Vind Unreal nog steeds leuk, vooral assault.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:13 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik alleen als we met een aantal een weekend aan het lannen waren.
Unreal deden we ook. Maar Quake vond ik leuker.
Deze past beter bij haar.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:14 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je had ook deze kunnen gebruiken om te zeggen dat je er bent.
[ afbeelding ]
???quote:Op zondag 6 juli 2014 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)enieuze-gadget.dhtml
Ik denk dat je een beetje van het padje af bentquote:Op zondag 6 juli 2014 23:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Deze past beter bij haar.
[ afbeelding ]
Die deden wij ook. Leuk, maar ik vond het rondrennen en schieten in Quake meer een kick geven.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind Unreal nog steeds leuk, vooral assault.
Je gaat op trainingskamp?quote:Op zondag 6 juli 2014 23:17 schreef ChocoFan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)enieuze-gadget.dhtml
Ik heb het gelukkig niet nodig maar vond het wel grappig en ik denk dat het zou kunnen helpen bij sommige vrouwen. Wel het hele artikel doorkijken dan hèquote:
Het is expres in Enschede, dat is de enige stad waar mensen zo weinig meemaken dat ze bereid zijn om naar The Common Linnets te gaanquote:Op zondag 6 juli 2014 23:16 schreef R0T29 het volgende:
The Common Linnets in concert in Enschede nu op tv...dat vuurwerk vond ik beter
okquote:Op zondag 6 juli 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vond het een grappig stukje informatie.
Na het 2e nummer ben ik overgeschakeld naar Obese...dat wil wat zeggen...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is expres in Enschede, dat is de enige stad waar mensen zo weinig meemaken dat ze bereid zijn om naar The Common Linnets te gaan
okquote:Op zondag 6 juli 2014 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb een rare bui, let maar niet teveel op mij nu.
Sorry...ik heb een zieke geest...quote:Op zondag 6 juli 2014 23:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig niet nodig maar vond het wel grappig en ik denk dat het zou kunnen helpen bij sommige vrouwen. Wel het hele artikel doorkijken dan hè
Doe ik eigenlijk nooitquote:Op zondag 6 juli 2014 23:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb een rare bui, let maar niet teveel op mij nu.
De eerste tournamemtquote:Op zondag 6 juli 2014 23:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind Unreal nog steeds leuk, vooral assault.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |