Moet ik dan naakt zijn, of gewoon smeren, of op de grond liggen. Leg eens wat beter uit, het klinkt wel al interessant.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:03 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Smeer je ermee in en ga op een verlaten weggetje op voorbijgangers liggen wachten.
Ik heb geen idee waarom en wat er dan gebeurt, maar dat is de reden dat jij het gaat doen en niet ik. Succes!
Vrij invulling maakt het interessant. Wat spreekt je het meest aan?quote:Op maandag 7 juli 2014 01:04 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
Moet ik dan naakt zijn, of gewoon smeren, of op de grond liggen. Leg eens wat beter uit, het klinkt wel al interessant.
het is zuivel randebiel. laatst vrat ik er een van 2dagen over de datum en ik kotste alles onder + diarreequote:Op maandag 7 juli 2014 01:08 schreef OllieWilliams het volgende:
Eten dat drie dagen over de datum is weggooienben je hypochondrisch rijkeluiskindje ofzo
blijf er dan gvd met je tengels vanaf als je lactose intolerant bentquote:Op maandag 7 juli 2014 01:13 schreef fightclubTyler het volgende:
[..]
het is zuivel randebiel. laatst vrat ik er een van 2dagen over de datum en ik kotste alles onder + diarree
iscool bro, zegmaar waar je woont. heb nog gratis ov tot 16 juliquote:Op maandag 7 juli 2014 01:17 schreef imikethat het volgende:
13 cent geboden incl btw en bezorging aan huis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |