1.000 per week bekt natuurlijk lekkerder.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 11:00 schreef betyar het volgende:
[..]
12.300 gedeeld door 26.......473 per week.
Teeven moet gewoon zijn bek voor de rest van termijn dicht houden.quote:[img://i.fokzine.net/p/9s.gif[/img] Op dinsdag 22 juli 2014 11:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
1.000 per week bekt natuurlijk lekkerder.
Dat het veel geld kost is nog niet zo'n probleem. In principe is er geld genoeg. De hele cohesie van de Nederlandse maatschappij gaat naar de knoppen in dit tempo. Dat is veel erger en in principe onherstelbaar. Sinds 2000 al meer dan 2 miljoen immigranten erbij! Dat trekt geen enkel land ter grootte van Nederland.quote:Op maandag 7 juli 2014 14:59 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Ze kosten geld, heel veel geld. En dat is nou net hetgeen wat we tekort komen.
Dat zegt op zichzelf geen flikker natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat het veel geld kost is nog niet zo'n probleem. In principe is er geld genoeg. De hele cohesie van de Nederlandse maatschappij gaat naar de knoppen in dit tempo. Dat is veel erger en in principe onherstelbaar. Sinds 2000 al meer dan 2 miljoen immigranten erbij! Dat trekt geen enkel land ter grootte van Nederland.
Jawel, dat is ontwrichtend te noemen. Als we dat de komende 14 jaar herhalen is Nederland definitief compleet veranderd en niet meer het Nederland dat het eeuwenlang was.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:57 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat zegt op zichzelf geen flikker natuurlijk.
Nou......het feit dat we, met alle bezuinigingen in ogenschouw genomen, nog steeds 16 miljard tekort komen doet mij vermoeden dat jouw bewering niet klopt.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 21:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat het veel geld kost is nog niet zo'n probleem. In principe is er geld genoeg. De hele cohesie van de Nederlandse maatschappij gaat naar de knoppen in dit tempo. Dat is veel erger en in principe onherstelbaar. Sinds 2000 al meer dan 2 miljoen immigranten erbij! Dat trekt geen enkel land ter grootte van Nederland.
Dat is het sowieso al niet, Nederland is niet statisch of iets.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jawel, dat is ontwrichtend te noemen. Als we dat de komende 14 jaar herhalen is Nederland definitief compleet veranderd en niet meer het Nederland dat het eeuwenlang was.
Dat komen we door dom en kortzichtig financieel beleid.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:34 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Nou......het feit dat we, met alle bezuinigingen in ogenschouw genomen, nog steeds 16 miljard tekort komen doet mij vermoeden dat jouw bewering niet klopt.
Stel, we geven 10 milijard uit. Dan zijn we dat kwijt. Dan zullen we een aantal jaren moeten bezuinigen op gezondheidszorg of onderwijs. Komen we wel overheen. Als we hele stadswijken kwijtraken aan immigranten inclusief hun nageslacht, dan is dat voor altijd, is de cohesie daar voor altijd verstoort en kost het ons op termijn het 10-voudige.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:34 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Nou......het feit dat we, met alle bezuinigingen in ogenschouw genomen, nog steeds 16 miljard tekort komen doet mij vermoeden dat jouw bewering niet klopt.
We gaan er met het jaar op achteruit inderdaad. Oh, wacht.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:36 schreef LXIV het volgende:
Geld is maar betrekkelijk, en er is genoeg luxe en welvaart in Nederland. Maar dat binnen 3 generaties de Nederlandse bevolking gewoon voor 65% wordt ingewisseld voor 3e wereldbewoners, dat is onherstelbaar.
Ik beweer toch niet dat het door slim en strategisch beleid is. Ik beweer dat er een tekort is en dat kan zelfs de meeste creatieve boekhouder niet ontkennen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:36 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat komen we door dom en kortzichtig financieel beleid.
Verkeerd gelezen, het is allebei. Geld en cohesie. Misschien cohesie wel wat erger ja.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
Stel, we geven 10 milijard uit. Dan zijn we dat kwijt. Dan zullen we een aantal jaren moeten bezuinigen op gezondheidszorg of onderwijs. Komen we wel overheen. Als we hele stadswijken kwijtraken aan immigranten inclusief hun nageslacht, dan is dat voor altijd, is de cohesie daar voor altijd verstoort en kost het ons op termijn het 10-voudige.
Geld is maar betrekkelijk, en er is genoeg luxe en welvaart in Nederland. Maar dat binnen 3 generaties de Nederlandse bevolking gewoon voor 65% wordt ingewisseld voor 3e wereldbewoners, dat is onherstelbaar.
De samenstelling van de Nederlandse bevolking is nu onherstelbaar veranderd. Een paar miljard is heel relatief en heb je zo weer terug.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:44 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen, het is allebei. Geld en cohesie. Misschien cohesie wel wat erger ja.
Ik denk wel dat je onderscheid moet maken tussen immigranten. Immigranten die om kunnen gaan met de westerse vrijheden die we hier hebben vormen geen probleem.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:47 schreef LXIV het volgende:
[..]
De samenstelling van de Nederlandse bevolking is nu onherstelbaar veranderd. Een paar miljard is heel relatief en heb je zo weer terug.
Ook immigranten uit bijvoorbeeld Oost-Europa vind ik onwenselijk. Nederland is gewoon al veel te vol. Kijk eens hoeveel groen er de afgelopen 30 jaar verdwenen is om plaats te maken voor bebouwing. Ik houd van de natuur. Ik wil dat daar meer van overblijft dan wat parkachtige plekjes in een zee van huizen. Ook met 100% aangepaste immigranten wordt Nederland minder leefbaar met steeds meer mensen. Zie de Randstad: veel asocialer, crimineler, lawaaiiger en grimmiger dan de rest van Nederland. Komt gewoon omdat er daar teveel mensen wonen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:53 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je onderscheid moet maken tussen immigranten. Immigranten die om kunnen gaan met de westerse vrijheden die we hier hebben vormen geen probleem.
Ik hoef hopelijk niet uit te leggen welke wel een probleem vormen.
quote:Italiaanse mannen verdacht van massamoord op migranten
Italië heeft vijf mannen gearresteerd op verdenking van massamoord. Ze zouden vorige week tientallen migranten hebben gedood en overboord hebben gegooid tijdens een overtocht van Libië naar Italië.
De vijf zouden vluchtelingen hebben doodgestoken en fataal mishandeld omdat ze hen op het overvolle schip benedendeks wilden houden.
Volgens getuigen ontstonden gevechten op leven en dood doordat vluchtelingen dreigden te stikken en naar boven wilden.
Naar schatting werden zestig migranten van het leven beroofd en overboord gegooid. 561 vluchtelingen werden gered. Aan boord werden zondag 29 lichamen gevonden.
Door: ANP
Wanneer ik het heb over immigranten die om kunnen gaan met de westerse vrijheden dan heb ik het niet over Oost Europeanen, gezien de bende dronklappen, skimmers, roversbendes etc. die daarvandaan komen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ook immigranten uit bijvoorbeeld Oost-Europa vind ik onwenselijk. Nederland is gewoon al veel te vol. Kijk eens hoeveel groen er de afgelopen 30 jaar verdwenen is om plaats te maken voor bebouwing. Ik houd van de natuur. Ik wil dat daar meer van overblijft dan wat parkachtige plekjes in een zee van huizen. Ook met 100% aangepaste immigranten wordt Nederland minder leefbaar met steeds meer mensen. Zie de Randstad: veel asocialer, crimineler, lawaaiiger en grimmiger dan de rest van Nederland. Komt gewoon omdat er daar teveel mensen wonen.
Voor iedere Tokkie die je kunt laten verdwijnen mag er één Aziaat (vanuit ZO-Azië) binnen. Liever nog geen Tokkies en geen Aziaten, op naar de 10 miljoen.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 23:06 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Wanneer ik het heb over immigranten die om kunnen gaan met de westerse vrijheden dan heb ik het niet over Oost Europeanen, gezien de bende dronklappen, skimmers, roversbendes etc. die daarvandaan komen.
Ik heb het bijvoorbeeld over Aziaten en Spanjaarden. Niet dat daar geen criminelen tussen zitten maar over het algemeen heb je er geen last van en leveren ze een nuttige bijdrage aan de samenleving.
Dat er teveel mensen wonen ben ik helemaal met je eens. Ik zou daarom willen dat de minder productieven, anders genoemd tokkies, wat minder kinderen zouden nemen. Die veroorzaken lawaaai, criminaliteit en asociaal gedrag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |