quote:Op maandag 7 juli 2014 03:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Zit ik het nog te testen ook.
![]()
Wie nog meer hier?
Met die gedachte had ik het ook gepost. En ik heb het net zelf ook weer geprobeerd.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:10 schreef Grunge. het volgende:
[..]
En elke keer dat ik dit lees probeer ik het weer.
Dat laatste dus, wtf moet ik met een vrouw doenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik zeg dat heel vaak over vrouwen, maar toch zou ik ze niet willen doen of zo. Misschien zou ik het doen, maar niet omdat ik zelf denk: ja, laten we het doen. Het gekke is dat ik waarschijnlijk niet eens zou weten wat ik met ze moest doen.
Deze jongen is anatomisch niet correct.quote:
Even kijkenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:10 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh ik weet nog een goede, wist je dat je voet net zolang is al je onderarm tussen je elleboog en je pols, het rechte stuk dus, test of meet het maar eens, echt heel raar.
Die heeft dan wel hele soepele scharnieren ofzo, anders lukt dat niet volgens mij.quote:
Ja, gek is dat hèquote:Op maandag 7 juli 2014 03:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat laatste dus, wtf moet ik met een vrouw doen![]()
Mannen snap ik nog wel op dat gebied een vrouw lijkt mij te ingewikkeld![]()
Dat wist ik al en klopt bij mij redelijk goed.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:10 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh ik weet nog een goede, wist je dat je voet net zolang is al je onderarm tussen je elleboog en je pols, het rechte stuk dus, test of meet het maar eens, echt heel raar.
Viezerikquote:Op maandag 7 juli 2014 03:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Het is tegenwoordig bijna niet meer te zien wat echte en fake nudes zijn (zocht 7 of 9 even op)
Is een soort Gio.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:11 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Deze jongen is anatomisch niet correct.
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:13 schreef Grunge. het volgende:
Mja... ik heb holvoeten. Ook ik ben anatomisch niet correct.
Kwam 1 van mijn kids een keer mee thuis, wij gelijk allemaal meten natuurlijkquote:Op maandag 7 juli 2014 03:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat wist ik al en klopt bij mij redelijk goed.
Charlotte laat het doen.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:14 schreef Recce het volgende:
Ach, Lot en Lau vonden het toch ook niet ingewikkeld? Gewoon rammen?
Andeers maart niet slechtquote:Op maandag 7 juli 2014 03:15 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik vind die laatste 3 Starwars films zo slecht.
Bedoel je deze?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kwam 1 van mijn kids een keer mee thuis, wij gelijk allemaal meten natuurlijk![]()
Net zoals met dat filmpje van die rus over de aluminium folie, er gingen toch echt wel een paar van ons in de keuken kijken of het echt zo was. En dat was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |