SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar dat is wel een hele belangrijke positie als je niet in balbezit bent, dus hoe nuttig is Clasie dan?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. Iedereen maakt zich dus druk om niks. jij of ik kunnen er ook staan.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ze slaan die positie niet voor niks over want ze willen daar gewoon een passgod hebben staan.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dat is wel een hele belangrijke positie als je niet in balbezit bent, dus hoe nuttig is Clasie dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze slaan die positie niet voor niks over want ze willen daar gewoon een passgod hebben staan.
Qua passing is Clasie wel de beste middenvelder(op Sneijder na) in de selectie, en hij wint vaak ook nog eens al zijn duels. Maarja, Louis zal er echt wel over nagedacht hebben.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
De bondscoach heeft een hele goede afweging gemaakt. Hoe durven we nog kritiek te hebben aan de zijkant zeg. Eigenlijk moeten we de hele dag zo zittenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dat is wel een hele belangrijke positie als je niet in balbezit bent, dus hoe nuttig is Clasie dan?En dan Louis roepen. Wij zijn leken en Louis is gewoon een tovenaar
![]()
![]()
Godver Thyequote:Op maandag 7 juli 2014 13:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Qua passing is Clasie wel de beste middenvelder(op Sneijder na) in de selectie, en hij wint vaak ook nog eens al zijn duels. Maarja, Louis zal er echt wel over nagedacht hebben.
Klopt geen reet van dus.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Qua passing is Clasie wel de beste middenvelder(op Sneijder na) in de selectie, en hij wint vaak ook nog eens al zijn duels. Maarja, Louis zal er echt wel over nagedacht hebben.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
En hier blijkt maar wederom uit dat je er totaal geen verstand van hebtquote:Op maandag 7 juli 2014 13:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Qua passing is Clasie wel de beste middenvelder(op Sneijder na) in de selectie, en hij wint vaak ook nog eens al zijn duels. Maarja, Louis zal er echt wel over nagedacht hebben.![]()
He he he he rustig aan!quote:Op maandag 7 juli 2014 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hier blijkt maar wederom uit dat je er totaal geen verstand van hebtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Serero heeft nog hogere pass accuracy dan die kabouterquote:Op maandag 7 juli 2014 13:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Qua passing is Clasie wel de beste middenvelder(op Sneijder na) in de selectie, en hij wint vaak ook nog eens al zijn duels. Maarja, Louis zal er echt wel over nagedacht hebben.![]()
- Rooney op linksbuiten
- Scholes de beste passer ooit
- Clasie beste middenvelder van Oranje.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Of wilde je soms gaan beweren dat Fer, De Guzman en Wijnaldum allemaal een betere pass in huis hebben? Ik zeg niet dat Clasie moet spelen, maar hij heeft wel bepaalde kwaliteiten die de andere middenvelders op zijn plek niet hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hier blijkt maar wederom uit dat je er totaal geen verstand van hebt"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Klopt gewoon.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:35 schreef Ozz-03 het volgende:
- Rooney op linksbuiten
- Clasie beste middenvelder van Oranje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:35 schreef Ozz-03 het volgende:
- Rooney op linksbuiten
- Clasie beste middenvelder van Oranje.
Je hebt nog een beetje jizz van Thye op je wang.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Smaakt goed hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je hebt nog een beetje jizz van Thye op je wang.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als jij er blij mee bent.quote:
Bingo kaartenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Clasie is helemaal geen briljante passer johquote:Op maandag 7 juli 2014 13:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of wilde je soms gaan beweren dat Fer, De Guzman en Wijnaldum allemaal een betere pass in huis hebben? Ik zeg niet dat Clasie moet spelen, maar hij heeft wel bepaalde kwaliteiten die de andere middenvelders op zijn plek niet hebben.![]()
![]()
Ik heb ook nergens gezegd dat het geniaal is, maar nog altijd beter dan de andere middenvelders op die plek in de selectie.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Clasie is helemaal geen briljante passer joh"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Speelt tenminste wel de bal naar voren, kan Wijnaldum nog wel wat van lerenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Clasie is helemaal geen briljante passer joh![]()
Van welke site heb je die statistieken?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch wel schokkend dat de stats van dat aidsnegertje er beter uit zien dan die van Clasie god
We hadden gewoon Serero moeten neutraliseren tot Nederlander.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wat is het doel van de Clasie discussie trouwens? Dat kamp pro-Clasie en anti-Clasie elkaar gaan overtuigen van hun eigen gelijk?
En: Zou dat lukken met de volgende geniale argumenten?quote:Op maandag 7 juli 2014 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En hier blijkt maar wederom uit dat je er totaal geen verstand van hebtquote:Op maandag 7 juli 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Clasie is helemaal geen briljante passer joh![]()
Kijk even naar mijn statistiekjes opa.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:40 schreef Toefjes het volgende:
Wat is het doel van de Clasie discussie trouwens? Dat kamp pro-Clasie en anti-Clasie elkaar gaan overtuigen van hun eigen gelijk?
En: Zou dat lukken met de volgende geniale argumenten?
[..]
[..]Je bent weer selectief bezig.
![]()
Squawkaquote:Op maandag 7 juli 2014 13:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Van welke site heb je die statistieken?![]()
Er is geen discussie de Ajacieden moeten weer vergelijken met hun eigen spelers (die overigens niet geselecteerd zijn).Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja, maar jij ookquote:Op maandag 7 juli 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kijk even naar mijn statistiekjes opa.Je bent weer selectief bezig.
![]()
![]()
Nou ik nam even een stukje aids erbij wat ik wekelijks zie spelen en die heeft betere statistieken dan Clasie. Dat wil toch wel wat zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Er is geen discussie de Ajacieden moeten weer vergelijken met hun eigen spelers (die overigens niet geselecteerd zijn).![]()
Haten op Ajacieden.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Er is geen discussie de Ajacieden moeten weer vergelijken met hun eigen spelers (die overigens niet geselecteerd zijn).
Dat is net zo sneu als haten op Fenerbahce.
Serero kan ook niet geselecteerd worden voor het Nederlands elftal gekkie! Anders was Clasie natuurlijk helemaal niet meegenomenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Er is geen discussie de Ajacieden moeten weer vergelijken met hun eigen spelers (die overigens niet geselecteerd zijn).![]()
![]()
En wat voor rating duidt dan op goed spel?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Hey.quote:
Dat kunnen alleen mensen met verstand van voetbal zien.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En wat voor rating duidt dan op goed spel?
Ja best sneu om een team te supporten waar je nooit komt.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:42 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Haten op Ajacieden.
Dat is net zo sneu als haten op Fenerbahce.
Ik voel me net Van Gaal. Cavani op CDM is mijn beste move op deze hele FIFA, maar dat wist ik natuurlijk al lang dat hij daar goed kon spelen.![]()
Dan moet je van alles een beetje bij elkaar pakken he. Ik gebruik het meer als overzicht om mijn gelijk te bevestigen zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En wat voor rating duidt dan op goed spel?![]()
Speelt die Serero niet als CAM? Dan lijkt het me logisch dat hij meer aanvallende stats heeft. Clasie die bijna net zoveel aanvallen heeft opgezet als CDM als de nummer 10 van Ajax. Clasiequote:Op maandag 7 juli 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt genoeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Denken dat ik niet in Istanbul kom.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja best sneu om een team te supporten waar je nooit komt.
Nee die speelt niet als CAM daar spelen wij al een aantal jaar niet meer mee.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Speelt die Serero niet als CAM? Dan lijkt het me logisch dat hij meer aanvallende stats heeft. Clasie die bijna net zoveel aanvallen heeft opgezet als CDM als de nummer 10 van Ajax. Clasie![]()
Clasie als CDM tegenover Mascherano.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Speelt die Serero niet als CAM? Dan lijkt het me logisch dat hij meer aanvallende stats heeft. Clasie die bijna net zoveel aanvallen heeft opgezet als CDM als de nummer 10 van Ajax. ClasieDie gaat echt geen duels winnen tegen dat soort toppers.
Bakkes dan, dat is net zo vaak als een paar Ajacieden hier die naar de ArenA gaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vaker zelfs.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bakkes dan, dat is net zo vaak als een paar Ajacieden hier die naar de ArenA gaan.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denken dat Clasie duels moet gaan winnenquote:Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Clasie als CDM tegenover Mascherano.Die gaat echt geen duels winnen tegen dat soort toppers.
. Mascherano moet proberen Clasie onder druk te zetten zodat hij de verdediging niet uit elkaar kan trekken met 1 pass
![]()
Ja, wat is het nouquote:Op maandag 7 juli 2014 13:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denken dat Clasie duels moet gaan winnen. Mascherano moet proberen Clasie onder druk te zetten zodat hij de verdediging niet uit elkaar kan trekken met 1 pass
een CDM of een CAM.
Patje in de spitsquote:![]()
Kan die Van Persie ook weer banken want die begint me toch een beetje te irriteren![]()
Dan noem je het een CM. Nevertheless is het een wat meer aanvallend ingestelde speler dan Clasie. Die strooit met de ballen vanuit een verdedigende positie. Maar zo te zien is zwarte piet wel goed in het geven van balletjes breed gezien zijn 89%. Nooit risico nemen, dan komt de bal bijna altijd aanquote:Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee die speelt niet als CAM daar spelen wij al een aantal jaar niet meer mee.![]()
Supporten van achter je televisie en teletekst en mobieltje..
Alleen Dirk kan dat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je vergeet tablet.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Supporten van achter je televisie en teletekst en mobieltje..
Maar goed het enige wat kakkies hebben is het trouwe legioen dus ik snap wel dat je het zo belangrijk vind schat.![]()
![]()
![]()
Maar ik vind dat dit soort statistieken niet bepaald een goed beeld geven van een speler in het algemeen. Zo heeft Witsel bijna altijd een passing accuracy van rond de 90%, maar dat zijn dan alleen allemaal kutpassjes opzij. En daar houdt deze score ook niet zo heel geweldig rekening mee.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je van alles een beetje bij elkaar pakken he. Ik gebruik het meer als overzicht om mijn gelijk te bevestigen zoals gewoonlijk.
Ook het chances created kan nog erg subjectief zijn, omdat iemand die 3 keer een heel simpel af te maken kans creëert veel meer toevoegt dan iemand die de spitsen de hele tijd moeilijkere kansen biedt. In de statistieken worden ze echter als hetzelfde neergezet.
Ik verdedig Clasie nergens als voetballer in zijn algemeen, maar hij heeft bepaalde kwaliteiten die misschien wel wat toe zouden kunnen ten opzichte van een Wijnaldum, Fer of De Guzman. Maar zoals gezegd, Van Gaal heeft er echt wel verstand van.
Ik irriteerde me aan Robben die achter elke vrije trap ging staan.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Patje in de spits![]()
Kan die Van Persie ook weer banken want die begint me toch een beetje te irriterenHij heeft gewoon niet het verfijnde schot van een Sneijder of van Persie, maar toch ging die keer op keer achter de bal staan om vervolgens weg te lopen.
Hij ligt in coma na zijn overdosis Doritos.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:50 schreef WezepAFCA het volgende:
Het enige wat deze discussie mist is een portie DS2..Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vandermar ontbreekt ookquote:Op maandag 7 juli 2014 13:50 schreef WezepAFCA het volgende:
Het enige wat deze discussie mist is een portie DS2..![]()
Van persie is weer bezig met choken op de momenten dat hij er moet staan voor het Nederlands Elftal.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik irriteerde me aan Robben die achter elke vrije trap ging staan.Hij heeft gewoon niet het verfijnde schot van een Sneijder of van Persie, maar toch ging die keer op keer achter de bal staan om vervolgens weg te lopen.
![]()
Volgens mij kun je ook nog wel ergens opzoeken waar de passes naar toe gingen maar dat mag je zelf even uitzoeken.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar ik vind dat dit soort statistieken niet bepaald een goed beeld geven van een speler in het algemeen. Zo heeft Witsel bijna altijd een passing accuracy van rond de 90%, maar dat zijn dan alleen allemaal kutpassjes opzij. En daar houdt deze score ook niet zo heel geweldig rekening mee.
Ook het chances created kan nog erg subjectief zijn, omdat iemand die 3 keer een heel simpel af te maken kans creëert veel meer toevoegt dan iemand die de spitsen de hele tijd moeilijkere kansen biedt. In de statistieken worden ze echter als hetzelfde neergezet.
Ik verdedig Clasie nergens als voetballer in zijn algemeen, maar hij heeft bepaalde kwaliteiten die misschien wel wat toe zouden kunnen ten opzichte van een Wijnaldum, Fer of De Guzman. Maar zoals gezegd, Van Gaal heeft er echt wel verstand van.![]()
Of hij zit weer ergens in een trein chicks te versieren.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Hij ligt in coma na zijn overdosis Doritos.![]()
Alsof zo'n debiel dat kan.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:51 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Of hij zit weer ergens in een trein chicks te versieren.DS kan alleen chicks versieren met paint.
Jup en een goedlopend team wat gewoon tweede is geworden zonder financiele middelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je vergeet tablet.
Maar goed het enige wat kakkies hebben is het trouwe legioen dus ik snap wel dat je het zo belangrijk vind schat.
Ik zou zeggen ga het vieren die 2de plek.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jup en een goedlopend team wat gewoon tweede is geworden zonder financiele middelen.
Maar laten we er nu maar over ophouden komt het topic niet ten goede![]()
![]()
Dan laat ik het er lekker bij zitten, want Louis kijkt toch niet mee.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij kun je ook nog wel ergens opzoeken waar de passes naar toe gingen maar dat mag je zelf even uitzoeken.
Dat zal jij nooit snappen want jij bent gewoon een ordinaire gloryhunter. Na jarenlange ellende van de club blij worden dat we gewoon tweede worden met weinig financiele middelen moet gewoon kunnen.quote:Op maandag 7 juli 2014 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga het vieren die 2de plek.
Maar laten we er nu maar over ophouden komt het topic niet ten goedeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is goedquote:Op maandag 7 juli 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zal jij nooit snappen want jij bent gewoon een ordinaire gloryhunter. Na jarenlange ellende van de club blij worden dat we gewoon tweede worden met weinig financiele middelen moet gewoon kunnen.![]()
![]()
Eensquote:Op maandag 7 juli 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat zal jij nooit snappen want jij bent gewoon een ordinaire gloryhunter. Na jarenlange ellende van de club blij worden dat we gewoon tweede worden met weinig financiele middelen moet gewoon kunnen.![]()
![]()
Overigens Ajacieden uit maken voor gloryhuntersVoor FdB was er anders bijzonder weinig glory te bekennen bij Ajax.
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je bent toch geen 10 jaar oud, of wel? De meeste zijn in de jeugd al voor een club en wil jij mij nu vertellen dat Ajax niet zo succesvol was in de jaren 90?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens Ajacieden uit maken voor gloryhuntersVoor FdB was er anders bijzonder weinig glory te bekennen bij Ajax.
![]()
![]()
god god is het weer eens ajax feyenoord tijd hier![]()
stop daar toch eens mee man, NL staat verdomme in de halve finale
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bakkes.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
stop daar toch eens mee man, NL staat verdomme in de halve finaleRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Feyenoord-Ajax discussiesquote:Op maandag 7 juli 2014 14:02 schreef FCsuarez het volgende:
stop daar toch eens mee man, NL staat verdomme in de halve finale![]()
![]()
Een gloryhunter zou juist voor een andere club worden als die successen halenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent toch geen 10 jaar oud, of wel? De meeste zijn in de jeugd al voor een club en wil jij mij nu vertellen dat Ajax niet zo succesvol was in de jaren 90?![]()
Maar dat hele verhaal van gloryhunters gaat voor elke topclub op.
Als mijn pa me vroeger niet mee had genomen naar Ajax maar naar Feyenoord dan was ik daar waarschijnlijk voor geweest zo simpel is het gewoon.![]()
Feyenoord heeft begin jaren 2000 nog een Europese prijs gepakt.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent toch geen 10 jaar oud, of wel? De meeste zijn in de jeugd al voor een club en wil jij mij nu vertellen dat Ajax niet zo succesvol was in de jaren 90?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Teringquote:Op maandag 7 juli 2014 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ken meer ajax-fans die wel gloryhunters zijn, dan niet
En dan net gaan doen alsof Ajacieden per definitie geen gloryhunters...dit is grappig en schrijnend tegelijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je doet net alsof het rampzalig ging met Ajax die paar jaarquote:Op maandag 7 juli 2014 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een gloryhunter zou juist voor een andere club worden als die successen halen![]()
Maar dat hele verhaal van gloryhunters gaat voor elke topclub op.
Als mijn pa me vroeger niet mee had genomen naar Ajax maar naar Feyenoord dan was ik daar waarschijnlijk voor geweest zo simpel is het gewoon.. Ze eindigde alsnog steevast in top 3 en liepen een aantal keer op een haar na de titel mis.
![]()
Dat krijg je met succes he daar kan de club weinig aan doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tering
Ik ken meer ajax-fans die wel gloryhunters zijn, dan niet![]()
in tegenstelling tot jou had ik toen al een behaarde zak en kwam ik al een tijdje in de Kuip.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Feyenoord heeft begin jaren 2000 nog een Europese prijs gepakt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
We hebben het over Ajax als die zo lang geen kampioen worden dan is dat rampzalig. Nu snap ik dat Feyenoord supporters hier iets anders tegenaan kijken.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je doet net alsof het rampzalig ging met Ajax die paar jaar. Ze eindigde alsnog steevast in top 3 en liepen een aantal keer op een haar na de titel mis.
Pics plox.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jou had ik toen al een behaarde zak en kwam ik al een tijdje in de Kuip.![]()
Aka gloryhunters. De cirkel is weer rondquote:Op maandag 7 juli 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben het over Ajax als die zo lang geen kampioen worden dan is dat rampzalig. Nu snap ik dat Feyenoord supporters hier iets anders tegenaan kijken.
[..]
Pics plox.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
in tegenstelling tot jou had ik toen al een behaarde zak en kwam ik al een tijdje in de Kuip.
Net waren Ajax-fans per definitie nog geen gloryhuntersquote:Op maandag 7 juli 2014 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat krijg je met succes he daar kan de club weinig aan doen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zeg ik niet he sjefke.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net waren Ajax-fans per definitie nog geen gloryhunters![]()
snap nou niet wat daarquote:aan is, helemaal niet op het moment dat de competitie ook nog niet eens begonnen is.
feyenoord doet het leuk in de competitie en daar plukken ze de vruchten van als ze deze zomer wat leuke tranfers de deur uit kunnen doen. snap best dat ze daar blij mee zijn, soms slaan ze een beetje door en gaan ze helemaal los dat clasie moet spelen.
grow up, louis maakt tot nu toe alleen maar goede beslissingen en er staan 2 jonge feyenoorders in. wees trots en stop met janken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Misschien moet je je eigen posts eens teruglezen. Niemand begrijpt ze blijkbaar.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
snap nou niet wat daaraan is, helemaal niet op het moment dat de competitie ook nog niet eens begonnen is.
feyenoord doet het leuk in de competitie en daar plukken ze de vruchten van als ze deze zomer wat leuke tranfers de deur uit kunnen doen. snap best dat ze daar blij mee zijn, soms slaan ze een beetje door en gaan ze helemaal los dat clasie moet spelen.
grow up, louis maakt tot nu toe alleen maar goede beslissingen en er staan 2 jonge feyenoorders in. wees trots en stop met janken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is alleen maar beter dat Feyenoord het goed doet dat komt Ajax ook ten goede.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
snap nou niet wat daaraan is, helemaal niet op het moment dat de competitie ook nog niet eens begonnen is.
grow up, louis maakt tot nu toe alleen maar goede beslissingen en er staan 2 jonge feyenoorders in. wees trots en stop met janken.![]()
Jij noemt het rampzalig als Ajax paar jaar geen kampioen wordt, als dat niet definitie van glory is dan weet ik het ook niet meerquote:![]()
![]()
Ja daar ben je een topclub voor om kampioen te worden. Niet om een 2de plek te vieren. Als Bayern een aantal jaar achter elkaar geen kampioen word dan is dat ook rampzalig.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij noemt het rampzalig als Ajax paar jaar geen kampioen wordt, als dat niet definitie van glory is dan weet ik het ook niet meer![]()
Ben ik het niet mee eens. Een gloryhunter zou in de tussentijd dan even fan worden van een club die het op dat moment goed doet.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij noemt het rampzalig als Ajax paar jaar geen kampioen wordt, als dat niet definitie van glory is dan weet ik het ook niet meer"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Bayern zitten ook gloryhunters, net als bij Ajax. Dus dat is wel een goede vergelijkingquote:Op maandag 7 juli 2014 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja daar ben je een topclub voor om kampioen te worden. Niet om een 2de plek te vieren. Als Bayern een aantal jaar achter elkaar geen kampioen word dan is dat ook rampzalig.![]()
Bij Feyenoord ook, bij PSV ook. Wat een aidsdiscussie ditquote:Op maandag 7 juli 2014 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bayern zitten ook gloryhunters, net als bij Ajax. Dus dat is wel een goede vergelijking![]()
Dit is nou die arrogantie waar wij Rotterdammers zo'n hekel aan hebben.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:12 schreef wieisboos het volgende:
Hopelijk begint de competitie snel weer dan weten de Feyenoorders ook weer waar ze staan
Primaquote:Op maandag 7 juli 2014 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bayern zitten ook gloryhunters, net als bij Ajax. Dus dat is wel een goede vergelijkingHelemaal jou feestje ik ga hier geen tijd meer in steken
![]()
![]()
Zo zijn ze niet allemaal. De meeste ajacieden zijn zo: stil als het slecht gaat, grote bek als het goed gaat. Dus Ajax stond even op een lager pitje die paar jaar dat ze geen kampioen werden, maar nu ze dat wel weer worden hebben ze ineens allemaal weer een mening. Zo ken ik de gemiddelde ajacied, maar misschien is dat bij jou anders.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:12 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Een gloryhunter zou in de tussentijd dan even fan worden van een club die het op dat moment goed doet.![]()
Goddomme wat een stuk aidsquote:Op maandag 7 juli 2014 14:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo zijn ze niet allemaal. De meeste ajacieden zijn zo: stil als het slecht gaat, grote bek als het goed gaat. Dus Ajax stond even op een lager pitje die paar jaar dat ze geen kampioen werden, maar nu ze dat wel weer worden hebben ze ineens allemaal weer een mening. Zo ken ik de gemiddelde ajacied, maar misschien is dat bij jou anders.![]()
![]()
Klopt als een busje.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo zijn ze niet allemaal. De meeste ajacieden zijn zo: stil als het slecht gaat, grote bek als het goed gaat. Dus Ajax stond even op een lager pitje die paar jaar dat ze geen kampioen werden, maar nu ze dat wel weer worden hebben ze ineens allemaal weer een mening. Zo ken ik de gemiddelde ajacied, maar misschien is dat bij jou anders.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Woow, precies hetzelfde wilde ik net typen over de 6alatasaray fans.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo zijn ze niet allemaal. De meeste ajacieden zijn zo: stil als het slecht gaat, grote bek als het goed gaat. Dus Ajax stond even op een lager pitje die paar jaar dat ze geen kampioen werden, maar nu ze dat wel weer worden hebben ze ineens allemaal weer een mening. Zo ken ik de gemiddelde ajacied, maar misschien is dat bij jou anders.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is niet leuk meer die hebben de verwachtingen al waar gemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kunnen we misschien gewoon weer Belgen gaan afzeiken?
Alsjeblieft?![]()
Grandescoquote:Op maandag 7 juli 2014 14:15 schreef Grandesco het volgende:
Ajax fans...
Feyenoord fans...
PSV fans...![]()
![]()
![]()
Niet voor Go Ahead of Zwolle zijn![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
DS2 wil ik best afzeiken.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kunnen we misschien gewoon weer Belgen gaan afzeiken?
Alsjeblieft?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik las dat hij naar de AH XL ging.quote:__!
quote:
Op avontuur naar het grote verre AH XL.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Heftigquote:Op maandag 7 juli 2014 14:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik las dat hij naar de AH XL ging.__!
![]()
![]()
En dat is logisch. Daarom staan we ook in de halve finalevan het WK met een team wat voor de helft actief is in de vaderlandse competitie.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:16 schreef Grandesco het volgende:
Jullie boos?
Maar ff serieus... Nederlands voetbal is een lachertje.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maarja, datzelfde geldt voor de Feyenoorders, want die waren op fora en dergelijke ook nauwelijks te bekennen toen de financiële problemen echt groot waren. Nu verdedigen ze hun club wel weer enorm, omdat het weer beter gaat. Het heeft niet zo veel zin om dit soort dingen er allemaal bij te halen, en wees blij dat er gloryhunters zijn, want die maken dit soort rivaliteiten altijd een stuk mooier. Verder, zoals FCSuarez en POTS zeiden: Het gaat nu om het Nederlands elftal, hou je daar lekker samen mee bezig.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo zijn ze niet allemaal. De meeste ajacieden zijn zo: stil als het slecht gaat, grote bek als het goed gaat. Dus Ajax stond even op een lager pitje die paar jaar dat ze geen kampioen werden, maar nu ze dat wel weer worden hebben ze ineens allemaal weer een mening. Zo ken ik de gemiddelde ajacied, maar misschien is dat bij jou anders.
![]()
Dat is de verdienste van DE BONDSCOACH.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dat is logisch. Daarom staan we ook in de halve finale met een team wat voor de helft actief is in de vaderlandse competitie.![]()
Eeuwig student en avonddiensten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:![]()
![]()
De meeste mensen hebben een hekel aan het doen van boodschappen maar hij maakt er een feest van![]()
![]()
Voorlopig staan we wel in de halve finale van het WK met een hoop eredivisie spelersquote:Op maandag 7 juli 2014 14:16 schreef Grandesco het volgende:
Jullie boos?
Maar ff serieus... Nederlands voetbal is een lachertje.
E: mn internet faalde, POTS![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:20 schreef Freire het volgende:
[..]
Voorlopig staan we wel in de halve finale van het WK met een hoop eredivisie spelersDankzij Robben en DE BONDSCOACH
![]()
Volgens mij zat de Kuip gewoon vol toen , zelfs na de 10-0 anale vernedering.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:19 schreef TBakkert het volgende:
Maarja, datzelfde geldt voor de Feyenoorders, want die waren op fora en dergelijke ook nauwelijks te bekennen toen de financiële problemen echt groot waren. Nu verdedigen ze hun club wel weer enorm, omdat het weer beter gaat. Het heeft niet zo veel zin om dit soort dingen er allemaal bij te halen, en wees blij dat er gloryhunters zijn, want die maken dit soort rivaliteiten altijd een stuk mooier. Verder, zoals FCSuarez en POTS zeiden: Het gaat nu om het Nederlands elftal, hou je daar lekker samen mee bezig.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kom op kerel hou jezelf niet voor de gekquote:Op maandag 7 juli 2014 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij zat de Kuip gewoon vol toen , zelfs na de 10-0 anale vernedering.![]()
Arena heeft eigenlijk ook niet veel minder bezoekers gehad dan normaal volgens mij. Bij die grote clubs blijven de mensen toch wel komen...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij zat de Kuip gewoon vol toen , zelfs na de 10-0 anale vernedering."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Bij Ajax gingen ze al naar huis toen ze 3-0 achter stonden tegen Dortmund. Zie ze nog allemaal massaal vertrekken voor het 'avondeten'. Het is dat ze tegen PEC niet weg konden
![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 7 juli 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom op kerel hou jezelf niet voor de gek![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:22 schreef Kiid het volgende:
Bij Ajax gingen ze al naar huis toen ze 3-0 achter stonden tegen Dortmund. Zie ze nog allemaal massaal vertrekken voor het 'avondeten'. Het is dat ze tegen PEC niet weg konden
gr![]()
Nou ik heb het niet gemerkt dat het minder werd hoor...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom op kerel hou jezelf niet voor de gekRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Grandescoquote:Op maandag 7 juli 2014 14:23 schreef Grandesco het volgende:
De maandelijkse "Mijn club is beter" droeftoeter discussie is weer gaande
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:23 schreef Grandesco het volgende:
De maandelijkse "Mijn club is beter" droeftoeter discussie is weer gaande![]()
Maakt ook niet uit het is bij elke club hetzelfde.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr![]()
Als je wat vaker in het stadion komt dan weet je dat er veel mensen rond de 85e minuut weggaan ivm treinen en metro's die wegrijden.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb ik bij PEC en bij Go Ahead vorig seizoen niet gezien...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit het is bij elke club hetzelfde.![]()
![]()
Haha bij Ajax hoor je ze nooit zingen.
Bij Feyenoord zingen ze altijd met een verkeerde toonhoogte
kut supporters![]()
Wat een onzinquote:Op maandag 7 juli 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je wat vaker in het stadion komt dan weet je dat er veel mensen rond de 85e minuut weggaan ivm treinen en metro's die wegrijden.![]()
![]()
Smoesjes smoesjes smoesjesquote:Op maandag 7 juli 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je wat vaker in het stadion komt dan weet je dat er veel mensen rond de 85e minuut weggaan ivm treinen en metro's die wegrijden.![]()
Echt. Stelletje kutjesquote:Op maandag 7 juli 2014 14:23 schreef Grandesco het volgende:
De maandelijkse "Mijn club is beter" droeftoeter discussie is weer gaande![]()
Vaatje olie op het vuur Paulquote:Op maandag 7 juli 2014 14:25 schreef ThadCastle het volgende:
kut supporters
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Onzin? Als ze voorstaan doen ze dat ook hoor..quote:
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je wat vaker in het stadion komt dan weet je dat er veel mensen rond de 85e minuut weggaan ivm treinen en metro's die wegrijden.Niet zo massaal, lijkt me.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Onzin? Als ze voorstaan doen ze dat ook hoor..
Had het niet tegen jou deze keerquote:Op maandag 7 juli 2014 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan voel ik me wel aangesproken, echter, ik ben een dagje vrij. Hoera![]()
![]()
Raar dat mensen in de 90+ minuut weggaan inderdaad. Die gaan ook weg als ze voorstaan zodat ze de eerste trein terug kunnen pakken of er geen halfuur willen over doen om het centrum uit te komen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr
Dit zou je weten als je een keer naar het stadion zou gaan.![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:25 schreef ThadCastle het volgende:
kut supporters![]()
![]()
![]()
Bij Feyenoord zingen ze ook alleen als ze voorstaanquote:Op maandag 7 juli 2014 14:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Onzin? Als ze voorstaan doen ze dat ook hoor..
Triest, zing dan gewoon niet![]()
Begin refrein
Heerenveen, Heerenveen, Heerenveen!
Iedereen van top tot teen is algemeen voor Heerenveen.
Want zo'n club is er maar één, daar wil elke Fries wel heen, ja heen, naar dat Heerenveen.
Einde refrein
Vele clubs in Nederland, Veel supporters aan de kant,
maar voor Friesland telt alleen, ons roemruchte Heerenveen.
Refrein
Overwinnen is ons lief, maar wij houden het graag sportief, ja,
we zijn er elk seizoen, als aanhankelijk legioen.
Refrein
als de ploeg soms ook verliest, steeds weer is het dat men kiest,
voor de Heerenveense sfeer, die ervaart men telken weer.![]()
Alleen AZ'ers kunnen goed zingen.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die zitten toch allemaal met een klappertje.quote:
Oh is ook geen schande hoor maar ga dan niet stoer lopen doen met je trouwe supporters. Ajacieden worden er belachelijk om gemaakt als ze in de 85ste minuut de tram gaan halenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Raar dat mensen in de 90+ minuut weggaan inderdaad. Die gaan ook weg als ze voorstaan zodat ze de eerste trein terug kunnen pakken of er geen halfuur willen over doen om het centrum uit te komen.
Dit zou je weten als je een keer naar het stadion zou gaan.![]()
![]()
![]()
Precies, want als ik mijn handen gebruik voor iets, verlies ik spontaan het vermogen om mijn stem te verheffen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die zitten toch allemaal met een klappertje.![]()
Het is al gelukt.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet zeggenStraks keren ze zich allemaal tegen ons, omdat wij de klappers hebben
Ajacieden worden belachelijk gemaakt omdat ze al ver van te voren weggaan en alleen zingen als ze voorstaanquote:Op maandag 7 juli 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh is ook geen schande hoor maar ga dan niet stoer lopen doen met je trouwe supporters. Ajacieden worden er belachelijk om gemaakt als ze in de 85ste minuut de tram gaan halen![]()
Deze discussies zouden we niet eens hebben als ze gewoon deze informatie eens zouden verschaffen op Teletekst![]()
![]()
Te midden van de paarse heide waar samenstromen Mark en Aa,quote:Op maandag 7 juli 2014 14:26 schreef Zhano het volgende:
Begin refrein
Heerenveen, Heerenveen, Heerenveen!
Iedereen van top tot teen is algemeen voor Heerenveen.
Want zo'n club is er maar één, daar wil elke Fries wel heen, ja heen, naar dat Heerenveen.
Einde refrein
Vele clubs in Nederland, Veel supporters aan de kant,
maar voor Friesland telt alleen, ons roemruchte Heerenveen.
Refrein
Overwinnen is ons lief, maar wij houden het graag sportief, ja,
we zijn er elk seizoen, als aanhankelijk legioen.
Refrein
als de ploeg soms ook verliest, steeds weer is het dat men kiest,
voor de Heerenveense sfeer, die ervaart men telken weer.
daar ligt geroemd door alle tijden onz' eigen stad ons eigen fier Breda,
Breda vooruit!
De klokken luiden!
Breda gij blijft de schoonste stad van 't zuiden!
Zo lang daar rond die slanke toren nog klopt het echt Bredase bloed,
gaat nimmer d' eigen aard verloren die pittig is en pittig blijven moet!
Breda vooruit!
De klokken luiden!
Breda gij blijft de Parel van 't Zuiden.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Maar even terzijde: Wie zijn wij om te oordelen of andere mensen wel of niet eerder naar huis mogen?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajacieden worden belachelijk gemaakt omdat ze al ver van te voren weggaan en alleen zingen als ze voorstaan
Deze discussies zouden we niet eens hebben als ze gewoon deze informatie eens zouden verschaffen op Teletekst![]()
O kom maar eens kijken wie daar in dat weiland ligt..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lijkt me inderdaad niet helemaal ethisch verantwoord...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar even terzijde: Wie zijn wij om te oordelen of andere mensen wel of niet eerder naar huis mogen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik ben Kiidquote:Op maandag 7 juli 2014 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar even terzijde: Wie zijn wij om te oordelen of andere mensen wel of niet eerder naar huis mogen?![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
O kom maar eens kijken wie daar in dat weiland ligt..![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vroeg me al af wanneer deze koe weer uit de sloot werd gehaaldquote:Op maandag 7 juli 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Kan niet wachten op de euphorie van de <Vul Nederlandse Topclub in> supporters volgend voetbalseizoen... wanneer ze PSV met 3-0 vernederen...en dan de volgende week verliezen van Go Ahead Eagles waarna de "trouwe" supporters de bus van <Eerste genoemde club> gaan tegenhouden vragend om uitleg...
Wat een faalhazen.![]()
Jaar in jaar uit hetzelfde liedje.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:31 schreef Grandesco het volgende:
Kan niet wachten op de euphorie van de <Vul Nederlandse Topclub in> supporters volgend voetbalseizoen... wanneer ze PSV met 3-0 vernederen...en dan de volgende week verliezen van Go Ahead Eagles waarna de "trouwe" supporters de bus van <Eerste genoemde club> gaan tegenhouden vragend om uitleg...
Wat een faalhazen.
Nee, ik wil feiten. Met cijfertjes, en percentages. In van die vierkantjes. Als een Bingo kaart zeg maar.quote:![]()
Wat?quote:gr grquote:Op maandag 7 juli 2014 14:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Vroeg me al af wanneer deze koe weer uit de sloot werd gehaaldRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke. Iemand nog een groen/blauw/oranje of brons kaartje waarover hij zijn ervaringen met ons wil delen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vraag eens hoeveel ik geef om een dode hooligan?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is zilver ook goed?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke. Iemand nog een groen/blauw/oranje of brons kaartje waarover hij zijn ervaringen met ons wil delen?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je had ipv PSV <Vul andere Nederlandse Topclub in> kunnen doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:31 schreef Grandesco het volgende:
Wat een faalhazen.![]()
Ik vind de groene kaart van Benzema echt een goede groene kaart.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke. Iemand nog een groen/blauw/oranje of brons kaartje waarover hij zijn ervaringen met ons wil delen?
Wordt nou vandaag om 16:00 het nieuwe TOTW bekend gemaakt? Of team of the matchday, geef het maar een naam![]()
Je voelt je blijkbaar wel aangesproken omdat ik het niet tegen jou had.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vraag eens hoeveel ik geef om een dode hooligan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is wel de verwachting.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind de groene kaart van Benzema echt een goede groene kaart.
Wordt nou vandaag om 16:00 het nieuwe TOTW bekend gemaakt? Of team of the matchday, geef het maar een naam![]()
Ik hoop het wel en niet dat ze zilvere/bronze aids gaan uitbrengen met die ruk competities die al begonnen zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
![]()
Nee want PSV is geen Nederlandse topclub.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je had ipv PSV <Vul andere Nederlandse Topclub in> kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buiten het feit dat het nogal treurig is om over zoiets te beginnen terwijl je er waarschijnlijk niet eens bij was moet ik er vooral om lachen. Ze zouden al die hooligans kapot moeten steken interesseert mij werkelijk geen flikker.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je voelt je blijkbaar wel aangesproken omdat ik het niet tegen jou had.![]()
Hoe duur is die?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wordt nou vandaag om 16:00 het nieuwe TOTW bekend gemaakt? Of team of the matchday, geef het maar een naam
Ik vind de Benz ook echt een tof spitske. Heb hem vanaf het begin in mijn opstelling, en nooit meer weggehaald. Of ja, de IF heb ik er weer uitgegooid, want ik merkte geen verschil tussen de IF en de NIF. Is die groene beter dan die gouden?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb net op Futhead de random player button gebruikt voor silvers. Het duurde even voor ik een speler tegenkwam die ik ook echt gebruikt had, maar ik kwam dus uit op Eddie Johnson. Geweldige speler is dat zeg.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Allen als daar echte noodzaak voor is.
Ik heb net een McLaughlin verkocht voor 100k!quote:Op maandag 7 juli 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke. Iemand nog een groen/blauw/oranje of brons kaartje waarover hij zijn ervaringen met ons wil delen?![]()
Mag niet, want die is hier al uitgebreid besproken. Als je alle teksten van DS2 over hem uitprint, kun je er zijn slaapkamer mee behangen.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb net op Futhead de random player button gebruikt voor silvers. Het duurde even voor ik een speler tegenkwam die ik ook echt gebruikt had, maar ik kwam dus uit op Eddie Johnson. Geweldige speler is dat zeg.
En met teksten over Choupo de slaapkamer van degene waarmee hij afstudeert trouwens.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij en Wieisboos ook dan toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Buiten het feit dat het nogal treurig is om over zoiets te beginnen terwijl je er waarschijnlijk niet eens bij was moet ik er vooral om lachen. Ze zouden al die hooligans kapot moeten steken interesseert mij werkelijk geen flikker.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik random nog wel even verder...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mag niet, want die is hier al uitgebreid besproken. Als je alle teksten van DS2 over hem uitprint, kun je er zijn slaapkamer mee behangen.
En met teksten over Choupo de slaapkamer van degene waarmee hij afstudeert trouwens."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Nou, de groene zou beter moeten zijn natuurlijk. Heb niet uitgebreid met de gouden gespeeld, of te lang geleden om er nog een zinnige vergelijking over te kunnen maken. Maar hij voelt wel gewoon erg snel en sterk.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe duur is die?
Ik vind de Benz ook echt een tof spitske. Heb hem vanaf het begin in mijn opstelling, en nooit meer weggehaald. Of ja, de IF heb ik er weer uitgegooid, want ik merkte geen verschil tussen de IF en de NIF. Is die groene beter dan die gouden?
Prijs staat op 366K volgens futdb. Welgeteld 9K hoger dan waarvoor ik hem gekocht had. 15 wedstrijden, 14 goals tot dusver![]()
![]()
En wat is dan nu je EBIT?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:38 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb net een McLaughlin verkocht voor 100k!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had IF Benz met TOTS Godin en TOTS Courtois in mijn roemruchte EAids team. Alledrie weer snel verkocht, en toen speelde het weer beter. 366k zijn aardige centjes met het risico op weer EAidsquote:Op maandag 7 juli 2014 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, de groene zou beter moeten zijn natuurlijk. Heb niet uitgebreid met de gouden gespeeld, of te lang geleden om er nog een zinnige vergelijking over te kunnen maken. Maar hij voelt wel gewoon erg snel en sterk.
Prijs staat op 366K volgens futdb. Welgeteld 9K hoger dan waarvoor ik hem gekocht had. 15 wedstrijden, 14 goals tot dusver
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Okee, ik kwam nu dus uit op Jelle van Damme. Die heb ik een keer op CB gezet en hij speelde daar echt fantastisch. Aanrader voor naast Kompany.
Hoe was het bij de AH XL?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:43 schreef TBakkert het volgende:
Okee, ik kwam nu dus uit op Jelle van Damme. Die heb ik een keer op CB gezet en hij speelde daar echt fantastisch. Aanrader voor naast Kompany.![]()
Klopt als een busquote:Op maandag 7 juli 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit riekt naar een coinsverkoopdealtjeHad nog 3 euro op mn paypal account staan
![]()
![]()
Doritos Jacked en Mountain Dew gehaald. En monster energy.quote:
Logisch ook, als je daar gewoon Jan Vertonghen kan neerzetten.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:43 schreef TBakkert het volgende:
Okee, ik kwam nu dus uit op Jelle van Damme. Die heb ik een keer op CB gezet en hij speelde daar echt fantastisch. Aanrader voor naast Kompany.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Van Damme heeft echt geweldige stats voor een CB hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Logisch ook, als je daar gewoon Jan Vertonghen kan neerzetten.
Ja want dat kan in elke hybrid.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Logisch ook, als je daar gewoon Jan Vertonghen kan neerzetten.![]()
Vertonghen niet? Daarbij: 6 chem?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die Van Damme heeft echt geweldige stats voor een CB hoor.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet mee eensch, omdat: high/medium, en ten tweede: Vertonghenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Logisch ook, als je daar gewoon Jan Vertonghen kan neerzetten.![]()
![]()
Van Damme heeft high/high. Beter?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet mee eensch, omdat: high/medium, en ten tweede: Vertonghen
Maar goed, Vermaelen kan ook altijd nog.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vooruit dan maarquote:Op maandag 7 juli 2014 14:47 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Schatje, hou je waffel eventjes. Mama en papa proberen te praten.![]()
Van Damme heeft 92 strength en 85 jumping.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vertonghen niet? Daarbij: 6 chem?Ook gewoon 84 heading accuracy. En tackling stats zijn toch niet enorm belangrijk heb ik gemerkt...
Ik weet niet wie die hele van Damme is. Als je had gezegd dat dat iemand is die in de Tour de France rijdt had ik je ook geloofd. Maar high attacking en medium defending is toch niet handig voor een CB? Of zei ik iets heel raars?quote:Op maandag 7 juli 2014 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van Damme heeft high/high. Beter?
Maar goed, Vermaelen kan ook altijd nog.![]()
Oke, jij wint. Tijd om door te draaien met die zilveren carrousel van je.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Van Damme heeft 92 strength en 85 jumping.Ook gewoon 84 heading accuracy. En tackling stats zijn toch niet enorm belangrijk heb ik gemerkt...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jelle van Damme niet kennen...Litmanen gaat heel boos op je zijnquote:Op maandag 7 juli 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die hele van Damme is. Als je had gezegd dat dat iemand is die in de Tour de France rijdt had ik je ook geloofd. Maar high attacking en medium defending is toch niet handig voor een CB? Of zei ik iets heel raars?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 7 juli 2014 14:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, jij wint. Tijd om door te draaien met die zilveren carrousel van je.![]()
Ik hou er ook niet van om spelers dan ook nog op kutchem neer te zetten, maar hij speelde de vorige keer wel echt heel goed.
Die naam zegt me wel iets...quote:Op maandag 7 juli 2014 14:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jelle van Damme niet kennen...Litmanen gaat heel boos op je zijn
Finse voetballer met lang haar die ooit voor Ajax gespeeld heeft toch?![]()
Klopt. En sinds hij met pensioen is, is het een enorme zeiktrut op dit forum.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die naam zegt me wel iets...
Finse voetballer met lang haar die ooit voor Ajax gespeeld heeft toch?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moet jij nooit werkenquote:Op maandag 7 juli 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik weet niet wie die hele van Damme is. Als je had gezegd dat dat iemand is die in de Tour de France rijdt had ik je ook geloofd. Maar high attacking en medium defending is toch niet handig voor een CB? Of zei ik iets heel raars?blablablabla![]()
Nota bene de enige sympathieke speler uit dat aids elftalquote:Op maandag 7 juli 2014 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. En sinds hij met pensioen is, is het een enorme zeiktrut op dit forum.![]()
(let wel: dit is een persoonlijke mening. Ik val geen users persoonlijk aan. Ik bied mijn excuses aan voor diegenen die ik eventueel gekwetst heb)![]()
Mijn omschrijving van Litmanen was ook een beetje gechargeerd, dat geef ik direct toequote:Op maandag 7 juli 2014 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nota bene de enige sympathieke speler uit dat aids elftal![]()
(let wel: dit is een persoonlijke mening. Ik val geen users persoonlijk aan. Ik bied mijn excuses aan voor diegenen die ik eventueel gekwetst heb)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Had net echt weer een dramatische EA beslissing. Omspeelde de keeper, die bij nog uit balans bracht en tikte de bal in. Werd er gefloten voor een overtreding van mijn spits
.
![]()
Hey, Elanquote:Leuk dat je weer komt, gezellig
![]()
Heb een lang weekend vrij. Morgen mag ik weer. Hoe gaat het met jou?![]()
Goed.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hey, ElanLeuk dat je weer komt, gezellig
![]()
Heb een lang weekend vrij. Morgen mag ik weer. Hoe gaat het met jou?blablablabla![]()
Laat ik je troosten; er zijn dramatischere zaken in de wereld.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:58 schreef Alovenac het volgende:
Had net echt weer een dramatische EA beslissing. Omspeelde de keeper, die bij nog uit balans bracht en tikte de bal in. Werd er gefloten voor een overtreding van mijn spits
.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Gaan we het zo doen.
wachtend op je wajong uitkering.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
maar aan het hopen op het spannende AH XL verhaal van ds2 zie ik alleen 300 kutposts over welke club beter is
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
wat was de conclusiequote:Op maandag 7 juli 2014 15:25 schreef poker4lifee het volgende:
maar aan het hopen op het spannende AH XL verhaal van ds2 zie ik alleen 300 kutposts over welke club beter is
#FreeTrapz![]()
Net heel even niet opletten bij de aftrap en dan gelijk via de kick off glitch een goal tegen krijgen. Tijdje geleden dat dat gebeurd is. Gelukkig wel 5-4 gewonnen. Maar je voelt je aardig voor schut staan op zo'n moment wel![]()
![]()
Zeg zegquote:Op maandag 7 juli 2014 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. En sinds hij met pensioen is, is het een enorme zeiktrut op dit forum.![]()
Als ik 5 tegenstanders heb gehad die het niet gebruiken, word ik er ook minder scherp op. En dan wil het nog wel eens gebeuren dat ik niet anticipeer. En dus een tegengoal krijg. Eerst wat me dan te binnen schiet is die tekst van Herman Kuiphof. "Zijn we er toch ingetuind."quote:Op maandag 7 juli 2014 15:35 schreef Toefjes het volgende:
Net heel even niet opletten bij de aftrap en dan gelijk via de kick off glitch een goal tegen krijgen. Tijdje geleden dat dat gebeurd is. Gelukkig wel 5-4 gewonnen. Maar je voelt je aardig voor schut staan op zo'n moment wel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik kan maar beter eerlijk zijn toch? Overigens nuanceer ik het 2 posts verder weerquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had laatst iemand die het 3x lukte in 1 wedstrijdquote:Op maandag 7 juli 2014 15:35 schreef Toefjes het volgende:
Net heel even niet opletten bij de aftrap en dan gelijk via de kick off glitch een goal tegen krijgen. Tijdje geleden dat dat gebeurd is. Gelukkig wel 5-4 gewonnen. Maar je voelt je aardig voor schut staan op zo'n moment wel. Normaal kan ik ze altijd goed tegen gaan, maar bij hem gingen ze er wel in. En verloor daardoor met 4-5, ik was zacht gezegd een beetje geïrriteerd
![]()
Plus, dat je op de PS4 structureel 3 herhalingen mag kijken. En met een beetje pech komt zo'n goal nog een keertje terug bij een dood spelmoment. Hoop echt dat ze dat er uit halen in Fifa 15. Maar ik denk het niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had laatst iemand die het 3x lukte in 1 wedstrijd. Normaal kan ik ze altijd goed tegen gaan, maar bij hem gingen ze er wel in. En verloor daardoor met 4-5, ik was zacht gezegd een beetje geïrriteerd
![]()
Het slaat ook helemaal nergens op dat mijn keeper uit zichzelf uit komt tot randje 16 en dan vervolgens zijn handen niet gebruikt en de speler de bal over zich laat koppenquote:Op maandag 7 juli 2014 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Plus, dat je op de PS4 structureel 3 herhalingen mag kijken. En met een beetje pech komt zo'n goal nog een keertje terug bij een dood spelmoment. Hoop echt dat ze dat er uit halen in Fifa 15. Maar ik denk het niet.![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
geen ideequote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
ja maar da tgeeft zo lekker de indruk dat je een echte wedsrijd bezig bent. dan herhalen ze ook alles 8 keer.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Plus, dat je op de PS4 structureel 3 herhalingen mag kijken. En met een beetje pech komt zo'n goal nog een keertje terug bij een dood spelmoment. Hoop echt dat ze dat er uit halen in Fifa 15. Maar ik denk het niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zag laatst op tv ook zo'n gozer die stond dan met zijn laptopje tijdens de wedstrijden dit soort dingen te maken, en dan kon het gekocht worden voor 200euro.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb dit wk in zo'n app groepje ontelbaar van dit soort hilariteiten toegezonden gekregen.
#FreeTrapz![]()
One lovequote:Op maandag 7 juli 2014 15:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan maar beter eerlijk zijn toch? Overigens nuanceer ik het 2 posts verder weer![]()
Ik kreeg vandaag een foto, daar stond Messi dan op. Hij zit in een auto en hij belt. In een bijgevoegd tekstwolkje staat: "Ik eet donderdag gewoon thuis schat". Dat is de grap.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zag laatst op tv ook zo'n gozer die stond dan met zijn laptopje tijdens de wedstrijden dit soort dingen te maken, en dan kon het gekocht worden voor 200euro.![]()
sommige zijn idd niet leukquote:Op maandag 7 juli 2014 16:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag een foto, daar stond Messi dan op. Hij zit in een auto en hij belt. In een bijgevoegd tekstwolkje staat: "Ik eet donderdag gewoon thuis schat". Dat is de grap.![]()
geen TOTW ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
het is watquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
komt een uurtje later denk, als iedereen net zijn de bruyne heeft gekocht omdat er geen nieuw team kwamPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had mijn Hummels en Higuain ook weer weggedaanquote:Op maandag 7 juli 2014 16:09 schreef FCsuarez het volgende:
komt een uurtje later denk, als iedereen net zijn de bruyne heeft gekocht omdat er geen nieuw team kwam. Kon op die Higuain nog 30k pakken ook, wat gaat het soms hard zeg
![]()
Ja want EA is altijd op tijd.quote:Op maandag 7 juli 2014 16:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Anders was het wel gemeld op twitter om 16.00 door EA![]()
Wie weet hebben die gasten zich verslapen ofzozquote:Op maandag 7 juli 2014 16:12 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Anders was het wel gemeld op twitter om 16.00 door EA![]()
![]()
Had gisteren TOTS Kompany gekocht voor 490K want YOLO, was wel een zekerheidje dat hij niet veel meer kon stijgen dacht ik. Maar nu alweer 509Kquote:Op maandag 7 juli 2014 16:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had mijn Hummels en Higuain ook weer weggedaan. Kon op die Higuain nog 30k pakken ook, wat gaat het soms hard zeg
![]()
![]()
Wtf is er met al die prijzen gebeurd? Ik had toentertijd TOTY Neuer nog voor 521,000 en de goedkoopste nu is 1,2 miljoen
Al mijn legends zijn ook zowat verdubbeld in prijs
GRAAG VERWIJDEREN![]()
ik pak -tax nu iets meer dan 400K op 3 spelers die ik voor mijn team gekocht hadquote:Op maandag 7 juli 2014 16:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had mijn Hummels en Higuain ook weer weggedaan. Kon op die Higuain nog 30k pakken ook, wat gaat het soms hard zeg
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: