Ik spijbelde bijna alleen maar. En toen ging ik werken. En nu ben ik 23 en ga ik in september weer naar school. Ach ja.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij moet wel behoorlijk sterk zijn dat je het tussen VMBO en lager hebt volgehouden.
Wordt het HBO of uni, weet je dat al?quote:Op maandag 7 juli 2014 04:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik spijbelde bijna alleen maar. En toen ging ik werken. En nu ben ik 23 en ga ik in september weer naar school. Ach ja.
Ik kan alleen maar verzinnen, Waarom???quote:Op maandag 7 juli 2014 04:30 schreef Braindead2000 het volgende:
Pijnlijk
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
).html
Ik ben 35quote:Op maandag 7 juli 2014 04:35 schreef Grunge. het volgende:
Maar serieus, ik ben wel overdefensief soms. Als een meisje van vijftien een duidelijk arrogante bek naar me trekt voel ik me schijnbaar dat meisje van vijftien dat gepest wordt en dan staar ik net zo lang naar haar tot ze wegkijkt. Dat heb ik er wel aan overgehouden.
ja herkenbaarquote:Op maandag 7 juli 2014 04:35 schreef Grunge. het volgende:
Maar serieus, ik ben wel overdefensief soms. Als een meisje van vijftien een duidelijk arrogante bek naar me trekt voel ik me schijnbaar dat meisje van vijftien dat gepest wordt en dan staar ik net zo lang naar haar tot ze wegkijkt. Dat heb ik er wel aan overgehouden.
quote:Op maandag 7 juli 2014 04:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je in het vervolg geen cijfers gaan geven?
Ik ben niet kapot te krijgenquote:Op maandag 7 juli 2014 04:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet van de club van 81 dus, had joezi toch gelijk, we houden je in de gaten met je leeftijd.
Moet je een dochter van 16 hebben die dat tegen je doet.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:35 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben niet overdefenstief geworden, ik ben nog steeds behoorlijk kwetsbaar. Assertief zijn is deels te trainen en ligt ook deels vast, merk ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:35 schreef Grunge. het volgende:
Welke richting?quote:Op maandag 7 juli 2014 04:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
HBO. Misschien mijn propedeuse halen en dan naar de uni, dat weet ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |