Voor wie zou Maxima nu zijn. Dat word ruzie na afloop. Beetje Domquote:Op maandag 7 juli 2014 03:41 schreef kraakschandaal het volgende:
Het wordt spannend in huize W.A. Oranje.
Maxima is natuurlijk voor Nederland maar ik vraag me af of ze op de bank blijft zitten wanneer Argentinië scoort.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:50 schreef Cherna het volgende:
[..]
Voor wie zou Maxima nu zijn. Dat word ruzie na afloop. Beetje Dom
Ze zouden niet aanwezig zijn. Kan me er wel iets bij voorstellen. Normaal is prins Pils wel overal te zien bij dit soort evenementen.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:52 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Maxima is natuurlijk voor Nederland maar ik vraag me af of ze op de bank blijft zitten wanneer Argentinië scoort.
hopelijk shakirquote:Op maandag 7 juli 2014 03:31 schreef kraakschandaal het volgende:
Morgen wordt de scheidsrechter bekend voor de andere halve finale.
Ik houd mijn hart vast.
Papa werd uitgekotst door Argentinie vanwege vermeende misdrijven onder het regime Videla dus ik gok Oranje sowieso.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:52 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Maxima is natuurlijk voor Nederland maar ik vraag me af of ze op de bank blijft zitten wanneer Argentinië scoort.
In het kader van de rust binnen de familie gaan ze daar niet heen samen,quote:Op maandag 7 juli 2014 03:55 schreef Cherna het volgende:
[..]
Ze zouden niet aanwezig zijn. Kan me er wel iets bij voorstellen. Normaal is prins Pils wel overal te zien bij dit soort evenementen.
How am I gonna be an optimist about this?quote:Op maandag 7 juli 2014 04:04 schreef kraakschandaal het volgende:
Willem kun je er goed bijhebben, juichen dat kan ie,
Daar lig ik niet wakker van.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
How am I gonna be an optimist about this?
Het zal me aan mijn reet roesten.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Doen willem en maxima aan anale sex, denk je?
Doelman. Cillesen is zijn vertrouwen kwijt.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:10 schreef kraakschandaal het volgende:
*btw ontopic, welke positie gaat Dirk bezetten ?
Doe niet zo grappig joh, pedofielquote:Op maandag 7 juli 2014 04:08 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Het zal me aan mijn reet roesten.
Dirk Kuyt is een rechtsback maar met zijn flexibiliteit wordt hij weleens centrale middenvelder.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:10 schreef kraakschandaal het volgende:
*btw ontopic, welke positie gaat Dirk bezetten ?
Wanneer alle wissels op zijn en de doelman weg moet is Dirk de 1e keus.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:11 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Doelman. Cillesen is zijn vertrouwen kwijt.
Nee dan heb je er Krul.quote:Op maandag 7 juli 2014 04:14 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Wanneer alle wissels op zijn en de doelman weg moet is Dirk de 1e keus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |