Ik heb me niet uitgesproken over Argentiniequote:Op zondag 6 juli 2014 23:18 schreef Ruif het volgende:
[..]
Vind jij dat Argentinië goed gespeeld heeft dit toernooi? Ik in elk geval niet. Ze hebben een paar aardige spelers en Messi. Nederland heeft een paar aardige spelers en Robben. Ik denk dat de ploegen op papier aan elkaar gewaagd zijn.
Ik weet niet wat jij onder haat verstaat maar ik heb geen een enkele post geplaatst die de Belgen op basis van afkomst aanvalt en zal ik ook nooit doen. Wel op basis van hun (voetbal)vaardigheden.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:19 schreef Brecht35 het volgende:
De geloofwaardigheid van NLers tov België is zo verlaagd dat ik niet eens de moeite nog neem om jullie kutposts vol haat te lezen.
Dit dus. Wat ik al vaker zei het kleine broertje complex. Gewoon stil zitten en mond houden en er is niets aan de hand. Je haalt je brood toch ook niet bij de timmerman? Waarom praten over voetbal als je niet kan voetballen?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vol haat? Kom op kerel niemand haat Belgen ze zijn best een leuk volk als ze het maar niet over voetbal hebben. Want dat moeten ze maar gewoon overlaten aan ons.
En al 300 keer op gereageerd in eerdere discussies. Er zit een kras op het plaatje van de Poema.quote:
Waarom praat jij erover, jij kan toch ook niet voetballen?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Dit dus. Wat ik al vaker zei het kleine broertje complex. Gewoon stil zitten en mond houden en er is niets aan de hand. Je haalt je brood toch ook niet bij de timmerman? Waarom praten over voetbal als je niet kan voetballen?
Och van Argentinië verliezen is geen schande. Ik vond de Belgen te mak, alsof ze teveel respect hadden voor Argentinië. Als Nederlander vind ik België een leuk en goed team hebben. Geen wereldteam maar mogelijk een stap om het voetbal in België weer in de lift te krijgen.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef Erf14 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij onder haat verstaat maar ik heb geen een enkele post geplaatst die de Belgen op basis van afkomst aanvalt en zal ik ook nooit doen. Wel op basis van hun (voetbal)vaardigheden.
Iets met een ezel en een steenquote:Op zondag 6 juli 2014 23:29 schreef starla het volgende:
Het houdt ook maar niet op:
http://www.voetbal24.be/2(...)-van-2016-te-winnen/
Wat een megalomane idioten zijn het ook
Dergelijke, specifieke berichten gaan opzoeken om controverse te veroorzaken is heel goedkoop en makkelijk.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:29 schreef starla het volgende:
En ze blijven maar beweren dat "diene vuile kezen" arrogant zijnquote:Op zondag 6 juli 2014 23:29 schreef starla het volgende:
Gast serieus, de Bruyne is Ochot 21 jaar.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
De Belgen hebben hun team schromelijk overschat. Eerlijk gezegd zijn alleen Courtois en Hazard wereldtop. De rest ontstijgt nauwelijks de grauwe middelmaat. Zo'n Debruyne is niet voor niets bij Chelsea weggestuurd; bij de Rode Duivels is hij de grote man. Dat zegt heel veel.
Vroeger werd de Belgen verweten te weinig zelfvertrouwen en ambitie te hebben. Nu ze dat wel hebben, zijn ze arrogant.quote:
Dan moet jouw Middeleeuws, door mist omringd en slecht geasfalteerd kutlandje maar niet zo hoog van de toren blazen.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dergelijke, specifieke berichten gaan opzoeken om controverse te veroorzaken is heel goedkoop en makkelijk.
Geflopt ?? Hij was toen 21 à 22 ! Heeft er nooit een kans gehad en was ook nog veel te jong voor die stap. Doet het nu gewoon goed in Duitsland en zal zeker nog bij een topclub terechtkomen.quote:
Vanuit dat artikel:quote:Op zondag 6 juli 2014 23:32 schreef Caland het volgende:
http://nieuws.vtm.be/wk20(...)iet-belgie-wk-winnen
4 op de 10 Belgen zijn rijp voor het gesticht.
En waar ging die na Real naar toe? Iig niet naar een Duitse middenmoterquote:Op zondag 6 juli 2014 23:37 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Geflopt ?? Hij was toen 21 à 22 ! Heeft er nooit een kans gehad en was ook nog veel te jong voor die stap. Doet het nu gewoon goed in Duitsland en zal zeker nog bij een topclub terechtkomen.
Als je zo begint, Robben is ook geflopt bij real.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |