Ik zit ff vast ofzo ik had altijd een vaste reis maat maar die is nu ook drukquote:Op maandag 7 juli 2014 03:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ken het. Ik kom het laatste jaar ook amper mijn huis uit.
Gewoon all in gaan met al je bezittingen.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
die motivatie heb ik momenteel ook nodig.. het plan is er al nu moet ik het nog uitvoeren... eerst moeten mn vaste lasten thuis omlaagOf zal ik gewoon al mijn bezittingen weggooien?
Ik heb een garage box met al mijn belangrijkste spullenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
die motivatie heb ik momenteel ook nodig.. het plan is er al nu moet ik het nog uitvoeren... eerst moeten mn vaste lasten thuis omlaagOf zal ik gewoon al mijn bezittingen weggooien?
Op vakantie moet je gewoon in je eentje gaan. Dat bevalt mij het meest.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zit ff vast ofzo ik had altijd een vaste reis maat maar die is nu ook druk
Daar zit ik ook aan te denken, mijn hele spaarsaldo verdubbelen. Rood of zwart?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon all in gaan met al je bezittingen.
Gehuurd? hoe duur is dat?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een garage box met al mijn belangrijkste spullen
Scharlakenrood.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daar zit ik ook aan te denken, mijn hele spaarsaldo verdubbelen. Rood of zwart?
Is geen vakantie brain maar een reisquote:Op maandag 7 juli 2014 03:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Op vakantie moet je gewoon in je eentje gaan. Dat bevalt mij het meest.
Er zijn hele programma's over het veilen van boxen die niet meer betaald worden, dus het is vast niet duur.quote:
Ik werk ook als zzperquote:Op maandag 7 juli 2014 03:40 schreef Joezi het volgende:
Eigenlijk wil ik voor mezelf beginnen, dan kan ik overal ter wereld werken om een beetje rond te komen
lol ja maarja meubels enzo moet je weg doen.. alleen zo kut als je dan weet terug komt moet je al die zooi weer aanschaffen.. Had bij mn vorige verhuizing ook bijna alles weggegooid, moest tijdelijk bij iemand inwonenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn hele programma's over het veilen van boxen die niet meer betaald worden, dus het is vast niet duur.
Dat heb ik ook jaren gedaan. Ik had niet veel geld maar kon er wel van leven. Maar toen kwam de crisis waarvan ik dus uiteindelijk iets merkte. En toen was het of studeren of een baantje zoeken.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:40 schreef Joezi het volgende:
Eigenlijk wil ik voor mezelf beginnen, dan kan ik overal ter wereld werken om een beetje rond te komen
Dat klinkt als vrijheid, in de praktijk ben je dan altijd bezig met formulieren, verzekeringen, pensioen, AOW etc. etc.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:40 schreef Joezi het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
Loop achter, mein kamf is een goede leerschool.
Snap niet dat het boek verboden is, geneuzel van 1 man
Nooit gelezen eerlijk gezegdquote:Op maandag 7 juli 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
Asof als je dat leest je denkt: oh, ja, jeetje! Mee eens!quote:Op maandag 7 juli 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
pensioen boeit me niet.. die verzekeringen zijn niet te betalen dus dan maar nietquote:Op maandag 7 juli 2014 03:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt als vrijheid, in de praktijk ben je dan altijd bezig met formulieren, verzekeringen, pensioen, AOW etc. etc.
Ik heb er nooit in gelezen, maar van wat ik erover heb gelezen, is het niet echt verheffende literatuur, maar ook niet echt schokkend. Het ombrengen van de joden en andere misdaden van de nazi's worden niet gepropageerd in het boek, bij mijn weten.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Asof als je dat leest je denkt: oh, ja, jeetje! Mee eens!
Omdat we hier onderdrukt worden.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:42 schreef Punkman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |