater gratis hoort te kunnen krijgen maar dat is zeldzaam in de gelegenheden waar ik kom).
Icm alles wat mij betreft...quote:
Ik heb zo'n vermoeden wat voor soort tenten daar wel moeilijk over doet en dat soort tenten kom ik toch al niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:32 schreef RobinOok het volgende:
In de meeste tenten waar ik kom krijg je een karaf kraanwater zonder dat je erom hoeft te vragen.
In sommige krijg je het als je erom vraagt. In 1-tje krijg ik glazen water omdat ze "eigenlijk" geen kraanwater mogen serveren. (mafkezen)
En als ik geen kraanwater kan krijgen, dan was dat de laatste keer dat ik er kwam. Maar dat maak ik dus zeeeelden mee.
En zo hoort het dus eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:32 schreef RobinOok het volgende:
In de meeste tenten waar ik kom krijg je een karaf kraanwater zonder dat je erom hoeft te vragen.
In sommige krijg je het als je erom vraagt. In 1-tje krijg ik glazen water omdat ze "eigenlijk" geen kraanwater mogen serveren. (mafkezen)
En als ik geen kraanwater kan krijgen, dan was dat de laatste keer dat ik er kwam. Maar dat maak ik dus zeeeelden mee.
die hele discussie gaat er dan ook over kijk mij is belangrijk zijn dat ik in duurdere restaurants eet, waar ik standaard gratis een karaf water krijg en niet in goedkope eetcafe's kom.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:58 schreef MutedFaith het volgende:
Als ik al god-weet-hoeveel voor 't eten moet betalen, dan kan die 5 euro voor een flesje water er ook nog wel vanaf.
Geweldige trilogie! Waarschijnlijk zelfs mijn favoriete boeken. Binnenkort nog maar eens opnieuw lezen. Deel 6 nog niet gelezen trouwens, maar weet niet of die ook zo goed is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jammer dat het restaurant aan het eind van de melkweg nog niet open is
Vandaar dat de meeste restaurants in Nederland slechts enkele van de (zeg) 80 stoelen bezet hebben. En dat levert simpelweg genoeg op...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:04 schreef Freak188 het volgende:
En het hoofdgerecht dat ze voor 30 euro op de kaart zetten, maar de prijs niet rechtvaardigt.
Welnee, 't is een principekwestie. In ons land hebben we prima water in de kraan. Dat in flessen door het land heen vervoeren is de reinste verspilling van grondstoffen, vervoersmiddelen en geld. Ik weiger het te drinken, ook al is het gratis, bijvoorbeeld bij een personeelsuitje. Ik wil het gewoon niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:42 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
die hele discussie gaat er dan ook over kijk mij is belangrijk zijn dat ik in duurdere restaurants eet, waar ik standaard gratis een karaf water krijg en niet in goedkope eetcafe's kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |