Ja, had ze nooit moeten doen, P&W snapte er niets van..heeeejjjj..zou dat het misschien zijn?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:19 schreef Puntenjager het volgende:
Je vergeet haar intellect. Ze mocht een keer aanschuiven bij Pauw&Witmans. Dat was echt genant
Wat was het gespreksonderwerp?quote:Op maandag 7 juli 2014 00:23 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
Ja, had ze nooit moeten doen, P&W snapte er niets van..heeeejjjj..zou dat het misschien zijn?
Ja, dat was hetquote:Op maandag 7 juli 2014 00:23 schreef nosmo_king het volgende:
[..]
Ja, had ze nooit moeten doen, P&W snapte er niets van..heeeejjjj..zou dat het misschien zijn?
Nu was ik het eens met de klacht. Wil ik zelfs toegeven dat het twentse accent niet zo mooi klinkt. Maar het erger noemen dan gronings haha.. nee daar ga je toch echt de fout in.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:01 schreef HosselBaas het volgende:
Twents klinkt echt nog achterlijker dan Gronings, waar ik vandaan kom.
Okee, maar ben je lekker is hier de hamvraag.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:41 schreef Soor het volgende:
[..]
Nu was ik het eens met de klacht. Wil ik zelfs toegeven dat het twentse accent niet zo mooi klinkt. Maar het erger noemen dan gronings haha.. nee daar ga je toch echt de fout in.
Bruin krullend lang haar en bruine ogenquote:Op maandag 7 juli 2014 00:50 schreef J-Q het volgende:
Blond haar en blauwe ogen![]()
Oprotten met je klacht.
Ik vind haar gewoon zo lekker nuchter, heerlijk mens.quote:
Daarom, doe wat ik zeg en je leven zal 450 dagen lang fantastisch zijn.quote:Op maandag 7 juli 2014 00:59 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon zo lekker nuchter, heerlijk mens.
Echt een mens gewoon!
Een mensen mens!
Net als ik!
Ik heb al een plek waar ik mijn zaad aan doneer. En mijn leven is al fantastisch.quote:Op maandag 7 juli 2014 01:00 schreef HosselBaas het volgende:
[..]
Daarom, doe wat ik zeg en je leven zal 450 dagen lang fantastisch zijn.
Hebt u zaad die u niet meer nodig hebt?
Neppe wijven.quote:Voor ouder worden is Ilse echter niet bang. Zo zal zij nooit botox gebruiken om rimpels weg te werken. "Ik ben en blijf gewoon Ilse."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |