abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2014 @ 23:14:29 #31
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141988876
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:12 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Hoog in de bol? Verwachten finale te winnen?
Ik weet niet wat je raaskalt, maar ik denk dat 90% van de Nederlanders altijd heeft gedacht dat het Nederlandse team de poulefase niet zou doorkomen, en de overgrote meerderheid van Belgie dacht dat hun team de Wereldbeker zou pakken.

Dat is toch echt de insteek geweest van beide partijen, ontkennen is onmogelijk aangezien je alleen al op fok met het bewijs wordt doodgegooid. Van TV tot radio, we zijn bombardeerd met verwachtingen. Ik kan me de FC knudde strips nog voorstellen waar je het Nederlandse elftal het vliegtuig ziet nemen en iedereen ze uitzwaait met de tekst "Tot over 3 weken! "

Rot toch op met je semi sympathieke gezwam. Jullie hebben een veel en veel te grote mond gehad en absoluut niet naar verwachting gepresteerd. Nu zie je Nederland boven verwachting presteren wat iedereen hier bevestigd en enorm waardeerd, althans de mensen die de symphatie zien in het Nederlandse presteren, zo onder andere de Verenigde staten, veel mensen uit Brazilië, Groot Britannië en Nederland.... iedereen spreekt van een verassing en dat is hartstikke waar en fijn om te uiten.

Iedereen, behalve Belgen. Belgen zijn begonnen met een nieuwe fase, met de vlag zwaaien en roeptoeteren om jullie geforceerde en bij de buren afgekeken volksfeestjes te kunnen gebruiken om zogenaamde eenheid te laten zien. Het is commercieel bij Nederland afgekeken ingezet toneel man. En die houding van jullie is absurd, compleet omgedraaid, van de integere en respectvolle Belg naar een arrogante ezel. Het doet me denken aan het moment toen wij de WK finale van 2010 verloren en waarna Belgen in de grensstreek in de dorpen in autocolonnes kwamen toeteren? Of het wegfluiten van het Nederlandse volkslied bij het begin van een "vriendschappelijke" wedstrijd. Onsportief.. en maar blijven roepen dat wij de arrogante en brutale vlerken zijn.

hypocriete Calimero
Zoveel waarheid in 1 post _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 juli 2014 @ 23:17:24 #32
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_141988994
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:14 schreef Caland het volgende:

[..]

zondag 6 juli 2014 @ 23:17:37 #33
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_141989001
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:12 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Besef je wel hoe achterlijk je reactie is? Van Buyten speelde een vlekkeloos WK..
Mag ook wel tegen die D-Landen waar jullie tegen speelde. Van Buyten kan er geen kut van zou zelfs bij Nederland nog niet eens in de basis staan.
pi_141989014
quote:

[..]

Ik weet niet wat je raaskalt, maar ik denk dat 90% van de Nederlanders altijd heeft gedacht dat het Nederlandse team de poulefase niet zou doorkomen, en de overgrote meerderheid van Belgie dacht dat hun team de Wereldbeker zou pakken.

Dat is toch echt de insteek geweest van beide partijen, ontkennen is onmogelijk aangezien je alleen al op fok met het bewijs wordt doodgegooid. Van TV tot radio, we zijn bombardeerd met verwachtingen. Ik kan me de FC knudde strips nog voorstellen waar je het Nederlandse elftal het vliegtuig ziet nemen en iedereen ze uitzwaait met de tekst "Tot over 3 weken! "

Rot toch op met je semi sympathieke gezwam. Jullie hebben een veel en veel te grote mond gehad en absoluut niet naar verwachting gepresteerd. Nu zie je Nederland boven verwachting presteren wat iedereen hier bevestigd en enorm waardeerd, althans de mensen die de symphatie zien in het Nederlandse presteren, zo onder andere de Verenigde staten, veel mensen uit Brazilië, Groot Britannië en Nederland.... iedereen spreekt van een verassing en dat is hartstikke waar en fijn om te uiten.

Iedereen, behalve Belgen. Belgen zijn begonnen met een nieuwe fase, met de vlag zwaaien en roeptoeteren om jullie geforceerde en bij de buren afgekeken volksfeestjes te kunnen gebruiken om zogenaamde eenheid te laten zien. Het is commercieel bij Nederland afgekeken ingezet toneel man. En die houding van jullie is absurd, compleet omgedraaid, van de integere en respectvolle Belg naar een arrogante ezel. Het doet me denken aan het moment toen wij de WK finale van 2010 verloren en waarna Belgen in de grensstreek in de dorpen in autocolonnes kwamen toeteren? Of het wegfluiten van het Nederlandse volkslied bij het begin van een "vriendschappelijke" wedstrijd. Onsportief.. en maar blijven roepen dat wij de arrogante en brutale vlerken zijn.

hypocriete Calimero
huil huil
pi_141989019
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:07 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ik kan je zeggen dat ook in België het Nederlandgevoel enorm heeft geleefd en het verlangen om het tegen elkaar op te nemen volgende week.
Beetje spijtig dat er dan meteen afgebroken moet worden, tenslotte gaat er bij iedere wedstrijd één land naar huis (daarom is het ook een wedstrijd).

Als je dan leest dat Argentinië een zwakke ploeg is wil ik wel eens zien wat Nederland zal doen. Als jullie zouden verliezen neem ik aan dat jullie meteen toegeven dat Argentinië de sterkere ploeg was?
Vind jij dat Argentinië goed gespeeld heeft dit toernooi? Ik in elk geval niet. Ze hebben een paar aardige spelers en Messi. Nederland heeft een paar aardige spelers en Robben. Ik denk dat de ploegen op papier aan elkaar gewaagd zijn.
pi_141989055
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Mag ook wel tegen die D-Landen waar jullie tegen speelde. Van Buyten kan er geen kut van zou zelfs bij Nederland nog niet eens in de basis staan.
Hij doet iig zijn naam wel eer aan. Dat kun je hem niet verwijten.
pi_141989064
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:18 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

huil huil
Belgen :') KO Pumatje
  zondag 6 juli 2014 @ 23:19:42 #38
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_141989082
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:18 schreef Erf14 het volgende:

[..]

Hij doet iig zijn naam wel eer aan. Dat kun je niet verwijten.
Inderdaad als middelmatige verdediger die totaal niet kan opbouwen. Vergeleken met Van Buyten is Vlaar de god van de voetballend oplossing
pi_141989092
De geloofwaardigheid van NLers tov België is zo verlaagd dat ik niet eens de moeite nog neem om jullie kutposts vol haat te lezen.
  zondag 6 juli 2014 @ 23:20:22 #40
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_141989109
quote:

[..]

huil huil
Jullie zetten jezelf nog meer voor lul dan wij met Belgen moppen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  zondag 6 juli 2014 @ 23:20:54 #41
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_141989132
De Belgen hebben hun team schromelijk overschat. Eerlijk gezegd zijn alleen Courtois en Hazard wereldtop. De rest ontstijgt nauwelijks de grauwe middelmaat. Zo'n Debruyne is niet voor niets bij Chelsea weggestuurd; bij de Rode Duivels is hij de grote man. Dat zegt heel veel.
pi_141989137
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:20 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Jullie zetten jezelf nog meer voor lul dan wij met Belgen moppen.
Belgenmoppen is 1 woord schat.
  zondag 6 juli 2014 @ 23:21:04 #43
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_141989143
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:19 schreef Brecht35 het volgende:
De geloofwaardigheid van NLers tov België is zo verlaagd dat ik niet eens de moeite nog neem om jullie kutposts vol haat te lezen.
Huil huil
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 6 juli 2014 @ 23:21:09 #44
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_141989144
quote:
Vol haat? Kom op kerel niemand haat Belgen ze zijn best een leuk volk als ze het maar niet over voetbal hebben. Want dat moeten ze maar gewoon overlaten aan ons.
pi_141989147
quote:
Als jij 1 post van me kan vinden waar ik hatelijk doe over België ben je nog wel even zoet.
pi_141989164
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Inderdaad als middelmatige verdediger die totaal niet kan opbouwen. Vergeleken met Van Buyten is Vlaar de god van de voetballend oplossing
Het jammerlijke is dat zelfs Vlaar bij ons overkomt als middelmatig :') terwijl hij bij de Belgen een karretrekker zou zijn.
  zondag 6 juli 2014 @ 23:21:42 #47
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_141989170
quote:
Ach man, we annexeren dat frotlandje van jullie nog eens en dan komt het helemaal goed.
Eerst even 400 jaar inplannen om een fatsoenlijk stedelijke inrichting, infrastructuur te realisren en een miljoen logopedisten te vinden.

Mafkezen.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_141989188
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:21 schreef Pumatje het volgende:

[..]

Ach man, we annexeren dat frotlandje van jullie nog eens en dan komt het helemaal goed.
Eerst even 400 jaar inplannen om een fatsoenlijk stedelijke inrichting, infrastructuur te realisren en een miljoen logopedisten te vinden.

Mafkezen.
:')
pi_141989202
quote:

[..]

hypocriete Calimero
Deze post _O_

'Nuff said...
I feel kinda Locrian today
  zondag 6 juli 2014 @ 23:23:08 #50
321876 Cherna
Fuck the System
pi_141989241
Jammer dat België het misselijkmakend Argentinië niet heeft kunnen verslaan. Nederland zal dat nu moeten gaan doen. We zullen wraak nemen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_141989299
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:18 schreef Ruif het volgende:

[..]

Vind jij dat Argentinië goed gespeeld heeft dit toernooi? Ik in elk geval niet. Ze hebben een paar aardige spelers en Messi. Nederland heeft een paar aardige spelers en Robben. Ik denk dat de ploegen op papier aan elkaar gewaagd zijn.
Ik heb me niet uitgesproken over Argentinie
Maar als jullie denken te winnen, ben ik benieuwd!
Cindy De Vuyst
pi_141989313
quote:
Ik weet niet wat jij onder haat verstaat maar ik heb geen een enkele post geplaatst die de Belgen op basis van afkomst aanvalt en zal ik ook nooit doen. Wel op basis van hun (voetbal)vaardigheden.
pi_141989316
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Vol haat? Kom op kerel niemand haat Belgen ze zijn best een leuk volk als ze het maar niet over voetbal hebben. Want dat moeten ze maar gewoon overlaten aan ons.
Dit dus. Wat ik al vaker zei het kleine broertje complex. Gewoon stil zitten en mond houden en er is niets aan de hand. Je haalt je brood toch ook niet bij de timmerman? Waarom praten over voetbal als je niet kan voetballen?
  Redactie Frontpage zondag 6 juli 2014 @ 23:25:46 #54
145738 superworm
is erbij
pi_141989345
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:22 schreef starla het volgende:

[..]

Deze post _O_

'Nuff said...
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:14 schreef Caland het volgende:

[..]

Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141989347
quote:

[..]

huil huil
En al 300 keer op gereageerd in eerdere discussies. Er zit een kras op het plaatje van de Poema.
pi_141989376
Kwartfinale was vooraf het doel,,dus het WK is geslaagd.
Maar ook niet meer dan dat. Daarvoor was het voetbal, op 105 minuten tegen de vs na, niet goed genoeg. Maar bij de beste acht landen ter wereld zijn, is mooi, zeker na twaalf jaar vol ellende.
Maar naar de toekomst toe moet het wel nog beter. Als aanvallende spelers als origi, lukaku, hazard, januzaj, ... Blijven evolueren, zal dat ook lukken. Al de aanvallende spelers zijn nog piepjong en konden de ploeg blijkbaar nog niet dragen.
pi_141989412
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef OnePlusOne het volgende:

[..]

Dit dus. Wat ik al vaker zei het kleine broertje complex. Gewoon stil zitten en mond houden en er is niets aan de hand. Je haalt je brood toch ook niet bij de timmerman? Waarom praten over voetbal als je niet kan voetballen?
Waarom praat jij erover, jij kan toch ook niet voetballen?
pi_141989469
Het houdt ook maar niet op:

http://www.voetbal24.be/2(...)-van-2016-te-winnen/

Wat een megalomane idioten zijn het ook _O-
I feel kinda Locrian today
  zondag 6 juli 2014 @ 23:30:20 #59
321876 Cherna
Fuck the System
pi_141989502
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:25 schreef Erf14 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij onder haat verstaat maar ik heb geen een enkele post geplaatst die de Belgen op basis van afkomst aanvalt en zal ik ook nooit doen. Wel op basis van hun (voetbal)vaardigheden.
Och van Argentinië verliezen is geen schande. Ik vond de Belgen te mak, alsof ze teveel respect hadden voor Argentinië. Als Nederlander vind ik België een leuk en goed team hebben. Geen wereldteam maar mogelijk een stap om het voetbal in België weer in de lift te krijgen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_141989523
quote:
0s.gif Op zondag 6 juli 2014 23:29 schreef starla het volgende:
Het houdt ook maar niet op:

http://www.voetbal24.be/2(...)-van-2016-te-winnen/

Wat een megalomane idioten zijn het ook _O-
Iets met een ezel en een steen _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: