Met enige moeite lukt het wel. Niet in 1 beweging.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:54 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wie van jullie kunnen dit Trekkie-sign met hun vingers? Ik!
Ik wel. Maar ook dat is iets wat je kunt of niet, denk ik. Kittens doen dat ook als ze net bij hun moeder vandaan zijnquote:
Star Trek en met Star Wars wacht ik tot ik de goede mede nerd vind die het mij wil laten zien.quote:Op maandag 7 juli 2014 02:57 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, same here! Ben jij ook dol op Star Wars en Star Trek? Like!
Sommige mensen hebben datquote:Op maandag 7 juli 2014 02:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
Een jaar lang fokken en Utopia kijken is ook leuk maar ik wil toch weer weg
quote:Op maandag 7 juli 2014 02:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Star Trek en met Star Wars wacht ik tot ik de goede mede nerd vind die het mij wil laten zien.
Dat is gelijk weer zo extreem,quote:Op maandag 7 juli 2014 02:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay doen we een wedstrijdje wie het langste niet post, met een maximum van 5 jaar!
owja die heb je ook nog, maardie simpele kan ik ook niet.. jaren op zitten oefenen.. Ik kan wel knipogen om en omquote:Op maandag 7 juli 2014 02:59 schreef Grunge. het volgende:
Oh, de tongrol is iets anders dan ik dacht. Dat kan ik ook niet geloof ik.
[ afbeelding ]
Interesting, interesting...
ik ookquote:Op maandag 7 juli 2014 03:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ik kan mijn wenkbrauwen afzonderlijk van elkaar bewegen, net zoals mijn neusvleugels. Knippen met mijn vingers en gewoon fluiten.
Die simpele kan ik wel. Deze bedoel je toch?quote:Op maandag 7 juli 2014 03:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
owja die heb je ook nog, maardie simpele kan ik ook niet.. jaren op zitten oefenen.. Ik kan wel knipogen om en om
Jepquote:Op maandag 7 juli 2014 03:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die simpele kan ik wel. Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
vreemd dat vrouwen soms zeggen ik zou echt never nooit niet met een andere vent kunnen de gedachte komt niet eens in me op vrouwen wel schijnbaarquote:Op maandag 7 juli 2014 03:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen maar haar zou ik doen, nog steeds trouwens.
quote:Op maandag 7 juli 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
ik kan boeren op commando, eventueel het hele alfabet
Jip, rare wezens zijn we hèquote:Op maandag 7 juli 2014 03:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
vreemd dat vrouwen soms zeggen ik zou echt never nooit niet met een andere vent kunnen de gedachte komt niet eens in me op vrouwen wel schijnbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |