Ja die is het en je moet het zeker checken want het is gewoon echt zo.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Kende ik nog niet, wist ik niet en ga ik zo controleren.
Yups, mijn aluminiumfolie heeft ook die indrukdingen. Echter, ik heb ook een rol bakfolie en die heeft geen indrukdingen!quote:Op maandag 7 juli 2014 03:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die is het en je moet het zeker checken want het is gewoon echt zo.
20 jaar verkeerd gebruikt.
![]()
Huhhhhquote:Op maandag 7 juli 2014 03:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Kende ik nog niet, wist ik niet en ga ik zo controleren.
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups, mijn aluminiumfolie heeft ook die indrukdingen. Echter, ik heb ook een rol bakfolie en die heeft geen indrukdingen!
Ik bedoelde eigenlijk bakpapier, maargoed, je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Stom hè dat we dat niet doorhadden.
Bakfolie had ik nog niet gekeken, ook niet aan gedacht eigenlijk![]()
![]()
Gelijk ff doen.
BRB
Lol en ja en ik neem het gewoon zo dom over terwijl ik beter weet.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk bakpapier, maargoed, je snapt wat ik bedoel.
Wat nog zorgwekkender is, is dat er best veel mensen zijn die hun schoenen verkeerd strikken:
Omg. dat ga ik echt proberen morgenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat nog zorgwekkender is, is dat er best veel mensen zijn die hun schoenen verkeerd strikken:
ik heb meestal laarzenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
Samenvattend moet je je schoen strikken zonder je voet erin te doen en dan de schoen uit elkaar trekken en kijken of de strik van links naar rechts blijft staan of van neus naar hiel gaat staan. Dat laatste is dus fout en dan moet je een andere striktechniek aanleren.
Wowwwquote:Op maandag 7 juli 2014 03:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ken of kon dat trucje waarmee je je veters in 1 beweging strikt.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
Samenvattend moet je je schoen strikken zonder je voet erin te doen en dan de schoen uit elkaar trekken en kijken of de strik van links naar rechts blijft staan of van neus naar hiel gaat staan. Dat laatste is dus fout en dan moet je een andere striktechniek aanleren.
Bij mij gaat ie op de normale manier jusit goed en op zijn manier foutquote:Op maandag 7 juli 2014 03:27 schreef Recce het volgende:
Coolquote:
Ik ken het. Ik kom het laatste jaar ook amper mijn huis uit.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Joezi help mij geef mij motivatie om weer op pad te gaan
Wat bedoel je met 'op pad'?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Misschien is het wel tijd in je leven om een ander pad te bewandelen.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
die motivatie heb ik momenteel ook nodig.. het plan is er al nu moet ik het nog uitvoeren... eerst moeten mn vaste lasten thuis omlaagquote:Op maandag 7 juli 2014 03:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |