heb je een spreekbeurt?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:54 schreef isax het volgende:
ik ben info aan het zoeken over chihuahuas en vacht uitdunnen
kom ik allemaal onzin tegen zoals dat ze in de kattebak gaan en niet in de winter naar buiten
ik word hier verdrietig van
Wat is dan de hallo smiley?quote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind dat altijd de uitzwaaismiley.
2e helft, telefoon ging paar keer over..kreeg hem niet uit...zei op een gegeven moment binnensmonds "wat is dat verdomme"...quote:Op zondag 6 juli 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Helemaal niet meegekregen, ik keek met wat schuimpies, wanneer was dat precies dan?
dat was hillarischquote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef R0T29 het volgende:
[..]
2e helft, telefoon ging paar keer over..kreeg hem niet uit...zei op een gegeven moment binnensmonds "wat is dat verdomme"...
Dat krijg je met doorgefokte hondenquote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef isax het volgende:
[..]
nee mijn chihuahua heeft een belachelijk dikke vacht
Gewoon de schaar er in.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:56 schreef isax het volgende:
[..]
nee mijn chihuahua heeft een belachelijk dikke vacht
Franks Snoeks wordt gebeldquote:Op zondag 6 juli 2014 22:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Helemaal niet meegekregen, ik keek met wat schuimpies, wanneer was dat precies dan?
Erg poezië-albumachtigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |