Ja, de Christie Turlington-wenkbrauw, die kan ik ook.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kan mijn wenkbrauwen afzonderlijk van elkaar bewegen, net zoals mijn neusvleugels. Knippen met mijn vingers en gewoon fluiten.
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die simpele kan ik wel. Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Die ken ik ook.quote:
Onmogelijk!quote:Op maandag 7 juli 2014 03:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die simpele kan ik wel. Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Een vrouw doen lijkt me niet iets waar ik zelf veel plezier aan zou beleven. Ik heb wel met vrouwen gezoend maar verder niet. Het is niet dat ik denk: ik moet dit doen want anders mis ik iets. Moeilijk.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen maar haar zou ik doen, nog steeds trouwens.
Cool zijn wijquote:Op maandag 7 juli 2014 03:04 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, de Christie Turlington-wenkbrauw, die kan ik ook.
Spock ook schijnbaar.
[ afbeelding ]
genetisch bepaald, je kan m wel of niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Die ken ik ook.Die is toch niet moeilijk
quote:
Nope!quote:Op maandag 7 juli 2014 03:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die is zóóó makkelijk, Kun jij die niet?
Mij ook niet, ik heb ook nog nooit gezoend met een vrouw. Is toch ook meer een uitdrukking.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een vrouw doen lijkt me niet iets waar ik zelf veel plezier aan zou beleven. Ik heb wel met vrouwen gezoend maar verder niet. Het is niet dat ik denk: ik moet dit doen want anders mis ik iets. Moeilijk.
Mijn elleboog met mijn tong aanraken kan ik ook niet, maar dat kan geloof ik niemand.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad wel genetisch bepaald zijn.
Moeilijk? Vrij simpel toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Een vrouw doen lijkt me niet iets waar ik zelf veel plezier aan zou beleven. Ik heb wel met vrouwen gezoend maar verder niet. Het is niet dat ik denk: ik moet dit doen want anders mis ik iets. Moeilijk.
Dat is toch raar, voor ons lijkt het heel makkelijk, althans voor mij danquote:Op maandag 7 juli 2014 03:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dan zal het inderdaad wel genetisch bepaald zijn.
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn elleboog met mijn tong aanraken kan ik ook niet, maar dat kan geloof ik niemand.
Ja, ik ook. Ik zeg dat heel vaak over vrouwen, maar toch zou ik ze niet willen doen of zo. Misschien zou ik het doen, maar niet omdat ik zelf denk: ja, laten we het doen. Het gekke is dat ik waarschijnlijk niet eens zou weten wat ik met ze moest doenquote:Op maandag 7 juli 2014 03:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mij ook niet, ik heb ook nog nooit gezoend met een vrouw. Is toch ook meer een uitdrukking.![]()
Ik zal het wat netter formuleren dan, Ik vind haar een hele mooie vrouw.
sorry voor mijn chauffeurs taal soms![]()
En elke keer dat ik dit lees probeer ik het weer.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn elleboog met mijn tong aanraken kan ik ook niet, maar dat kan geloof ik niemand.
Ik ook nog nooit. Ik kan wel een beetje beoordelen of ik een man mooi vind of niet, maar verder dan dat gaat het niet.quote:Op maandag 7 juli 2014 03:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb gelukig nog nooit de vgedachte gehad van he die kerel zou ik wel eventjes willen pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |