Hij doet zware shirk t.o.v. de profeet deze manquote:
quote:Op zondag 6 juli 2014 22:22 schreef hafez1234 het volgende:
Ik hoop dat ISIS Saudi Arabië binnen valt.
Hehehequote:Op zondag 6 juli 2014 22:20 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Deze Marokkaan doet het ook maar hij krijgt enorm veel klappen.
Neuh.quote:
Beetje wtf dit.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef Nintex het volgende:
Interessant interview met een ex-Jihadist (Al Qaida), zit wel weer iets in van een conspiracy (ziekenhuizen in Tel Aviv waar de ISIS gewonden zouden zijn), maar buiten dat legt deze meneer in vrij simpele taal de ideologie van ISIS en andere Jihadisten groepen erg goed uit.
Interessant. ISIS zou de Jihad volgens de principes van het boek Management of Savagery volgen en hanteren een methodiek die is afgeleid van het strijdplan van Genghis Khan. Ik heb de PDF-link toegevoegd voor degenen die het willen lezen.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:28 schreef Nintex het volgende:
Interessant interview met een ex-Jihadist (Al Qaida), zit wel weer iets in van een conspiracy (ziekenhuizen in Tel Aviv waar de ISIS gewonden zouden zijn), maar buiten dat legt deze meneer in vrij simpele taal de ideologie van ISIS en andere Jihadisten groepen erg goed uit.
Samenvatting?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:28 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Interessant. ISIS zou de Jihad volgens de principes van het boek Management of Savagery volgen en hanteren een methodiek die is afgeleid van het strijdplan van Genghis Khan. Ik heb de PDF-link toegevoegd voor degenen die het willen lezen.
Zover ik het kan inzien is het is een redelijk uitgebreid boek dat uitlegt hoe je het best mensen kunt onderwerpen aan de Islam en welke middelen je daarvoor kunt inzetten. Sommige statements worden op basis van historische gebeurtenissen onderbouwd. Het is echt een managementboek bedoeld voor de hoger geplaatste jihadleiders.quote:
Dat is inderdaad het interessante deel, ook hoe de verschillende groepen met elkaar verbonden zijn. Het conspiracy spul (die titel van het filmpje slaat ook nergens op) is dan weer een kwestie van geen tastbaar bewijs voor de claims.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:44 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Zover ik het kan inzien is het is een redelijk uitgebreid boek dat uitlegt hoe je het best mensen kunt onderwerpen aan de Islam en welke middelen je daarvoor kunt inzetten. Sommige statements worden op basis van historische gebeurtenissen onderbouwd. Het is echt een managementboek bedoeld voor de hoger geplaatste jihadleiders.
Jawel, het Amerikaanse regime steunt het FSA dat samenwerkt met Al Nusra (onderdeel van Al Qaida).quote:Op maandag 7 juli 2014 00:04 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het interessante deel, ook hoe de verschillende groepen met elkaar verbonden zijn. Het conspiracy spul (die titel van het filmpje slaat ook nergens op) is dan weer een kwestie van geen tastbaar bewijs voor de claims.
Zoals altijd wordt alles er weer bijgehaald alsof het een grote mega conspiracy is, maar daar is gewoon geen bewijs voor. Dat zegt Rumsfeld ook over bijvoorbeeld die foto van hem en Saddam in the "Unknown Known" (kijktip).quote:Op maandag 7 juli 2014 00:11 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jawel, het Amerikaanse regime steunt het FSA dat samenwerkt met Al Nusra (onderdeel van Al Qaida).
Dat Israël terroristen uit Syrië in een ziekenhuis behandelde is een feit, Bibi ging er zelfs nog op bezoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |