Wie heeft dit in de OP gezet?quote:Elke woendag kiest zendercoördinator, micromanager en kalende man Wilbert Mutsaers eigenhandig een Megahit.
ik niet ,staat er al een hele tijdquote:Op maandag 7 juli 2014 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie heeft dit in de OP gezet?
Ik moest lachen.
Zal Wilbert's grootste fan Pino wel geweest zijn.quote:
grootste in lichaamslengte dan, want ik denk dat Kensington deze week grotere fans zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal Wilbert's grootste fan Pino wel geweest zijn.
*splut* stond de kleenex net te ver wegquote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
Muis, als je toch naar de kapper gaat... doe dan zoiets
[ afbeelding ]
Met een kleurrijke lok, zoals ChatGirl al aangaf![]()
![]()
Ik zie het ook nu pasquote:Op maandag 7 juli 2014 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wie heeft dit in de OP gezet?
Ik moest lachen.
SCquote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
M'n lunch kwam omhoog.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik meende dat we hadden afgesproken dat je geen foto's van mij meer op Fok zou gooien...quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gisteren in Burgers' Zoo:quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Heerlijk dat soort vrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Wees blij dat ik die naaktfoto er niet op heb gezetquote:Op maandag 7 juli 2014 13:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik meende dat we hadden afgesproken dat je geen foto's van mij meer op Fok zou gooien...
Ik zal de foto laten zien aan mijn kapster. Misschien dat ze er iets mee kan.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ritueel verbranden wellicht...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal de foto laten zien aan mijn kapster. Misschien dat ze er iets mee kan.
Godverdomme.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
ja, dat roep je bij een orgasme?quote:
Rastavlechtenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wees blij dat ik die naaktfoto er niet op heb gezet![]()
Alhoewel Woflje daar wel blij mee zou zijn, want als er ergens lang haar zit is het daar wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |